سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

تحقیق

۲,۲۷۴ بازديد
نرخ بیکاری همسران ، که در ۲۴ درصد افرادی که به دنبال شغلی هستند ، همچنان به عنوان مساله‌ای برای همسران نظامی در سراسر این هیات همراه است . همسران ارتش بالاترین نرخ بیکاری را در حدود ۲۸ درصد ، با نرخ نیروهای دریایی در ۲۵ درصد ، نیروی دریایی ۲۱ درصد و نیروی هوایی ۱۹ درصد گزارش کرده‌اند .
طبق گفته این همسران ، موانع اشتغال شامل تغییر دائمی حرکت ایستگاه ، نیاز به مجوز یا اعتبار در وضعیت جدید و مراقبت از کودک است .
نرخ بیکاری در میان همسران مربوط به عوامل ذخیره ، ۸ درصد بود .
نرخ بیکاری در سطح ملی ، نرخ بیکاری برای زنان متاهل ۲.۴ درصد و برای مردان ۲ / ۲ درصد است .
موضوع دیگری که در این تحقیق مطرح شد سلامت روانی و رفاه همسر افراد مجرد بود . بیش از ۴۷ درصد از همسرانشان در رده‌های E - ۱ از طریق رده‌های E - ۴ ازدواج می‌کنند و در طی استقرار خود تنهایی را بیان کرده و سطح بالاتری از پریشانی را ابراز کرده‌اند .
تقریبا ً نیمی از همسران اعضای سرویس E۴ - ۱ - E۴ ، تنهایی را به عنوان یک مشکل مشترک گزارش کردند . And جانستون ، معاون وزیر دفاع از جامعه نظامی و سیاست خانوادگی ، گفت که اگرچه ۳۹ درصد از همسران از همسران دیگر به عنوان منبع حمایت استفاده کرده‌اند ، ۳۸ درصد گفته‌اند که بعید است به یک همسر نظامی دیگر دسترسی داشته باشند ، زیرا آن‌ها یا همسر دیگری را نمی‌شناسند و یا این فرصت برای ارتباط با همسران دیگر را ندارند . "
" کمک به جدیدترین اعضای سرویس ما یاد می‌گیرند چطور ارتباط برقرار کنند یکی از بهترین چیزهایی است که ما می‌توانیم با حالت ارتجاعی به آن‌ها کمک کنیم ."
براساس نتایج نظرسنجی ، نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که کل این کودکان نظامی خوب عمل می‌کنند ، اگر چه فرزندان اعضای رزرو دارای مشکلات بیشتری هستند که با استقرار یک پدر و مادر سر و کار دارند .
در میان ۷۷ درصد از همسران وظایف فعال با کودک در طی جدیدترین استقرار اعضای نظامی خود ، ۶۴ درصد گفته‌اند که فرزند آن‌ها به خوبی در زمان استقرار خود باقی مانده‌است ، ۵۶ درصد گفته‌اند که فرزند آن‌ها به خوبی از عهده برمی آید و ۶۵ درصد گفته‌اند که آن‌ها به راحتی با والدین پس از استقرار دوباره ارتباط برقرار می‌کنند .
در بخش ذخیره ، ۴۹ درصد از کودکان در طول استقرار ، ۶۳ درصد ترس یا اضطراب را ابراز کردند و ۴۴ درصد از بحث‌های مربوط به جنگ ابراز نگرانی کردند .
مراقبت از کودکان به نگرانی اعضای سرویس ادامه می‌دهد ، اما مقامات وزارت دفاع که روز پنج شنبه صحبت کردند گفتند مسائلی که والدین نظامی با آن‌ها مواجه هستند شبیه به افراد جامعه مدنی هستند : نگرانی‌ها در مورد قابلیت استطاعت و قابلیت دسترسی .
" این مساله‌ای است که نیازمند توجه بیشتری است … حائز اهمیت است که توجه کنیم که در دسترس بودن مراقبت از کودکان یک مساله ملی است . کارولین استیونز ، رئیس دفتر سیاست آمادگی خانواده نظامی ، گفت : " مشکلات در خانواده‌های نظامی ما را می‌توان با این واقعیت تشدید کرد که در دسترس بودن [ چالش‌ها ] یک وضعیت ملی است که واقعا ً بر توانایی department's برای استفاده از منابع اجتماعی برای یافتن راه‌حل برای مشکل تاثیر می‌گذارد ."
مقامات وزارت دفاع می‌گویند که به نتایج توسعه برنامه‌های حمایت و خدمات تکیه خواهند کرد و همچنین آن‌ها را با گروه‌های فدرال ، ایالتی ، غیر انتفاعی و خصوصی برای تهیه برنامه‌هایی به جامعه نظامی تقسیم خواهند کرد .
استوارت گفت که در حالی که آن‌ها به تجزیه و تحلیل یافته‌های تحقیق ۲۰۱۷ ادامه می‌دهند ، آن‌ها در حال آماده شدن برای یک طرح بعدی برای بررسی سال ۲۰۱۹ هستند که در ماه ژانویه صادر شد و دعوت فعال حقوق همسر در ماه مه آغاز خواهد شد .
استوارت گفت : " بسیار مهم است که همسران برای شرکت در این نظرسنجی شرکت کنند تا ما بتوانیم به ایجاد سیاست‌ها ادامه دهیم و برنامه‌هایی را توسعه دهیم که منعکس‌کننده نیازها و نگرانی‌های خانواده‌های نظامی ما باشند . "
منبع سایت
سایش سوریه ارتشی پرسنل سلاح متوقف کولاک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.