سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

نیروی دریایی

۲,۱۲۵ بازديد
کار بر روی این برنامه در تاسیسات سیستم‌های BAE در Aiken ، کارولینای جنوبی ؛ Minneapolis ، مینه سوتا ، سن خوزه ، کالیفرنیا ؛ استرلینگ هیل ، میشیگان ؛ و یورک ، پنسیلوانیا ، روی خواهد داد .
بیل Sheehy ، مدیر برنامه مبارزه با وسایل نقلیه رزمی سیستم‌های BAE ، در این خبر گفت : " انتقال به این مرحله از برنامه AMPV هیجان‌انگیز است ، زیرا باعث می‌شود که سربازان برای تکمیل ماموریت خود و بازگشت ایمن به خانه ، یک گام جلوتر بروند .
Maker از نیروی دریایی خواست تا Crayon مرگ خواران را در فیس بوک پست کنند.
Heckler & کخ در ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ در فیسبوک نوشت : " دسته‌ای تازه از تفنگ M۲۷ که جورجیا را ترک می‌کنند به سوی سگ‌های شیطان می‌روند . اگر یکی از you crayon این را بخواند ، لطفا ً با آن‌ها خوب رفتار کنید ، حتی اگر آن‌ها را برای اثبات نیروی دریایی بسازیم ."
Heckler & کخ در ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ در فیسبوک نوشت : " دسته‌ای تازه از تفنگ M۲۷ که جورجیا را ترک می‌کنند به سوی سگ‌های شیطان می‌روند . اگر یکی از you crayon این را بخواند ، لطفا ً با آن‌ها خوب رفتار کنید ، حتی اگر آن‌ها را برای اثبات نیروی دریایی بسازیم ."
۲۰ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
Heckler & کخ هم ممکن است هزاران تفنگ نیمه اتوماتیک پیاده‌نظام را به نیروهای دریایی تحویل دهد ، اما قصد ندارد این شرکت را از چند ضربه زدن به jarheads متوقف کند .
شعبه ایالات‌متحده سازنده سلاح‌های آلمان در حال اجرای قراردادی است که در آوریل ۲۰۱۸ امضا شده و تا ۱۵۰۰۰ لیره به نیروی دریایی تحویل داده می‌شود. این تفنگ‌ها که پیش از این در مقادیر اندکی برای جایگزینی سلاح اتوماتیک M۲۴۹ ، مورد استفاده قرار گرفته بودند ، اکنون جایگزین تفنگ‌های M۴ برای بسیاری از تفنگداران دریایی شده‌اند .
بیشتر تفنگداران دریایی، M۲۷ کاملا ً اتوماتیک و دقیق‌تر را دوست دارند . اما این احساس ممکن است به طور کامل دوطرفه باشد ، و از یک پست روز سه‌شنبه در صفحه H & کی فیس بوک قضاوت می‌شود .
این پست ، در کنار عکس‌های ردیفی از تفنگ‌ها که آماده ارسال سلاح هستند ، نوشته شده بود : " اگر یکی از you crayon این را بخواند ، لطفا ً با آن‌ها خوب رفتار کنید، حتی اگر آن‌ها آن‌ها را به عنوان مدرک نیروی دریایی بسازیم ."
در کم‌تر از ۲۴ ساعت ، این پست به صورت ویروسی در آمد و بیش از ۱۹، ۰۰۰ سهم و ۲۶۰۰۰ مورد واکنش نشان داد. نویسنده این پست که خود را " دختر رسانه‌های اجتماعی " معرفی کرد چندین بار پاسخ داد تا در بخش نظرات جمع شوند .
او بعدا ً نوشت : " FYI ، این یک چالش برای شکستن آن‌ها نبود ، ما می‌دانیم که درک مطالعه یک لباس قوی نیست . "
سایرین ، که در مورد تصور کلیشه‌ای از تفنگداران دریایی به عنوان یک تصویر خشن ، اما بدون استفاده بیش از حد مقاوم بودند، اضافه کردند که افراد خود را مصرف می‌کنند .
یکی از commenter نوشت : " من به عنوان یک سرباز نیروی دریایی ، آنچه را که گفته بود خواندم ، اما به تصویر نگاه کردم . "
H K's ، رسانه‌های اجتماعی ، باز هم بازگشته بودند .
او نوشت : " ما یک راهنمای آموزشی نوشتیم که از کلمات بیش از ۶ نامه استفاده نمی‌شد ، به ما گفته شد که ما به اندازه کافی از تصاویر استفاده می‌کنیم .
هنگامی که این پست ساعات بخار بعد از انتشار را آغاز کرد ، دختر وب سایت‌های ارتباط جمعی نگرانی خود را ابراز کرد که او " برای ملاقات با تفنگداران دریایی " به جلسه‌ای " کشیده شود " .
اما بعدا ً، او گفت که رئسای او تا زمانی که فرمانده ما را صدا می‌زند ، در حال حمایت کامل از احساسات او هستند و می‌گوید که صدها تفنگ M۲۷ در پشت جت‌ها مورد استفاده قرار گرفته ، از بالگردها پایین انداخته و توسط گروهی از leathernecks که سعی در اثبات یک نقطه دارند ، به سوی آن‌ها دویدند .
H K به طور فوری به یک سوال ایمیل شده از Military.com در روز چهارشنبه پاسخ نداد .
با این حال ، It's روشن است که نیروی دریایی به نوعی سو استفاده دوستانه فکر می‌کند - - تا زمانی که آن‌ها بتوانند با سلاح‌های با کیفیت بالا مبارزه و مبارزه کنند.
منبع سایت
حرکت تجربه ایالت استراتژی دریایی تحقیق متوقف کولاک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.