سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

هشدار

۲,۲۸۰ بازديد
در آنچه که مقامات اداره امور سربازان قدیمی، بزرگ‌ترین تغییر را در فرآیند درخواست خود در چند دهه مطرح می‌کنند ، این اداره یک سیستم جدید را در هفته جاری برای سربازان قدیمی راه‌اندازی خواهد کرد که تصمیمات مربوط به معلولیت خود را به چالش می‌کشند .
این فرآیند جدید به سربازان قدیمی سه گزینه برای اعتراض به ادعاهای خود می‌دهد ، با نگاهی به کاهش شدید زمانی که برای گرفتن تصمیم نهایی طول می‌کشد .
در اوج تقاضای backlog در سال ۲۰۱۳ ، برخی از سربازان قدیمی سال‌ها منتظر تصمیم و بیش از ۶۱۰، ۰۰۰ ادعاها بودند. To برای مقابله با این مساله به عنوان مواردی که weren't در عرض ۱۲۵ روز تصمیم گرفته‌است - - the کارمندان جدید را استخدام کرده، اضافه‌کاری اجباری کرده و سیستم‌های پردازش جدید را معرفی کرده‌است.
با این حال ، این مشکل با یک زمان انتظار متوسط برای تصمیم به رسیدن به سه سال و تعداد of که تا سال ۲۰۱۷ به حدود ۳۰۰، ۰۰۰ تا سال ۲۰۱۷ صعود کردند، در زمانی که کنگره لایحه مدرن‌سازی تجدید نظر یا AMA را تصویب کرد ، ادامه داشت .
با این وجود ، سربازان قدیمی در صورتی که بخواهند به تصمیم خود برای جبران معلولیت یا ادعای دیگر VA اعتراض کنند ، سه انتخاب خواهند داشت .
گزینه اول " مسیر ادعای مکمل " است که در آن آن‌ها می‌توانند مدارک جدید را در مورد آن‌ها معرفی کرده و یک متخصص منطقه‌ای آن را بررسی کرده و تصمیم بگیرند .
یا آن‌ها می‌توانند " مسیر بازبینی سطح بالاتر " را انتخاب کنند ، که در آن درخواست می‌کنند که پرونده آن‌ها به جای دفتر منطقه‌ای توسط یک adjudicator ارشد مورد بررسی قرار گیرد . این بررسی عمدتا ً به دنبال اشتباه‌ات یا اشتباهاتی است که در تفسیر سیاست‌های VA یا قوانین حاکم بر این ادعا صورت‌گرفته است . اگر مشکلی پیدا شود ، the ادعا می‌کند که adjudicator می‌تواند نیاز به اصلاح داشته باشد .
و در نهایت ، آن‌ها می‌توانند به تصمیم هیات استیناف سربازان قدیمی اعتراض کنند - اساسا ً همانند سیستم فعلی ، اگر چه چندین مسیر وجود دارد تا در صورت درخواست هییت مدیره در نظر گرفته شود . این مسیرها عبارتند از:
یک بررسی مستقیم که در آن هر گونه اطلاعات اضافی را ارائه می‌دهند و از حق خود برای شنیدن گزارش چشم‌پوشی می‌کنند ؛
تسلیم مدارک اضافی بدون محاکمه ؛
یا یک جلسه دادرسی کامل ، که در آن آن‌ها می‌توانند مدارک بیشتری ارائه دهند و قبل از قضاوت شهادت دهند .
چریل Mason ، رئیس هیات استیناف VA's of، گفت : " زمانی که سربازان قدیمی تصمیم‌گیری اولیه خود را دریافت می‌کنند ، آن‌ها نامه‌ای را دریافت خواهند کرد که دلیل آن را توضیح دهند و همچنین گزینه‌های جاذبه " به زبان روشن " .
وی افزود : " آنچه که AMA ساخته و طراحی شده‌بود ، یک روند ساده شده برای سربازان قدیمی بود . … [ مقامات ] متوجه شدند که سربازان از این روند گیج شده‌اند ؛ این یک سیستم پیچیده بود و خیلی ساده طول کشید ."
به گفته دیو McLenachen ، رئیس اداره مدیریت درخواست‌های سربازان قدیمی ، سیستم جدید در تمام the برای هر گونه ادعایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
او گفت که این شامل تصمیمات آموزشی و بیمه ، توان‌بخشی حرفه‌ای و مزایای مراقبت کننده است .
رهبران VA امیدوارند که سیستم جدید این فرصت را برای سربازان قدیمی کاهش دهد تا تصمیم خود را به ۱۲۵ روز دریافت کنند .
در حال حاضر ، VA's ادعا می‌کند که پرونده‌های ۲۶۵، ۰۰۰ مورد پشتیبانی هستند ، در حالی که در مجموع بیش از ۴۰۰، ۰۰۰ مورد اضافی مورد بررسی توسط هیات سربازان قدیمی تجدید نظر شده‌اند . مقامات VA روز پنج شنبه گفتند که هدف از این کار پاک‌سازی انبار مهمات تا سال ۲۰۲۰ است .
یک نسخه آزمایشی از سیستم جدید به نام برنامه مدرن‌سازی تجدید نظر ، یا ramp ، اندکی پس از امضا the معرفی شد . به گفته McLenachen ، بیش از ۷۰، ۰۰۰ سرباز قدیمی با ۸۴، ۰۰۰ نفر درخواست استیناف کرده‌اند . او افزود که این VA ۷۰ درصد از این درخواست‌ها را صادر کرده‌است و حدود ۲۵۰ میلیون دلار سود در گذشته اعطا کرده‌است .
شرکت کنندگان در روز جمعه درخواست استیناف جدید را متوقف خواهند کرد . سربازان قدیمی که ادعاهای آن‌ها از طریق ramp بایگانی می‌شوند ، همچنان پردازش خواهند شد .
سربازان قدیمی که ادعاهای آن‌ها در حال حاضر در سیستم هستند و از طریق ramp تا جمعه درخواست تصمیم‌گیری می‌کنند می‌توانند سیستم جدید را انتخاب کنند اگر آن‌ها بیانیه‌ای از the دریافت کرده یا مدارک مکمل را عرضه کرده و یک بیانیه مکمل از the دریافت کنند .
منبع سایت
تشدید ارتشی نیروی هوایی آدرس مسیر ایمنی نیروی دریایی تحقیق متوقف کولاک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.