سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

متلاشی

۲,۳۰۰ بازديد
برنج درخواست پاسخگویی بیشتر را دارد تا حمله جنسی را به آکادمی‌های نظامی متوقف کند .
کلاس آکادمی نظامی آمریکا در سال ۲۰۲۲ یک راهپیمایی ۱۲ مایلی را به عنوان خانواده و فارغ التحصیلان سابق انجام داد و طی شش هفته آموزش پایه در ۱۳ اوت ۲۰۱۸ به آن‌ها خوشامد گفت . ( عکس از ارتش آمریکا از ماتیو Moeller )
۱۳ فوریه - ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
مقامات ارشد مدارس روز چهارشنبه شهادت دادند که نگه داشتن دانشجویان افسری بیشتر در برابر سو رفتار در صفوف ، تنها شیوه‌ای است که دانشکده‌های خدمت " عقربه " را در توقف روند آزار جنسی اذیت می‌کنند .
مدیران آکادمی در طی یک کمیته فرعی خدمات نیروهای مسلح در خصوص پرسنل نظامی با این نظر موافق بودند که مبارزه با تجاوز جنسی چالشی بزرگ بوده‌است و برخی از رهبران از افزایش نرخ تجاوز ناراضی هستند .
اما مشکل ایجاد یک چیز مالی یا منابع اضافی است که به تنهایی می‌تواند آن را حل کند.
Vice والتر E گفت : " ما در حال توسعه یک برنامه چند وجهی هستیم . " کارتر جی آر . ، رئیس آکادمی نیروی دریایی .
تعداد دریافت تیرانداز فعالیت بخش مقررات انتظار بخش گزارش هشدار

محتوای مرتبط :
افزایش نزدیک به ۵۰ درصد در آکادمی‌های خدمات
نقطه غربی برای نگه داشتن یک روز - پایین تا نشانی مشکل نوشیدن
رهبران ارشد نظامی در مورد حمله جنسی و حمله به سکس تحت فشار قرار گرفتند
سپهبد Darryl ویلیامز ، رئیس آکادمی نظامی ایالات‌متحده در وست پوینت ؛ ستوان جی Silveria ، رئیس آکادمی نیروی هوایی ؛ و دکتر الیزابت وان Winkle ، مدیر اجرایی نیروی هوایی در دفتر معاون وزیر دفاع از پرسنل و آمادگی .
" من می‌دانم که نیاز به درخواست منابع بیشتر و یا توانایی بیشتر در زمینه داشتن آن داریم ، که این چیزی است که ما باید انجام دهیم . چیزهایی را که امروز از ما می‌شنوید را تایید کنید . وی گفت : " من پنج سال رئیس این کمیته بوده‌ام و قبلا ً در مقابل این کمیته شهادت دادم ."
کارتر ادامه داد : " من عصبانی هستم . من فکر می‌کنم که ما باید راه خود را به بیرون آموزش دهیم و یا راهمان را از بین ببریم ، مسئولیت‌پذیری در حال انتقال عقربه روی این است . I'm متعهد شدند که این بخش را بهتر و درست کنند ."
پیش از این در جلسه دادرسی ، " جکی Speier "، نماینده مجلس " D - کالیفرنیا " و گفت که وقت آن رسیده‌است که به این بحران پایدار توجه کنند .
Speier در اظهارات آغازین خود گفت : " من حدس می‌زنم که پیام من واقعا ً بسیار ساده است : " Me کردن آکادمی‌های مورد توجه " . زمان آن رسیده‌است که ما تشخیص دهیم که این یک بحران است ، و من قصد دارم آن را مانند یک شاهین تماشا کنم ."
Speier گفت که صحبت‌های او با رهبران مدرسه وی را قانع کرده بود که " یک فرمولی " که می‌تواند به مشکل آزار و اذیت و حمله پایان دهد ، وجود ندارد . اما او گفت که اگر هر گونه پیشرفتی صورت گیرد ، باید شفافیت بیشتری بین ارتش و کاپیتول هیل وجود داشته باشد .
در قانون اجازه دفاع ملی سال ۲۰۱۶ ، Speier مسئول تقریبا ً دوازده اصلاحیه با هدف بهبود و گسترش مقررات حکومت‌نظامی با استفاده از قربانیان ضربه روحی بود .
این جلسه در هفته‌های اخیر پس از انتشار ۳۱ ژانویه یک نظرسنجی دو ساله از سوی دفاع از تجاوز به تجاوز جنسی و اداره عکس‌العمل در رابطه با سو رفتار جنسی در آکادمی‌های خدماتی شنیده شد .
براساس نظرسنجی congressionally ، یک دانشجو در سال تحصیلی ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ در مقایسه با ۵۰۷ در سال تحصیلی ۲۰۱۵ - ۲۰۱۵ ، در مقایسه با ۵۰۷ در سال تحصیلی ۲۰۱۵ - ۱۶ درصد رشد جنسی ناخواسته را گزارش داد - - ۴۷ درصد افزایش از سال ۲۰۱۶ .
پیش از این ، مقامات وزارت دفاع گفته بودند که افزایش موارد گزارش‌شده به دلیل افزایش حوادث گزارش‌شده وجود دارد که به این معنی است که قربانیان بیشتر احساس راحتی می‌کنند و به سوی مافوق خود می‌آیند . مقامات هیچ توضیحی برای گزارش اخیر ارائه نکرده اند؛ به جای آن ، آن‌ها آمار را به دلیل فراوانی نوشیدن در موسسات مرتبط دانستند .
منبع سایت
اخرین خبر های امریه سربازی نظام وظیفه قوانین معافیت پزشکی تغییر شکلهای مادرزادی قفسه صدری مانند سینه فرورفته (سینه قیفی شکل)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.