سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

مقررات

۲,۱۵۶ بازديد
مرتبط : پنتاگون Weighs Privatizing Military نظامی PCS Moves
همچنین من به سمت منبع رفتم و با رئیس of ، ژنرال استفان لاینز ، در مورد نگرانی‌های خانواده‌های نظامی در مورد فرآیند PCS تماس گرفتم . در کمال تعجب پاسخی دریافت کردم که حاکی از تعهد او به بهبود فرآیند و تجربه خانواده‌های نظامی و دعوت برای نشستن بر روی یک هیات مشاور بود.
رهبران در سراسر ارتش اذعان کرده‌اند که there's یک مشکل است. خانم کارن Pence's ، خانم دوم ، با من ملاقات کرده‌اند تا در مورد این مشکل یاد بگیرم . TRANSCOM و مقامات خدمات شیوه‌های متنوعی برای بهبود ، از جمله افزایش تعداد کارکنان تضمین کیفیت در دسترس ، باز کردن مراکز تماس ، و ادامه دادن به فشار برای استفاده از یک نظرسنجی از رضایت مشتری که قرار است به حذف محرک‌های بد کمک کند ، ارائه کرده‌اند .
اما بزرگ‌ترین تغییر پیشنهادی در رابطه با خصوصی‌سازی سیستم حرکتی نظامی است .
ملاحان جنایی اساسی اعلامیه سرمایه انتظار بخش گزارش هشدار ایمنی

ممکن است خصوصی‌سازی روی کاغذ خوب به نظر برسد ، اما سوراخ‌های زیادی وجود دارد . یک مدیر حرکت می‌تواند بر همه قراردادها با شرکت‌های فعال در حال حرکت نظارت کند . اما با این سادگی ، نگرانی‌های بزرگ‌تر در مورد عدم پاسخگویی پیمان‌کار و خطرات لایه‌های متعدد دست‌دوم به وجود آمده‌است . قرارداد حتی تا سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد و دو سال دیگر هم برای حرکت با همان مشکلاتی که تا کنون دیده‌ایم ، باقی می‌گذارد .
اما بزرگ‌ترین مشکل همه فقدان تحقیقات حمایت از این ایده است . یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ در مورد این مفهوم نشان داد که هزینه کلی of ها افزایش خواهد یافت و مقامات در آن زمان این ایده را رد کردند . تحقیقات یا تحقیقات اخیر برای نشان دادن منافع بالقوه انجام نشد ، و همچنین یک تحلیل گران قیمتی از آنچه این تغییر مقیاس وسیع برای مالیات دهندگان ایجاد می‌کند وجود نداشته است .
همچنین هیچ مشاوره یا بازخوردی از صنعت متحرک ، اعضای خدمات یا خانواده وجود نداشته است . حتی هیات مشاور که توسط TRANSCOM تشکیل جلسه داده نشد مورد نظر قرار نگرفت .
با این حال ، تحقیقات و مشارکت من در این مساله به من نشان داده‌اند که راه‌حل‌های دیگری وجود دارند که از آن‌ها استفاده می‌کنیم . به جای حرکت مستقیم به خصوصی‌سازی ، TRANSCOM باید یکی از موارد زیر را مد نظر قرار دهد :
مشوق‌های مالیاتی را افزایش دهید .
زمانی که به عنوان " DITY " شناخته می‌شود ، " procured ( PPMs ) به میزان ۹۵ درصد بازپرداخت می‌شود . اگر این کار به ۱۰۰ درصد افزایش یابد و با انگیزه‌های دیگر مانند پول نقد برای مصالح بسته‌بندی ، خانواده‌های بیشتری از این برنامه استفاده کنند و فشار بر صنعت متحرک کاهش یابد .
افزایش نیروی کار بازرس تضمین کیفیت .
مقامات ارتش در پاییز گذشته گفتند که هدف آن‌ها افزایش بازرسی‌ها به ۵۰ درصد محموله‌ها ، از جمله فرستادن بازرسان به وظیفه موقت برای کمک در برخی از مکان‌های خاص است . اما هیچ برنامه‌ای برای استخدام بازرسان بیشتر اعلام نشد . ایجاد برنامه‌ای برای استخدام همسران نظامی به رسیدن به هدف ۵۰ درصد نرخ بازرسی و کاهش بیکاری و بیکاری کمک خواهد کرد .
ردیابی کالاهای خانگی زمان واقعی .
کمپانی FedEx و سایت آمازون می‌توانند دقیقا ً به ما بگویند که بسته‌ها کجا هستند و چه زمانی تحویل داده خواهند شد. چرا باید برای کالاهای خانگی ما همین کار را کرد ؟ بسیاری از شرکت‌های در حال حرکت این قابلیت را دارند و هم اکنون این قابلیت را به مشتریان و مشتریان خود می‌دهند . برای خانواده‌ها ، که قادر به دیدن و کجا و کجا کالاهای خانگی شان در طول فرآیند حرکت هستند اجازه آرامش بیشتری را می‌دهد . و زمانی که ناپدید می‌شوند ، پی‌گیری اطلاعات برای کمک به یافتن آن‌ها در دسترس خواهد بود .
آموزش شرکت در حال حرکت استاندارد .
یک راهنمای آموزش ساده برای کارمندان خود ایجاد کنید ، از جمله آنچه مقررات سفر دفاع ، مسیولیت های مشتری ، مسیولیت های مشتری ، چگونگی میانجیگری از طریق disagreements با استفاده از هماهنگ‌کننده حرکتی محول شده و بازرس تضمین کیفیت محلی ، نحوه بسته‌بندی صحیح ، و چگونگی پر کردن یک انبار مناسب را فراهم می‌کند .
منبع سایت
نکات قابل توجه معافیت تحصیلی - مشاوره نظام وظیفه مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی جناغ برجسته یا فقدان عضلات تنفسی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.