پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

رکورد

۲,۲۷۰ بازديد
این توافقنامه توسط تامین بودجه ، به طور کلی ، برای تخت‌های یخ زده شد ، که دموکرات‌ها وعده دادند که این آژانس بازداشت شدگان کمتری نسبت به تعداد roughly بازداشت‌شده در روز دهم فوریه ، که آخرین روز برای آن‌ها در دسترس بود ، نگه دارد . دموکرات‌ها ادعا کردند که تعداد تخت‌ها به شدت پایین خواهد رفت .
اما پیشنهادی مبنی بر محدود کردن تعداد بازداشت شدگان که در مناطق دور از مرز گرفتار شده بودند - به گفته دموکرات‌ها ، هدف جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد توسط این آژانس - به سوی دیوار جمهوری خواهان خود بود .
دموکرات‌ها این تقاضا را در دور دوشنبه مذاکرات کاهش دادند و وضعیت در کاپیتول به طور قابل‌توجهی بهبود یافت .
ترامپ روز دوشنبه بعد از ظهر با مشاوران ارشد در دفتر بیضی‌شکل ملاقات کرد تا درباره مذاکرات بحث و تبادل نظر کند . او rhetoric خود را بر روی دیوار نرم‌تر کرد اما هنگامی که به موضوع بازداشت اشاره کرد ، آن را به شدت اشغال کرد .
" ما می‌توانیم آن را هر چیزی بنامیم . ترامپ گفت : " ما آن را موانع می‌نامیم ، اما اکنون نه تنها آن‌ها می‌خواهند پول برای یک دیوار به ما بدهند ، آن‌ها می‌خواهند فضا را به ما بدهند تا قاتلان ، مجرمان ، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان انسان را بازداشت کنند ."
تعطیلی اخیر بیش از ۸۰۰۰۰۰ کارگر دولتی را بدون حقوق ، به تعویق انداختن وضعیت کشور به تعویق انداخت و آمار نظرسنجی Trump's را ارسال کرد . همانطور که در حزب خود حمایت شد ، ترامپ پس از اینکه تعطیلی به ۳۵ روز رسید تسلیم شد و با بازگشایی موقت کنونی بدون گرفتن پول برای دیوار موافقت کرد .
حامیان president's پیشنهاد کرده‌اند که ترامپ می‌تواند از اختیارات اجرایی برای منحرف کردن پول از بودجه فدرال برای ساخت دیوار استفاده کند ، اگرچه او می‌تواند با چالش‌هایی در کنگره یا دادگاه‌ها روبرو شود.
باعث نماد نزدیک کهنه کار کالبد علاقمند نظارت اموال متلاشی مقررات

مذاکرات یک روز یکشنبه سخت را در میان مناقشه‌ای بر سر کنترل یخ مورد هدف قرار داد ، آژانس فدرال که جمهوری خواهان به عنوان نماد سیاست‌های مهاجرتی سخت و دمکرات‌ها آن‌ها را متهم به دور شدن بیش از حد می‌کنند .
طبق آمار ICE ، ۶۶ درصد از مهاجران ۱۵۹، ۰۰۰ که گزارش کردند سال گذشته بازداشت شده‌اند قبلا ً به جرم جنایت محکوم‌شده بوده‌است . در بازتاب این دو اولویت متفاوت ، در سال ۲۰۱۶ تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما ، حدود ۱۱۰، ۰۰۰ مهاجر بازداشت شدند و ۸۶ درصد دارای سابقه کیفری بودند .
محکومیت تعداد کمی از مهاجرانی که سال گذشته بازداشت شدند، به خاطر جرایم خشونت‌آمیز بودند . شایع‌ترین علت رانندگی در هنگام مستی ، مواد مخدر ، محکومیت‌های قبلی مهاجرت و جرائم ترافیکی بود .
بحث مرزی بیشتر مورد توجه قرار گرفت، اما it's تنها بخشی از یک اقدام شدید هزینه برای تامین مالی گروهی از بخش‌های کابینه بود . فروپاشی مذاکرات ، دور جدیدی از مذاکرات بودجه را به خطر خواهد انداخت که برای جلوگیری از کاهش شدید هزینه‌ها به پنتاگون و ادارات داخلی نیاز است .
افزایش چشمگیر تلاش‌های صلح در افغانستان در بحبوحه تلاش‌های صلح در افغانستان
نیروی هوایی اف - ۱۶ C که در حال مبارزه با شاهین است ، پس از خاتمه عملیات سوخت‌گیری با یک Squadron KC - ۱۳۵ Stratotanker ، در روز ۱ مارس ۲۰۱۸ به سمت منطقه گشت خود پرواز می‌کند و در پشتیبانی از عملیات Freedom's Sentinel ، در روز ۱۱ مارس ۲۰۱۸ به سمت افغانستان پرواز می‌کند . ( گرگوری بروک / نیروی هوایی )
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
ارتش آمریکا در سال گذشته حملات هوایی بیشتری را در افغانستان انجام داد تا این که در سه سال گذشته با هم ترکیب شدند و سال ۲۰۱۸ بیش‌ترین سال را برای حملات هوایی در این کشور در حداقل یک دهه انجام دادند .
طبق آخرین آمار نیروی هوایی نیروهای هوایی ایالات‌متحده که هفته گذشته منتشر شد ، جنگنده‌های ایالات‌متحده ، بمب گذاران ، هواپیماهای جنگی و هواپیماهای بدون سرنشین در سال ۲۰۱۸ سلاح‌های ۷، ۳۶۲ را منتشر کردند .
براساس آمار موجود مبنی بر بازگشت به سال ۲۰۰۹ ، رکورد دومین سال ثبت در سال ۲۰۱۱ بوده‌است ، در حالی که دارایی‌های ایالات‌متحده به سال ۲۰۰۹ کاهش‌یافته است .
سپهبد جوزف Guastella ، فرمانده‌کل نیروی هوایی نیروهای مرکب ، در یک خبر رسمی گفت : " در طی سال گذشته ، بخش هوا از چندین کمپین در حال پیشرفت پشتیبانی کرده‌است ، تجاوز را دفع کرده، امنیت را حفظ کرده، و از شبکه‌های ما دفاع کرده‌است."
منبع سایت
اطلاعیه ها معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه مراحل معافیت پزشکی پورفیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.