سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

نظارت

۲,۱۵۰ بازديد
دریادار to : بسیاری از کشتی‌های نیروی دریایی Didn نداشتند .
دریادار فیلیپ دیویدسون در طی جلسه کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس سنا در ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ شهادت می‌دهد . ( عکس از آسوشیتدپرس / کارولین Kaster )
۱۲ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Gina harkins
رئیس فرماندهی رزمندگان که در آن دو تصادف کشتی حامل ۱۷ ملوان کشته شدند ، از عملکرد Navy's در طی یک تبادل پرتنش در کاپیتول هیل دفاع کردند .
دریادار فیل دیویدسون ، رئیس فرماندهی شاخه هند - اقیانوسیه ، روز سه‌شنبه به قانونگذاران گفت که صدها کشتی دیگر در واکنش به سوالاتی در مورد اقدامات امنیتی جدید پس از برخورد دو of نیروی دریایی با کشتی‌های دیگر در حوادث سال ۲۰۱۷ جداگانه ، برخورد می‌کنند . هفده ملوان در این حوادث کشته شدند .
"دیویدسون " در طی جلسه کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس سنا گفت : " این دو برخورد تراژدی بودند ، بدون شک در مورد آن تردیدی وجود نداشت . و همه رهبران ارشد نیروی دریایی مقدار زیادی از پاسخگویی را در این مورد احساس می‌کنند .
وی افزود : " اما واقعیت این مساله این است که ۲۸۰ - کشتی‌های غیر عادی دیگر با برخورد با یکدیگر برخورد می‌کنند ."
سناتور آنگوس کینگ ، یکی از تیم‌های مستقل اهل مین ، به عقب پرتاب شد و گفت : " این استاندارد نیست ؟ او پرسید : " Airplanes در سراسر آمریکا فرود می‌آیند و فقط به این دلیل که در حال سقوط نیستند ، بلکه به این معنی است که آن‌ها به سطح بالایی از نگهداری نیاز دارند . برای اینکه به من بگویید که isn't خیلی قانع‌کننده است."
دولت بازنشستگی خودکار کاهش رفتار اموال متلاشی مقررات انتظار بخش

این تبادل پس از یک بررسی دو بخشی توسط ProPublica به رهبری the فیتزجرالد و مک کین انجام شد . هر دوی آن‌ها در ناحیه Command's هند و اقیانوس آرام اتفاق افتادند . فیتزجرالد با یک کشتی باری در نزدیکی ژاپن برخورد کرد و مک کین به یک کشتی دیگر در ساحل سنگاپور برخورد کرد.
طبق گزارش ProPublica ، رهبران ارشد نیروی دریایی چند بار در مورد مشکلات آمادگی در اقیانوس آرام هشدار دادند ، اما نگرانی‌های آن‌ها مورد توجه قرار گرفت.
داویدسون ، که تا حدود یک سال پس از اتفاقات بد ، سکان هدایت هند و اقیانوسیه را به عهده می‌گیرد ، گفت که این ایده که نیروی دریایی در مورد چالش‌های آمادگی اش شفاف است ، وحشتناک است .
پادشاه که این حوادث را " تراژدی‌های قابل پیش‌گیری " خواند ، تایید کرد که doesn't به طور کامل بر نیروی دریایی سقوط می‌کنند . وی گفت که کنگره نیز باید مسئولیت بخشی از این مشکلات را بپذیرد .
به گفته شاه ، کاهش هزینه‌های هییت مدیره به عنوان ترسیب کربن به مساله آمادگی نیروی دریایی کمک کرد . اما او افزود که مشکلات قابل پیش‌گیری هستند چون اخطارهای متعدد دیگری وجود دارد که weren't به آن‌ها عمل کرده‌است .
او گفت : " من می‌خواهم مطمئن باشم که [ اکنون ] عمل می‌کند و … من دوست دارم پاسخ‌های خاصی از نیروی دریایی را ببینم ، نه وعده و احساسات خوب ."
رهبران نیروی دریایی بیش از ۱۰۰ توصیه برای بهبود شرایط - مانند سیاست‌های خواب و دستورالعمل‌های آموزشی - - که منجر به برخوردهای مرگبار شدند - کرده‌اند . این سرویس برای نظارت بر اجرای این توصیه‌ها یک شورای ویژه تشکیل شد و تا تابستان سال گذشته تقریبا ً دو سوم تغییرات سیاسی در محل اجرا شد .
داویدسون گفت : معاون رئیس عملیات نیروی دریایی ، دریاسالار ویلیام موران به کارمندان کنگره هر سه ماه یک‌بار در مورد وضعیت این تغییرات گزارش می‌دهد .
خراب‌شدن فیلم حامل ناوه‌ای هواپیمابر جنگ جهانی دوم در جنوب اقیانوس آرام
۱۲ فوریه ۲۰۱۹
فاکس‌نیوز ، جیمز راجرز
این فیلم از جزایر سلیمان به وسیله یک سازمان تحقیقاتی تاسیس شده‌است که توسط پل آلن تبدیل به یک شرکت تحقیقاتی ساخته شده‌است .
این شرکت در اواخر ژانویه توسط خدمه کشتی تحقیقاتی Petrel که بر روی زمین اقیانوس آرام قرار داشت و طبق بیانیه‌ای که توسط سازمان Vulcan Allen's در روز سه‌شنبه منتشر شد ، قرار داشت . Vulcan بر شبکه سازمان‌ها و ابتکارات ، که شامل تحقیقات R / V Petrel's است ، نظارت می‌کند .
منبع سایت
تحصیل در ایتالیا قوانین معافیت پزشکی جناغ برجسته یا فقدان عضلات تنفسی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.