سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

اجرایی

۲,۰۷۹ بازديد
فرمانده جدید گارد ملی مکزیک از مرز محافظت می‌کند
در این سه‌شنبه ، ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ ، فرماندار جدید مکزیک ، میشل Lujan Grisham ، پس از امضای یک دستور اجرایی برای نهاده‌ای دولتی به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سانتا فه ، N.M. ( عکس از آسوشیتدپرس / مورگان لی ) ، گفت و گوهایی پس از امضای یک دستور اجرایی برای آژانس‌های دولتی انجام داد .
در این سه‌شنبه ، ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ ، فرماندار جدید مکزیک ، میشل Lujan Grisham ، پس از امضای یک دستور اجرایی برای نهاده‌ای دولتی به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سانتا فه ، N.M. ( عکس از آسوشیتدپرس / مورگان لی ) ، گفت و گوهایی پس از امضای یک دستور اجرایی برای آژانس‌های دولتی انجام داد .
۶ فوریه ۲۰۱۹
گزارش اسوشیتد پرس توسط مورگان لی
SANTA FE ، فرماندار نیو مکزیکو ، دستور عقب‌نشینی اکثریت نیروهای گارد ملی state's از مرز آمریکا با مکزیک در روز سه‌شنبه را داد ، در حرکتی که توصیف رئیس‌جمهور Trump's از بحران امنیتی را به چالش می‌کشد .
حمله زبان نسخه خاطرنشان اتلافی شهروندان اعتراضات مدیر

فرماندار میشل Lujan Grisham عقب‌نشینی جزئی را اندکی قبل از سخنرانی State of the Union announced اعلام کرد . رئیس‌جمهور سابق او سربازان گارد ملی را در آوریل ۲۰۱۸ به پیشنهاد Trump's به مرز اعزام کرد و ۱۱۸ قبل از برگشت Tuesday's در آنجا باقی ماندند .
Lujan Grisham در بیانیه‌ای گفت : " مکزیک جدید با سو استفاده از نیروهای ویژه سپاه ملی ما در معمای president's مرزی شرکت نخواهد کرد ."
در عین حال ، فرماندار گفت که یک گروه کوچک از افراد گارد - در گوشه جنوب غربی کشور باقی خواهند ماند تا به نیازهای انسان‌دوستانه در یک راهروی راه دور برای مهاجرت متقابل کمک کنند . او همچنین پلیس ایالتی را برای کمک به نیروهای انتظامی محلی بسیج کرد .
فرماندار گفت : " من از نگرانی‌های مشروع ساکنان و مقامات در جنوب غربی مکزیک ، به ویژه هیدالگو کانتی که درخواست کمک ما را کرده‌اند ، قدردانی و قدردانی می‌کنم ، چرا که مهاجران و asylum همچنان در دم در خانه خود ظاهر می‌شوند ."
در مناطق دور افتاده مرز Mexico's با مکزیک، تعداد زیادی از مهاجران آمریکای مرکزی درماه‌های اخیر خود را تسلیم مقامات ایالات‌متحده کرده‌اند.
نیروهای مرزی جدید نیروهای مرزی با استقرار نیروهای نظامی در سال‌های اخیر کم شده‌است .
پنتاگون روز یکشنبه اعلام کرد که سربازان بیشتری را به مرز ایالات‌متحده و مکزیک می‌فرستد تا سیم‌خاردار نصب کنند و حمایت از گمرک و حفاظت از مرزها را تامین کنند و تعداد کلی آن‌ها به ۴، ۳۵۰ نفر برسد .
Lujan Grisham ماه گذشته به حاشیه جنوبی Mexico's سفر کرد تا از گارد ملی و گمرک و حفاظت از مرزها خبر دهد و توضیح داد که او می‌خواهد وضعیت را برای خود ببیند .
او روز سه‌شنبه ۲۵ سرباز از ایالت‌های دیگر - آرکانزاس ، کانزاس ، کنتاکی ، نیوهمپشایر ، کارولینای جنوبی و ویسکانسین را هدایت کرد تا از مرز نیومکزیکو فاصله بگیرد.
در کشور اتحاد جماهیر شوروی ، ترامپ برای صلح در کره و افغانستان کار می‌کند .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ، روز سه‌شنبه ، ۵ فوریه ۲۰۱۹ ، سخنرانی وضعیت کشور خود را در جلسه مشترک کنگره در کنگره کنگره در واشنگتن ، سه‌شنبه ، ۵ فوریه ۲۰۱۹ تحویل می‌دهد . ( عکس از آسوشییتدپرس / J . اسکات Applewhite
۵ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
در یک سخنرانی که هم‌کاری دو حزبی و سازش برای نفع جمهوری را مورد تاکید قرار داد، دونالد ترامپ ، نیاز به خروج از جنگ طولانی افغانستان را مورد تاکید قرار داد ، به دنبال صلح در شبه‌جزیره کره و بازگشت به خانه از سوریه است.
ترامپ در یکی از the خطوط سخنرانی سالیانه خود در سخنرانی سه‌شنبه‌شب خود گفت : " کشورهای بزرگ با جنگ‌های بی‌پایان مبارزه نمی‌کنند . "
پس از تعطیلی جزئی دولت که در آن تنش بین ترامپ و رهبری حزب دموکرات سفید شد ، رئیس‌جمهور مسیری متفاوت با این سخنرانی گرفت و پیشرفت در اقتصاد و سیاست خارجی و دفاع را برجسته کرد و از ملت خواست تا با هم متحد شوند .
منبع سایت
شهر آرمی شرایط امریه سربازی دانشگاه ها مراحل معافیت پزشکی هیدرآدنیت چرکی عود کننده
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.