پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

استراتژیک

۲,۲۷۶ بازديد
کهنه سرباز رزم دریایی زمینه مبارزه انتخاباتی ریاست‌جمهوری را فراهم می‌کند
and mujumdar , a . , در طول جلسه دادرسی کمیته بودجه مجلس که در روز چهارشنبه در کپیتول هیل در واشنگتن برگزار شد , یک سوال از رئیس بودجه پرسیده می‌شود . ( عکس از آسوشیتدپرس / راهب مارتین )
۲۹ فوریه
نوشته متیو کاکس
یک سرباز قدیمی جنگ دریایی و عضو کنگره ماساچوست , سث , با استدلال مبنی بر اینکه ایالات‌متحده باید بیشتر بر روی فن‌آوری سایبری و هوش مصنوعی و کم‌تر بر روی ناوه‌ای هواپیمابر و جنگنده حمله مشترک f - f بپردازد , شروع به ساخت یک سکو کرد .
او که یک دموکرات بود , در ماه ژوئن به نیروهای دریایی پیوست و نیروهای نظامی را به عنوان یک افسر پیاده طی چهار تور خود در عراق هدایت کرد و یک ستاره برنزی را با دستگاه " v " در نبرد مسلحانه نجف به دست آورد . این قانون گذار ۱۰ ساله در مجلس نمایندگان از زمان ناهار در مجلس نمایندگان مجلس خدمت کرده‌است و یک دموکرات ارشد کمیته نظارت و تحقیقات است .
مواقع کشش ملوانان عملیاتی امور خارجه ناوگان رکورد علاقمند نظارت اموال

کاپیتان سابق در روز سه‌شنبه در موسسه بروکینگز به حضار گفت : " دلیل اینکه من وارد سیاست شدم به زمان خود در نیروهای دریایی باز می‌گردد . " " متوجه شدم که من عاشق خدمت هستم … و هر روز برای خدمت به کشورمان حتی در میان جنگی که با آن مخالف بودم , کار می‌کردم . و اساسا , این چیزی است که باعث شد تا من به خدمات عمومی برگردم و عضو مجلس بشوم . "
او گفت که در حال حاضر , قرقیزستان در حال در نظر گرفتن نامزد شدن برای رقابت با چین و برنامه‌های دفاعی با تکنولوژی بالا و همچنین بازسازی روابط با متحدانی است که مدیریت ترامپ تهدید به نابودی آن‌ها می‌کند .
او گفت : " مدیریت [ ترامپ ] متحدان ما را از بین برده‌است , به دشمنان کلیدی ما پنهان شده‌است و ائتلاف ما را رها کرده‌است . " " در این کار , این سیاست ارزش‌های سیاسی را که دو نسل از رهبران آمریکایی ساخته شده‌اند , تضعیف کرده‌است .
" زمانی که خانه قدیمی شما توسط مستاجر خراب آسیب‌دیده و یا در این مورد , توسط یک رئیس‌جمهور وحشتناک آسیب می‌بیند , شما فقط آن را احیا نمی‌کنید تا شبیه آن شود . شما فرصت نوسازی آن را دارید . او گفت : " شما فقط یک چیز جدید می‌سازید . "
او که مدرک لیسانس فیزیک و مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته تجارت و سیاست عمومی از دانشگاه هاروارد دارد گفت آمریکا در معرض خطر جدی بودن توسط چین و روسیه توسط فن‌آوری جدید است . "
او گفت : " چین در حال تلاش برای رقابت با نیروی دریایی ما ( هواپیما ) است - نیروی دریایی را به وسیله ساختمان و یا به خودی خود ساخت . " "
او توضیح داد : " این بهترین برآورد ما برای تعداد موشک‌های ضد حامل چینی است که شما می‌توانید برای قیمت یک ناو هواپیمابر خریداری کنید . "
او سپس یک مکالمه را با رئیس نیروی دریایی , جان ریچاردسون, توصیف کرد .
" پرسیدم چند بار چینی‌ها به یک ناو جنگی حمله کردند . او جواب داد : هرگز آقا . " چند بار چین از طریق اینترنت به ما حمله کرد ? طی چند ساعت گذشته قربان ? "
" خط پانچ این است : ما سه برابر بیشتر در حامل‌های انرژی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا سایبری . او گفت : " ما باید آن تعادل را دوباره بررسی کنیم . "
او گفت که این شرکت همچنین نیاز دارد تا از همان سوالات " تعهد مالی کلان ما به اف بی تی " سوال کند . "
او با اشاره به یک هواپیمای ملی آینده گفت : " من بیشتر نگران این هستم که ما چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم . " ما باید سرمایه‌گذاری خود را در سلاح‌های خودکار , مافوق صوت و سایبری برای رقابت و برد افزایش دهیم . "
او گفت که دولت همچنین باید سیاست خارجی خود را اساسا ً بهبود بخشد .
او گفت : " یک راه برای انجام این کار , اتخاذ رویکردی جدید برای کنترل تسلیحات است که نهایتا ً " ما را قوی‌تر می‌کند و یک استراتژی استراتژیک به ما می‌دهد . "
منبع سایت
نکات قابل توجه معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه مراحل معافیت پزشکی لیکن سیمپلکس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.