سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

اعتراضات

۲,۰۶۹ بازديد
پیامدهای آنی جهانی شدن جهانی بسیار گسترده جهانی بود . ظهور طبقه متوسط در چین , هند و جاه‌ای دیگر در اقتصادهای درحالظهور موجب افزایش اشتها برای کالاهای مصرفی غرب و خدمات , از ویسکی اسکاتلندی ویسکی اسکاتلندی به جای nike در استارباکس شد . تسریع رشد اقتصادی و افزایش استانداردهای زندگی در اطراف تقاضای سوخت خام از مواد خام از سویا به نفت , در حالی که به سرعت تقاضا برای کالاهای سرمایه‌ای پیچیده از محرک‌های زمین کاترپیلار به جت‌های مسافربری بوئینگ منتقل می‌شود .
انقلاب جهانی صدها میلیون نفر را از خط فقر جدا کرد و یک طبقه متوسط جدید از هند و چین به برزیل , مکزیک و آفریقای جنوبی ایجاد کرد . با این حال , این کار با انتقال میلیون ‌ها شغل طبقه کارگر از اقتصادهای صنعتی اروپا و آمریکای شمالی به اقتصادهای کم‌درآمد در سراسر جهان انجام شد . احتمالا ً سطوح رو به افزایش اتوماسیون کارخانه , در نهایت بسیاری از این مشاغل را از بین برده‌است . با این حال , این روند به شدت افزایش یافت .
یکی از پیامدهای این تغییر , قطع ارتباط بین مراکز بزرگ شهری و مناطق روستایی اطراف آن‌ها بود . شهرهایی مانند لندن , پاریس , نیویورک و سانفرانسیسکو در اقتصاد جدید اقتصادی رونق یافتند , حتی در حالی که حومه‌ها از زیان‌های شغلی رنج می‌بردند . در حقیقت جهانی شدن و شهرنشینی بی‌رحمانه تصاویر آینه‌ای همان سکه بود .
موافق صرفه سندروم استرداد امنیت مدیر شهر آرمی

شهرهای بزرگ جهان به رشد خود ادامه دادند و موتورهای نوآوری تکنولوژیکی و رشد اقتصادی شدند . این شهرها دارای اشتراکات بیشتری نسبت به یکدیگر بودند .
شهرنشینی بی وقفه به طور پیوسته ارزش املاک و مستغلات شهری را افزایش داد . بلوک با بلوک , به طور فزاینده‌ای آزاردهنده شد , نه تنها هزینه املاک و مستغلات , بلکه هزینه خدمات ضروری را نیز افزایش داد . این فرآیند باعث شده‌است که بسیاری از صاحبان خانه‌های شهری , در حالی که آن را برای بسیاری از ساکنان طبقه کارگر غیر ممکن می‌سازد , در آن شهرها زندگی کنند . یکی از شکایات اصلی جنبش جلیقه زرد این است که اعضای آن نمی‌توانند در شهرهای بزرگ فرانسه زندگی کنند و شهرهای کوچک و شهرهایی که توان زندگی در آن‌ها را داشته باشند , به کار خود ادامه می‌دهند .
بحران مالی به طرق مختلف , اوج جهانی و سیاست‌های اقتصادی مربوط به آن بود . آنچه در مورد بحران اقتصادی مصر قابل‌توجه بود این بود که در سراسر جهان طنین انداخت و یک رکود اقتصادی جهانی ایجاد کرد . در سراسر جهان , از پکن تا واشنگتن تا بروکسل , دولت‌ها با افزایش انبوه هزینه‌های کوهنوردی و پذیرش سطوح بی‌سابقه‌ای از بدهی عمومی به رکود اقتصادی واکنش نشان دادند .
با همه این حساب‌ها , اقتصاد جهان از زمان بحران اقتصادی به خوبی رشد کرده‌است . بازارهای مالی در بسیاری از کشورها , از جمله بانک مرکزی , در سطوح نزدیک به رکورد هستند . بسیاری از بازارهای املاک و مستغلات در شهرهای بزرگ دنیا به سطوح پیش از بلوغ رسیده‌اند . نرخ بیکاری در سطح متوسط چند دهه است و برای اولین بار در نیم‌قرن , درآمده‌ای طبقه متوسط به سمت بالا گرایش پیدا کرده‌است .
با این وجود , از آن زمان , جنبش اعتراضی ضد شورش در سراسر جهان افزایش‌یافته است . این جنبش اغلب خود را به عنوان نقض حاکمیت ملی علیه موسسات جهانی و نخبگان مطرح کرده‌است که آن‌ها را اداره می‌کنند .
در این گونه احساسات, چنین احساساتی همان چیزی هستند که دونالد ترامپ اولین مبارزات انتخاباتی خود و پیروزی بعدی او در انتخابات ریاست‌جمهوری را پیش برد . این چیزی است که جنبش اسلامی را در بریتانیای کبیر وارد کرد و چه چیزی باعث اعتراضات ضد اروپا / بروکسل از ایتالیا به لهستان شد .
منبع سایت
استراتژیک ناوگان خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب شرایط معافیت پزشکی تغییر شکلهای مادرزادی قفسه صدری مانند سینه فرورفته (سینه قیفی شکل)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.