چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تامین

۲,۲۵۸ بازديد
رئیس‌جمهور عراق Slams Trump's در مورد اقامت در عراق اظهار نگرانی کرد .
در این روز یکشنبه سوم فوریه ۲۰۱۹ عکس فایل ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مسیر بازگشت به کاخ سفید در واشنگتن از آخر هفته در ملک مار - Lago در ساحل پالم ، Fla با خبرنگاران صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / مانوئل Balce Ceneta )
۴ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
بغداد - Iraq's در روز دوشنبه از دونالد ترامپ انتقاد کرد و گفت که می‌خواهد نیروهای آمریکایی در عراق را تحت مراقبت قرار دهد " تا ایران را تماشا کند" و گفت که رهبر ایالات‌متحده اجازه چنین کاری را نداد .
Barham صالح ، که در یک گردهمایی در بغداد صحبت می‌کرد ، گفت : " ما این نظرات را عجیب می‌یابیم . " صالح گفت که نیروهای آمریکایی به عنوان بخشی از توافقنامه بین دو کشور و یک ماموریت خاص برای کمک به مبارزه علیه گروه دولت اسلامی و مبارزه با تروریسم در عراق بوده‌اند . او گفت که قانون اساسی عراق استفاده از عراق به عنوان پایگاهی برای تهدید منافع یا امنیت کشورهای همسایه را ممنوع کرده‌است.
وی افزود : " بار سنگین عراق را با مسائل شخصی خود بار کنید . "
صالح در پاسخ به نظرات Trump's در مصاحبه‌ای با برنامه " چهره ملت " پاسخ داد که در طی آن ترامپ گفت که آمریکا " پایگاه باورنکردنی " در عراق دارد که قصد دارد به این دلیل ادامه دهد که من می‌خواهم ایران را تحت نظر داشته باشم ."
ترامپ گفت : " ما برای ساختن این پایگاه باورنکردنی پول خرج کردیم . و یکی از دلایلی که من می‌خواهم نگه دارم این است که می‌خواهم کمی به ایران نگاه کنم ، زیرا ایران یک مشکل واقعی است ."
دیکتاتوری دفاعی بازتاب نوار کاپیتان اجرایی شهروندان

او گفت که پایگاه آمریکا در عراق " کاملا برای نگاه کردن به همه بخش‌های مختلف خاور میانه آشفته " قرار دارد .
تفنگ glitchy ، نرخ دسترسی کم در دسترس ، اف - ۳۵ ، کشف سلاح‌های وزارت دفاع
ناوگان نیروی دریایی آمریکا اف - ۳۵ B با اسکادران هواپیماهای جنگنده Fighter ۱۲۱ در بالای سر بالای یک فرود عمودی در ایستگاه نیروی دریایی Corps ژاپن در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷ در پرواز است . ( نیروی دریایی ایالات‌متحده / جیکوب آ . Farbo
۱ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
طبق گزارش دفتر تست Department's دفاع ، ناوگان جنگنده اف - ۳۵ هواپیماهای جنگنده مشترک اف - ۳۵ همچنان نرخ دسترسی به هواپیما کافی را ندارد .
براساس یک گزارش عملیاتی ، تست و ارزیابی اخیر ، این جنگنده نسل پنجم نسبت به سه سال گذشته یک روند " هموار " در نرخ ظرفیت داشته‌است . حتی با توجه به اینکه خدمات بر روی ابتکارات بهبود تمرکز دارند ، هنوز هم در دسترس پذیری بهتر قرار نمی‌گیرند " .
همانطور که در گزارش سال ۲۰۱۸ نوشته شده بود ، " دسترسی میانگین به ناوگان به ارزش هدف برنامه کم‌تر از ۶۰ درصد و در زیر ۸۰ درصد لازم برای انجام موثر [ آزمون و ارزیابی عملیاتی اولیه ، یا IOTE ] را برنامه‌ریزی کرده‌است . بلومبرگ برای اولین بار این خبر را گزارش کرد .
تنها نسخه‌های نیروی دریایی و نیروی دریایی به وضعیت آماده نبرد دست یافته‌اند . انتظار می‌رود نیروی دریایی در ماه جاری ظرفیت عملیاتی اولیه خود را اعلام کند .
ثابت شده‌است که تعداد زیادی از افراد گروه اف - ۳۵ B دارای یک عمر خدماتی کوتاه‌تر هستند .
محتوای مرتبط :
دستور mattis برای حمله به آمادگی جنگنده
با توجه به " حمایت از زندگی " ، وینگ Struggles برای آموزش خلبانان
GAO : ارتباط بد در مورد مشکلات اف - ۳۵ آینده Threatens آینده
این گزارش بیان می‌کند : " هواپیماهای جنگنده F - ۳۵ B [ ] به خوبی تحت شرایط خدمات مورد انتظار ۸۰۰۰ ساعت پرواز هستند ، و ممکن است به اندازه ۲۱۰۰ ساعت پرواز کم باشند . "
به گفته مسئولان ، اگر جت‌های کوتاه‌مدت فرود و فرود به طور مناسب ارتقا پیدا نکنند ، می‌تواند به این معنی باشد که ساعات پرواز آن‌ها تا سال ۲۰۲۶ افزایش خواهد یافت .
اما در بیانیه‌ای که بعد از ظهر جمعه به Military.com صادر شد ، لاکهید گفت که شرکت متعهد به رسیدن به هدف ۸۰۰۰ ساعته است .
این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد : " اصلاحات برنامه‌ریزی‌شده و مدیریت ناوگان هواپیماهای جنگنده F - ۳۵ B تضمین خواهد کرد که آن‌ها الزامات زندگی خدماتی ۸، ۰۰۰ ساعته را برآورده کنند ، و هواپیماهایی که امروز این تغییرات طراحی را در فرآیند ساخت انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که ۸، ۰۰۰ ساعت یا بیشتر را تامین خواهند کرد."
منبع سایت
اعتراضات مدیر شهر نکات قابل توجه معافیت سربازی - مشاوره نظام وظیفه قوانین معافیت پزشکی پورفیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.