سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

شهر

۲,۱۱۴ بازديد
بسیاری از مقامات در این مراسم اهمیت یک شهر جنوبی را منعکس کردند که در گذشته با گذشته خود روبرو شده و باعث ایجاد اشتباه‌ات شده‌است . نماینده دولت ، جری Govan از Orangeburg ، اظهار داشت که برای مردم مهم است که این لحظات را در تاریخ بپذیرند تا یاد بگیرند و اشتباه‌ات گذشته را تکرار نکنند . جو ویلسون ، نماینده ایالات‌متحده ، گفت که این کتک تاثیر قابل‌توجهی بر کشور به خاطر افرادی دارد که باید با Woodard مواجه شوند .
پروفسور اندرو دانکن ، استاد دانشگاه ایالتی Frostburg ، گفت که اهدای Saturday's بسیار عجیب و غیر عادی بود تا اینکه او می‌دانست در شهر بزرگ شده‌است .
دانکن گفت : " من هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم ، " این نوع آشتی باید در بسیاری از مکان‌ها اتفاق بیفتد ، و نه تنها بر حسب مارکرهای تاریخی بلکه بر حسب گفتمان سیاسی ما ."
Beagle ، فرمانده نیروهای آمریکایی - آمریکایی فورت جکسون ، گفت که Woodard's درد به دلیل عدم تحمل ، راه را برای Beagle هموار کرد تا از بین صفوف به سمت جایگاه he's در امروز صعود کند .
برجک کوتاه دست ساز جلوگیری ها دلاوری آرمی استراتژیک ناوگان رکورد علاقمند

Beagle گفت : " در قلب من ، من معتقدم که او فکر می‌کند که قربانی کردن او ارزش دارد ، و شرایطی ایجاد کرد که راه را برای ارتش یکپارچه هموار کرد . او به ساخت پلی که بسیاری از من عادت داشتند از رود نابرابری ، بی‌عدالتی و تعصب عبور کنند ، کمک کرد ."
سال گذشته اسحاق Woodard's اتهام‌های جزایی را رد کرد . بخشی از نشانگر در braille حک شده‌است .
لوک AFB's Roster از ترکیب F - ۳۵ و اسپایک در شکایت‌ها سر و صدا
نیروی هوایی آمریکا اف - ۳۵ در پایگاه نیروی هوایی لوک Ariz در حال پرواز است . ، در ۲۵ جولای ۲۰۱۸ . این ماموریت در ۵۶ امین جناح مبارز قصد دارد تا بزرگ‌ترین خلبانان جنگی جهان را آموزش دهد و به تمام هوانوردان خود مبارزه کند . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده توسط گروهبان فرانکلین آر . راموس
نیروی هوایی آمریکا اف - ۳۵ در پایگاه نیروی هوایی لوک Ariz در حال پرواز است . ، در ۲۵ جولای ۲۰۱۸ . این ماموریت در ۵۶ امین جناح مبارز قصد دارد تا بزرگ‌ترین خلبانان جنگی جهان را آموزش دهد و به تمام هوانوردان خود مبارزه کند . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده توسط گروهبان فرانکلین آر . راموس
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
GLENDALE ، Ariz . - فهرست Base's نیروی هوایی لوک - ۳۵ رشد کرده و این به معنای سر و صدای بیشتر در اطراف نصب آموزش خلبانی در سمت غربی شهر فینیکس است .
جمهوری آریزونا گزارش می‌دهد که اکنون لوک ۸۵ درجه فارنهایت است ، به خوبی در مسیر تکمیل برنامه‌ریزی‌شده ۱۴۴ ۱۴۴ است و این پایگاه در ماه ژانویه به یک نقطه عطف بیش از ۱۰۰۰ پرواز در یک ماه رسید .
ژانویه همچنین شاهد افزایش چشمگیر شکایات از افرادی که در اطراف پایگاه در Glendale زندگی می‌کنند را مشاهده کرد .
Becky Heyse ، سخنگوی لوک Heyse ، در ماه ژانویه تعداد ویژه شکایات را اعلام کرد ، اما گفت که تعداد آن‌ها تا کنون در ماه فوریه بسیار عادی به نظر می‌رسد .
لوک در اواخر سال ۲۰۱۸ گفت که در تمام آن سال حدود ۸۰ نفر بودند .
جنگنده‌های آمریکایی با پشتیبانی ایالات‌متحده ، فشار نهایی را برای شکست دولت در عراق و شام در سوریه آغاز کردند.
قشون سوریه در سال ۱۸۰۰
این در ۲۹ آوریل ۲۰۱۷ که هنوز از ویدئو گرفته‌شده نشان می‌دهد که نیروهای آمریکایی در روستای شمالی Darbasiyah سوریه موضع گرفته‌اند . ( عکس از آسوشیتدپرس از طریق APTV )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس به نقل از Bassem Mroue
بیروت - نیروهای سوریه که تحت حمایت آمریکا و کرده‌ای سوریه هستند ، روز شنبه گفتند که یک تلاش نهایی را برای شکست گروه دولت اسلامی در آخرین جیب کوچک افراط گرایان در شرق سوریه آغاز کرده‌اند .
سخنگوی نیروهای دموکرات سوریه ، مصطفی بالی در تویی‌تر نوشت که این حمله روز شنبه پس از تخلیه بیش از ۲۰، ۰۰۰ نفر از مناطق تحت کنترل IS در استان شرقی دیر el آغاز شد . یک بیانیه SDF می‌گوید که این تهاجم در روستای of متمرکز شده‌است .
SDF که توسط نیروی هوایی ایالات‌متحده حمایت می‌شود ، از بخش‌های بزرگی از قلمرو است که زمانی در شمال و شرق سوریه کنترل می‌شد و افراط گرایان را محدود به جیب کوچکی از زمین نزدیک مرز عراق کرد .
منبع سایت
نکات قابل توجه معافیت کفالت - مشاوره نظام وظیفه مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی پورفیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.