پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

فرار

۲,۱۲۰ بازديد
گارد ساحلی در نزدیکی بندر هلندی فوت کرد ؛ علت نامعلوم است
این یخچال در روز ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۱۸ در پارک ملی خلیج یخچال ، آلاسکا ، واقع شده‌است . خدمه داگلاس مونرو به پرسنل خدمات پارک ملی خلیج Glacier در نجات چهار نفر که در آب‌های متلاطم سقوط کرده بودند کمک کردند ، اما هر چهار نفر آن را به ساحل رساندند . ( Hirschi ، گارد ساحلی آمریکا )
۳ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
KODIAK ، آلاسکا ( AP ) - مقامات فدرال و محلی در حال تحقیق درباره مرگ یک فرد گارد ساحلی در بندر جزایر Aleutian هستند .
" دیلی میرور " دیلی میرور ( دیلی میرور ) ۱۹ ساله ، " اتان Kelch" ، در ساحل غربی جزیره Amaknak در نزدیکی بندر Dutch پیدا شد .
Kelch از ساحل ویرجینیا واقع در ویرجینیا بود و به " cutter " مامور شد . درگاه خانه vessel's Kodiak است .
" مونرو " در آخر هفته گذشته برای تعمیرات در بندر Dutch هلند به سر برد . هنگامی که Kelch روز ۲۶ ژانویه از زمان آزادی ، گارد ساحلی و the پلیس و آتش‌نشانی Unalaska به گشت خود ادامه ندادند ، ماموران تجسس و آتش‌نشانی جستجویی را آغاز کردند .
جستجوگران در روز یکشنبه Kelch را پاسخ دادند . Responders CPR را انجام داد اما Kelch در کلینیک کشته شد .
علت مرگ تعیین نشده است .
سال نوی میلادی - "دامپزشکی جنگ کره " ، گنجینه ساحلی جرسی
بازمانده جنگ کره : پیانو در Tavern ساحلی جرسی
فرانکی با نواختن پیانو ، مشتریان را در یک رستوران ساحلی جرسی سرگرم می‌کند . - گتی ایماژ
۳ فوریه ۲۰۱۹
خبرگزاری آسوشیتد پرس ( جری Carino )
LAVALLETTE ، نیوجرسی ( AP ) - او با سرعت grandfatherly از اتاق غذاخوری عبور کرد و یک دست به عصا تکیه داد و دیگری بالش را حمل کرد. گروه ناهار روز جمعه در مسافرخانه "Crab's Claw " شروع به سر و صدایی کرد که در پشت پیانوی upright قرار داشت .
فرانک Staknys درست به موقع رسید ، ساعت ۱۲ : ۵۹ بعد از ظهر .
سرباز کهنه‌کار جنگ کره اکنون ۸۹ سال دارد و پاهای او نسبت به گذشته بسیار کندتر حرکت می‌کنند . اما دست‌هایش ؟ هنوز پر از جادو هستند .
برای دو ساعت و ۱۰ دقیقه بعد، " فرانکی انگشتانی " میخانه را با موسیقی بی وقفه پر کرد ، از آهنگ‌های میهن پرستانه تا استانداردهای جاز تا سیناترا ، الویس و تم TV . هنگامی که بیل McEntee ، که از بخش Passaic به خاطر این کار برکنار شد ، از چیزی ایتالیایی استفاده کرد ، فرانکی که در " بازگشت به سورن تو " و چند تا از کتاب‌های کلاسیک مارتین کلاسیک بود .
اثربخشی انعطاف همسان سابق مطرح تامین اجرایی

تنها وقفه او یک ضربه دو دقیقه‌ای برای چک کردن گوشی تلفن همراه بود ( یک تلفن همراه ، برای ثبت ) .
" خسته شدم ؟ او بعد از آن گفت : " آره ، خسته شدم . "
پس او چگونه این کار را انجام می‌دهد ، در سال ۸۹ ؟
وی به شوخی گفت : " من به یک اتحادیه تعلق دارم ، نه قوانین اتحادیه .
انگشت فرانکی یک گنجینه ساحلی جرسی است . He's برای ۵۰ - ۵۰ سال جمعیت را سرگرم کرد ، از جمله ۳۱ سال و در Crab's Claw . هفته‌ای پنج بعد از ظهر را بازی می‌کرد ، اما حالا دوباره به سراغ the می‌رفت .
او گفت : " عشق من به موسیقی باعث می‌شود که من بیایم . "
همچنین باعث می‌شود که طرفداران فدایی او نیز به اینجا بیایند .
فرانک Staknys متولد شد و در لیتوانی بزرگ شد . در سن پنج‌سالگی با پیانو بازی می‌کرد . در اوایل دهه ۱۹۴۰ ، در میان آشوب ژئوپلیتیک ایالات بالتیک ، خانواده‌اش به آمریکا فرار کردند . Staknys به عنوان یک پزشک نیروی دریایی در کره خدمت کرد و به عنوان یکی از اعضای برجسته لژیون آمریکایی Post در آجر تبدیل شد و به سمت معاون لژیون آمریکایی در نیوجرسی رفت .
در سالن Brick Claw ، که حاوی یک پیانو بود ، یکی از سربازان کهنه‌کار که به او لقب " فرانکی انگشتانی " داده بود ، در دهه ۱۹۸۰ آغاز شد و او مترادف با مکان نمادین خیابان مرکزی بزرگ شد ، که فقط یک بلوک از اقیانوس اطلس بود. در میان سربازان حرفه‌ای که به آهنگ‌های پیانو زدن مشغول بودند ، مربی بسکتبال جان Calip ari و جیمز Gandolfini بازیگر فقید بود .
ایلین Gulino ، مدیر ارشد عمومی ، گفت : " همه او را دوست دارند . مردم بچه‌هایشان را برای دیدن فرانکی به اینجا می‌آورند . به آن‌ها تلفن خواهد کرد و بازی خواهد کرد . "
منبع سایت
شهروندان اعتراضات مدیر آیین نامه های معافیت ایثارگری سربازی شرایط معافیت پزشکی جناغ برجسته یا فقدان عضلات تنفسی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.