شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مدیر

۲,۲۴۱ بازديد
Lindsay Rodman ، مدیر ارتباطات IAVA ، گفت که Reickhoff از آن زمان گفته‌است که استعفا می‌دهد و اکنون توسط IAVA به عنوان " مدیر عامل اجتماعی و اجتماعی " فهرست شده‌است .
اگرچه ۴۶ درصد در نظرسنجی IAVA از تغییر حمایت کردند ، Rodman گفت که این نتیجه " حمایت قابل‌توجهی را برای تغییر شعار " در جمعیتی که تحت سلطه مردان است " نشان می‌دهد .
نوامبر گذشته ، کریستن *******sten از نیویورک و نماینده Kathleen رایس ، D - نیویورک لایحه‌ای را معرفی کردند که این شعار را تغییر می‌داد : " برای رسیدن به قول رئیس‌جمهور Lincoln's برای مراقبت از او که باید نبرد را تحمل کند و با خدمت و تجلیل از مردان و زنانی که سربازان کهنه‌کار هستند ."
یکی دیگر از شعار جایگزینی که گروه‌های مدافع عنوان کردند ، این است : " برای مراقبت از کسانی که باید نبرد و خانواده و بازماندگان آن‌ها را تحمل کنند ."
یک سخنگوی VA مکررا ً گفته‌است که این دادخواست بازبینی خواهد شد ، اما هیچ طرحی برای تغییر شعار وجود ندارد .
خلافت درگذشت کلیدی خدمه سرویس شهر آرمی

لینکلن در ۴ مارس ۱۸۶۵ ، در آخرین روزه‌ای جنگ داخلی و حدود یک ماه قبل از ترور ، دومین Inaugural را روی پله‌های کنگره ایراد کرد . جان ویلکس بوث ، قاتل او ، در میان حضار بود .
واژه‌های پایانی : " با حسن‌نیت به هیچ یک ، با صدقه برای همه ، با ثبات در حق ، اجازه دهید تا کاری را که در آن هستیم به پایان برسانیم ، و از او مراقبت کنیم که چه کسی این نبرد را تحمل خواهد کرد و برای او و بیوه او تنها یک صلح پایدار و پایدار را در میان خودمان و همه ملت‌ها به ارمغان خواهد آورد ."
Editor's : این داستان به روز شده‌است .
بررسی نقش سه نوازی در امور VA در مجلس
پرونده - در این عکس مورخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۷ ، رئیس‌جمهور دونالد Trump's مار - a در ساحل پالم ، Fla . ( عکس از آسوشیتدپرس / آل کس براندون ، بایگانی )
۸ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
کمیته امور سربازان قدیمی مجلس شروع به تحقیق در مورد اتهامات نفوذ سه تن از دوستان رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد تصمیمات اتخاذ شده در وزارت امور سربازان بازنشسته و نقش آن‌ها در صورت انجام پیشنهادها آن‌ها کرده‌است .
نماینده کمیته ، مارک Takano ، D - کالیفرنیا ، روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او تحقیقات را برای " درک بهتر گستره و ماهیت رابطه بین the و Entertainment شرمن ، دکتر بروس Perlmutter و مارک شرمن ، یک وکیل ، آغاز کرده‌است که همه آن‌ها اعضای " باشگاه گلف ملی ترامپ " مار - a هستند .
یک گزارش تحقیقی توسط سازمان خبری ProPublica - در آگوست گذشته گفت که این سه " به مقامات VA تکیه کرده و سیاست‌هایی را هدایت کردند که میلیون ‌ها آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داد " ، علی‌رغم اینکه هرگز در ارتش آمریکا یا ایالات‌متحده خدمت نکرده اند .
از طریق صدها سند بدست‌آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات ، خروجی رسانه‌ها نشان داد که سه outsized اعمال‌شده بر تصمیم‌گیری‌ها و سیاست در این بخش ، برنامه‌های جدید را توصیه کرده و اغلب با کارمندان دولت مشاوره می‌کنند .
اعضای کا - a در دفاع از آن‌ها از طریق یک سخنگو گفتند که آن‌ها بعنوان مشاوران داوطلب بدون مجوز برای تصمیم‌گیری در اداره عمل کرده‌اند .
آن‌ها گفتند : " در همه زمان‌ها ، ما کمک و مشاوره خود را به طور داوطلبانه پیشنهاد کردیم ، به دنبال هیچ چیز در عوض ، … ما هیچ نوع سیاست ایجاد یا اجرا نمی‌کردیم ."
Takano ، کپی از نماینده عالی‌رتبه committee's ، فیل رو ، R - تنسی ، نامه‌ای به Secretary Wilkie فرستاد که او را از تحقیقات مطلع کرده و از اسناد ، ایمیل‌ها ، مبادلات متن ، سوابق تلفن و انواع دیگر ارتباطات که شامل سه مرد با توجه به the بودند ، درخواست کرده بود .
منبع سایت
استراتژیک ناوگان رکورد معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه مشاوره معافیت پزشکی جناغ برجسته یا فقدان عضلات تنفسی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.