شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تقسیم

۲,۶۴۷ بازديد
شبه‌جزیره سینا
نیروهایی که در شبه‌جزیره سینا در اواخر ماه ژوئن در شبه‌جزیره سینا خدمت کرده‌اند , واجد شرایط معافیت مالیاتی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا یک اظهارنامه مالیاتی اصلاح‌شده را ثبت کنند تا میزان مالیات را که در منطقه پرداخت می‌کنند دریافت کنند .
در آغاز , اعضای سرویس اختصاص‌داده‌شده به شبه‌جزیره سینا شروع به دریافت خطر قریب‌الوقوع یا پرداخت خصمانه آتش کردند . اما اگر چه این منطقه به عنوان یک وظیفه خطرناک در نظر گرفته می‌شد , اما به عنوان یک منطقه جنگی در نظر گرفته نمی‌شد , بنابراین سربازان هنوز ملزم به پرداخت مالیات بر مبنای پرداخت پایه خود بودند و تخصص دیگری نیز در این زمینه پرداخت می‌شد .
قانون کاهش مالیات و مشاغل تصریح کرد که شبه‌جزیره سینا یک منطقه جنگی محسوب می‌شود , بنابراین هر کسی که در منطقه در حال خدمت در منطقه باشد می‌تواند برای استرداد مالیات اعمال شود . در حدود ۲۰ هزار تن از اعضای سرویس در این منطقه خدمت کرده‌اند و تقریبا ً نیمی از سربازان واجد شرایط دریافت بازپرداخت هستند .
irs جزئیاتی را برای چگونگی ثبت ادعای بر روی وب سایت خود ارائه می‌کند .
پیوست ابتکار مقیاس هوانوردی لوازم منظره استادیوم

تغییرات بیانیه اقامت همسر
مزایای کهنه سربازان قدیمی و قانون گذار به همسران نظامی اجازه می‌دهد تا محل اقامت قانونی اعضای خدمات وظیفه خود برای اهداف مالیاتی کشور و محلی , و نیز ثبت‌نام رای دهندگان را انتخاب کنند , حتی اگر همسر هرگز در دولت زندگی نکرده باشد .
این بدان معنی است که برای برخی از همسران در حال کار , آن‌ها ممکن است واجد شرایط دریافت مبلغی جزئی یا کامل برای مالیات‌های دولتی باشند که در صورتی که همسر آن‌ها از کشوری بدون مالیات بر درآمد یا نرخ مالیات بر درآمد پایین , کار می‌کنند , به آن‌ها پرداخت می‌شود .
تحت این قانون نجات مدنی , نیروهای نظامی می‌توانند در یک کشور اقامت قانونی داشته باشند چون آن‌ها در جاه‌ای دیگر به دستورها نظامی حرکت می‌کنند . این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد حق رای خود را در ایالتی که ادعا می‌کنند محل اقامت قانونی آن‌ها هستند حفظ کنند , مجوز رانندگی و ثبت اتومبیل خود را حفظ کنند و مالیات بپردازند .
همسران قبل از ازدواج می‌توانستند همان وضعیت را به عنوان محل اقامت قانونی اعضا اعلام کنند , اما مجبور بودند در نقطه‌ای زندگی کنند .
قانون جدید به این معنی است که زنانی که کار می‌کنند می‌توانند مالیات بر درآمد و یا بخشی از مالیات بر درآمد دولت را دریافت کنند که هیچ مالیات بر درآمد دولت ندارد , مانند تگزاس یا فلوریدا , یا اگر دولت نرخ مالیات بر درآمد پایین ‌تری نسبت به دولت داشته باشد .
برای دریافت بازپرداخت , همسران کسانی که می‌خواهند اقامت خود را تغییر دهند, باید دو فرم مالیات بر درآمد دولت را تشکیل دهند - - یکی به دولت که عضوی از کشور است و یکی به ایالتی که در آن مالیات پرداخت می‌کنند .
با این حال , پزشکان توصیه کردند که زوج‌های نظامی به دفاتر کمک قانونی خود بروند تا این تصمیم را بگیرند . وی گفت که پرسنل نظامی باید اطمینان حاصل کنند که در واقع ساکنان قانونی کشور باشند . " [ نیروهای نظامی] بسیار زیاد حرکت می‌کنند , گاهی اوقات شما با گواهی‌نامه رانندگی در یک کشور پایان می‌دهید , خودروی خود را در ایالت دیگری ثبت می‌کنید, به دولت دیگری رای دهید . مشکلی که دقیقا ً در آن وجود دارد , وضعیت اقامت قانونی تان است . "
ب .
سربازان قدیمی که به شدت مجروح شده بودند , مالیات خود را در صورت عدم پرداخت مالیات پرداخت می‌کردند . آن کهنه سربازان به پرداخت مالیات پرداخت خواهند شد و باید در جولای گذشته یک نامه دریافت کرده و به آن‌ها آموزش داده بودند که چگونه ادعای پول خود را ثبت کنند .
آن‌ها یک سال از تاریخ نامه‌های خود , که در ماه ژوئیه , یا سه سال پس از پر کردن اظهارنامه مالیاتی که از عدم پرداخت حقوق جبران خسارت خود را گزارش کرده بودند , دریافت کردند - هر کدام از آن‌ها بعدا ً ادعای خسارت کرد .
سربازان قدیمی که مالیات پرداختی را پرداخت می‌کردند , حقوق پرداختی را پرداخت می‌کردند . با درک اینکه بسیاری از این سربازان قدیمی نسخه‌هایی از سوابق مالیاتی یا اسناد درآمدی قابل اعمال خود را ندارند , بازپرداخت استاندارد را براساس همان سال پرداخت کرد . برای سربازان قدیمی که به dsp بین دو و نیم تقسیم شدند , مبلغ ۰۰۰ " 000 " ۱ دلار است ; برای کسانی که آن را از 1 / 1 تا 4 / 1 پوند دریافت کردند , برای کسانی که آن را به دست آورده بودند , برای کسانی که آن را به دست آوردند .
منبع سایت
تشخیص تعیین کشمکش معافیت پزشکی خدمت سربازی چیست مراحل معافیت پزشکی گزرودرماپیگمانتوزا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.