جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

میلیون

۲,۳۱۱ بازديد
سازمان PETA پس از تصمیم به توقف استفاده از حیوانات زنده در تمرینات نظامی ، نام گارد ساحلی سال ۲۰۱۸ خود را اعلام کرد . این سرویس از خوک‌ها و بزها برای شبیه‌سازی ضربه روحی استفاده کرده بود که شامل هدف‌گیری و زخمی کردن آن‌ها و برداشتن limbs بود .
PETA و چندین عضو کنگره ، در درخواست از گارد ساحلی برای متوقف‌کردن این کار ، استدلال کردند که شبیه سازه‌ای بادی می‌تواند آموزش کافی برای پرسنل نظامی فراهم کند که ممکن است در معرض جراحات ، حوادث و مکان‌های فاجعه قرار بگیرند .
Ingrid New*******k ، رئیس سازمان PETA در بیانیه‌ای گفت : " این جایزه بیشتر از یک تجلیل و یک پلاک بود . " گارد ساحلی به نجات جان بسیاری از حیوانات کمک کرده‌است و افتخاری برای سازمان PETA برای کمک به مراقبت پرسنل برای مراقبت از حیوانات در طی این تعطیلی بی‌سابقه دولت کمک کرده‌است .
علاوه بر این ، سازمان PETA غذای سگ رایگان را برای پرسنل در کیپ می ، نیوجرسی ، خانه به مرکز آموزش گارد ساحلی می‌فرستد که در آن کارکنان بدون حقوق کار می‌کنند و تازه استخدام شدگان بدون پرداخت به خانه فرستاده می‌شوند .
خانواده‌های گارد ساحلی در ناحیه همپتون در ویرجینیا زندگی می‌کنند که می‌خواهند یک قرار ملاقات برای خدمات دامپزشکی با سازمان PETA با نام ۷۵۷ ) ۶۲۲ - ۷۳۸۲ ، ضمیمه ۳ و اشاره به پیشنهاد تعطیلی یا رفتن به وبسایت سازمان PETA برای تعیین قرار ملاقات کنند .
VA اکنون مدت‌زمان کمی از Clinics خصوصی ، AMA ادعاها را دارد.
دولت اسلامی مشترک کاخ سفید اسناد گلوله هراسان تقسیم

ستوان Dagoberto سالیناس ، یک متخصص بالینی پرستار در بیمارستان نیروی دریایی ، در ۳ آوریل ۲۰۱۸ در حال بررسی یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم در واحد چند خدماتی است . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / Jacob Sippel )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
طبق یک مطالعه جدید از مجله انجمن پزشکی آمریکا ( JAMA ) ، زمان‌های انتظار در اداره امور سربازان قدیمی و کلینیک‌ها در سال‌های اخیر به طور قابل‌توجهی کاهش‌یافته است و در حال حاضر به طور متوسط نسبت به افراد در بخش مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی ، حداقل در شهرهای بزرگ کوتاه‌تر هستند .
منتقدان این مطالعه خاطر نشان کردند که مشارکت کنندگان اصلی در گزارش JAMA ، مدیران اجرایی فعلی و اجرایی VA از جمله دکتر دیوید Shulkin بودند که سال گذشته توسط دونالد ترامپ به عنوان دبیر VA اخراج شد .
در بیانیه‌ای ، رابرت Wilkie ، وزیر VA ، گفت که این گزارش در روز ۱۸ ژانویه منتشر شد و نشان داد که the " تلاشی دست‌جمعی و شفاف برای بهبود دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی " از سال ۲۰۱۴ انجام داده‌است و این امر منجر به استعفای دبیرکل سابق VA و ژنرال اریک Shinseki شده‌است .
Wilkie گفت : " این مطالعه تایید می‌کند که VA پیشرفت قابل‌توجهی در بهبود دسترسی به مراقبت‌های اولیه و سایر بخش‌های کلیدی مراقبت‌های ویژه داشته‌است ."
مطالعه مقطعی از داده‌های زمان انتظار از تسهیلات VA و بیمارستان‌های بخش خصوصی بر مراقبت اولیه ، پوست‌شناسی ، کاردیولوژی و orthopedics در ۱۵ منطقه اصلی اصلی متمرکز شده‌است .
در این گزارش آمده‌است : " این یافته‌ها حاکی از آن بودند که تفاوت آماری معنی‌داری بین بخش خصوصی و VA در سال ۲۰۱۴ وجود ندارد " و در سال ۲۰۱۷ " میانگین زمان انتظار از نظر آماری به لحاظ آماری برای the کوتاه‌تر بود . "
این مطالعه گفت : " در سال ۲۰۱۴ متوسط زمان انتظار در بیمارستان‌های V.A. ۲۲ روز در مقایسه با ۱۸.۷ روز در بخش خصوصی بوده‌است " ، اما در سال ۲۰۱۷ " به معنای زمان انتظار در بیمارستان‌های V.A. تا ۱۷.۷ روز کاهش یافت ، در حالی که در سال ۲۰۱۷ به ۲۹.۸ میلیون نفر رسید ."
این مطالعه با عنوان " مقایسه دفعات انتظار برای بیماران جدید بین بخش خصوصی و وزارت امور خارجه " متکی بر داده‌های زمان انتظار تهیه‌شده توسط the و داده‌های بخش خصوصی محاسبه‌شده از یک نظرسنجی است که توسط یک شرکت جستجوی پزشکان در حدود ۲، ۰۰۰ دفتر پزشکی در مناطق شهری انجام شده‌است .
مطالعه JAMA گفت : " برای روش خریداران سری ، مراکز تحقیقاتی با دفاتر پزشکان تماس گرفتند و خواستار اولین بار در دسترس برای قرار ملاقات بیمار جدید شدند ."
منبع سایت
منظره استادیوم اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 آیین نامه های پروژه کسری خدمت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.