دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

گلوله

۲,۰۸۸ بازديد
شش کارمند سابق پنج دادخواست جداگانه آوردند ، اما وکلای آن‌ها تلاش‌های خود را بر روی یک کت و شلوار lead که توسط چارلز آر مطرح شده‌بود متمرکز کردند . شفرد ، یک افسر سابق ارتش که ۱۷ سال قبل از بازنشستگی به عنوان کاپیتان در سال ۱۹۹۰ خدمت کرده بود و دنی پنجم . او یک گروهبان بازنشسته ارتش با بیست سال خدمت وظیفه فعال بود . هر دو شروع به کار برای Fluor در سال ۲۰۰۹ کردند و ادعا کردند که آن‌ها و دیگر شاکیان بعد از شکایت در مورد شیوه‌های company's به تلافی اقدام کردند .
دفتر attorney's ایالات‌متحده در کارولینای جنوبی از پیوستن به این دادخواست در ماه اکتبر امتناع کرد و پس از آن این ادعا باز شد .
به نقل از گرینویل ، که در گرینویل ، در جایی که ایروینگ ، شرکت مستقر در تگزاس ، در آن شرکت دارند ، به این ادعاها واکنش نشان می‌دهد ، Fluor تا ماه مارس فرصت دارد تا به این ادعاها واکنش نشان دهد.
یک سخنگوی شرکت به روزنامه گفت که این اتهامات " نادرست و گمراه‌کننده " بوده و این شرکت مدرک محکمی برای اثبات این موضوع دارد .
Fluor از سال ۲۰۰۹ در حال ارائه خدماتی از قبیل تعمیر و نگهداری و ایجاد پایگاه نظامی برای ارتش آمریکا در افغانستان از سال ۲۰۰۹ است . قبل از آن ، kbr خدمات تحت همان برنامه ارایه داد .
LOGCAP توسط اداره ارتش به عنوان وسیله‌ای برای پشتیبانی لجستیکی و پشتیبانی نظامی از پیمانکاران غیر نظامی در طول جنگ طراحی و اجرا شد . به گفته این کت ، این قرارداد پنج ساله اولیه به ارزش ۷ میلیارد دلار بوده‌است .
معترض فرودگاه گسترش آموزش پیرامون هراسان تقسیم

این دادخواست اظهار داشت : " Fluor از همان ابتدای مشارکت خود در the و سرتاسر جهان از کلاهبرداری بسیار استفاده کرد و the و kbr را متهم کرد که دولت را متهم به انجام کار می‌کند یا اجازه اجرای آن را ندارد . Fluor همچنین متهم به استقرار هزاران تن از پرسنل غیر ضروری و دیگر شیوه‌های غیرقانونی است .
تیر اول Unveils "بولت Gun " در سال ۲۰۱۹ مورد اصابت گلوله قرار گرفت .
تفنگ بادی "دنیل Defense's ۵ bolt " ( Delta Delta ) که اولین گلوله تفنگ است ، در نمایش عکس در سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد . ( متیو Cox / ستاد )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
لاس وگاس - - دنیل دفاع - - یکی از تولید کنندگان معروف حقوق حیوانات - - به تازگی اولین تاخت و تاز خود را در دنیای تفنگ‌های bolt انجام داد .
جیمز راس ، مدیر فروش تجاری دانیل دفاع ، در سال ۲۰۱۹ به Military.com گفت که تفنگ بادی جدید دلتا ۵ با ویژگی‌های سفارشی پر شده‌است که برای افزایش دقت و قابلیت اطمینان طراحی شده‌است .
راس گفت : " این اولین باری است که ما به قلمروی پر از اسلحه می‌رویم . برخی از معیارهای طراحی که در این پروژه شرکت می‌کنند ، به نوعی سرمایه‌گذاری بر روی ویژگی‌های سفارشی یک لوله واقعا ً بلند پایه و سفارشی در قیمت تولید بوده‌است ."
دلتا ۵ - که در ۶.۵ Creedmoor موجود است . ۳۰۸ وینچستر ، ۷ میلی متر - ۸ Remington - - ویژگی‌های یک بشکه contour hammer و یک بافت پلیمر تقویت‌شده با فیبر کربن را نشان می‌دهد .
راس گفت : این فیلم دارای یک مجله detachable ، ۵ دور جوش ، انتشار دوگانه در پایین یک محافظ ماشه و یک ماشه Hunter Elite است که در کارخانه در ۳.۵ پوند از کشش ایجاد شده‌است ، اما کاربر از ۱.۵ تا ۴ پوند قابل تنظیم است .
خطوط دلتا ۵ ، ستون‌های یکپارچه‌ای را نشان می‌دهد که بر روی بدنه مینی سوار می‌شوند .
راس گفت : " شما باید هر بار که این سلاح را کنار یکدیگر قرار دهید ، باید هر بار که این سلاح را کنار هم می‌گذارید باید در هر زمان که آن اسلحه را کنار هم قرار دهید ، یک قفل سازگار به شما بدهد .
تفنگ بادی "دنیل Defense's ۵ bolt " ( Delta Delta ) که اولین گلوله تفنگ است ، در نمایش عکس در سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد . ( متیو Cox / ستاد )
تفنگ بادی "دنیل Defense's ۵ bolt " ( Delta Delta ) که اولین گلوله تفنگ است ، در نمایش عکس در سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد . ( متیو Cox / ستاد )
راس گفت : "همچنین یک قسمت بزرگ نیز وجود دارد که تفنگ را محکم می‌کند " که تفنگ را محکم می‌کند ؛ شما در حال تغییر در حالت عقب‌نشینی هستید . "
این مهره سه - دارای روکش کربن روشن و یک گلوله جدا شدنی است تا به تیرانداز اجازه دهد آن را با یک گلوله سفارشی جایگزین کند .
منبع سایت
منظره استادیوم تشخیص راهنمای ملاقات مردمی نظام وظیفه شرایط معافیت پزشکی نقص ایمنی سلولی اکتسابی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.