پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تلفیق

۲,۲۸۸ بازديد
شاید به طور عجیبی ، ارتش پروتکل اضطراری شناخته‌شده به نام " Plan Zamora " را فعال نکرده است که در طول ناآرامی‌های قبلی مورد استفاده قرار گرفته و به نیروهای نظامی اجازه می‌دهد تا تظاهرات دسته‌جمعی را سرکوب و کنترل کنند. یکی از ژنرال‌های سابق که نخواست نامش فاش شود گفت که ممکن است تصدیق شود که disillusioned disillusioned از این دستورها پیروی می‌کنند .
Rocio سان میگویل ، یک متخصص نظامی مستقر در کاراکاس به این نکته اشاره کرد که در حالی که درگیری‌های روز چهارشنبه بین معترضین و نیروهای امنیتی دولت وجود داشت ، تظاهرات گسترده که ده‌ها هزار نفر برای تماشای سخنرانی Guaido جمع شده‌بودند ، بدون روبرو شدن رخ داد .
در روز پنج شنبه ، یک عضو ۱۹ ساله گارد ملی که هنوز با دندان‌های خود بسته شده‌بود، گفت که او می‌خواهد در موقعیت مجبور به زدن معترضان باشد . او که از ترس انتقام نخواست نامش فاش شود گفت که عصبانی شدن به دستگیری " افراد بیگناه " عصبانی خواهد بود .
یک رفیق جوان دیگر که در حال گشت زنی در جاده‌ای شلوغ است که به دادگاه عالی با نوجوان منتهی می‌شود گفت که او تصاویر ویدئویی رهبران نظامی را دیده‌است که اعلام کرده‌اند از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند چون او یک تلفن همراه دارد اما دستورها را طبق دستور اجرا می‌کند .
Colina ، ستوان سابق ارتش ، گفت که با وجود اینکه بسیاری از سربازان ارتش مانند بسیاری از مردم ونزوئلا در حال گرسنه شدن هستند ، آن‌ها رهبری موثر برای به چالش کشیدن رئسای جمهور دارند ، به این معنا که به احتمال زیاد آن‌ها خواستار وضع موجود خواهند شد .
وی گفت : " متاسفانه ، این کار به اندازه کافی کافی نیست .
چندین تن از رهبران نظامی سابق که در تماس نزدیک با نیروهای فعال باقی مانده‌اند گفتند که برای رسیدن به حمایت از بخش‌های نظامی ، he'd باید به جلب توجه مردم ادامه دهند و به افسران نظامی شکاک خود ثابت کنند که قول وی مبنی بر اعطای عفو به کسانی که تغییر را ترویج می‌کنند صادق است .
سان میگویل گفت : " What's در ونزوئلا ادامه دارد ، " hasn't هنوز تمام نشده است.
دستگیری هفت‌تن از نیروهای ویژه SEAL در جرایم جنگی در عراق
۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
پیگیری مختلف پیش نویس زمستانی زمین واقعیت میلیون گلوله

سان دیگو Union - تریبون | توسط اندرو دایر
جزئیات جدید در مورد یک تیم SEAL که به چندین جنایت جنگی متهم شده ، روز جمعه در طی یک مسابقه دوی ماراتن در پایگاه دریایی سن دیگو انجام شد .
این گزارش نشان داد که برای شهادت در مورد پی‌گرد قانونی در طول محاکمه آتی ادوارد R ، هفت نیروی ویژه نیروی دریایی به آن‌ها مصونیت اعطا شده‌است . Gallagher ، یک مامور ویژه جنگ ، که متهم به قتل یک نوجوان زخمی و ISIS است با چاقو زدن به گردنش در حال کشته شدن است .
مرحله آزمایشی قرار است در روز ۱۹ فوریه برگزار شود. دادستان‌ها انتظار دارند که به هفت نفر SEAL و ۱۳ شاهد دیگر حادثه سال ۲۰۱۷ در موصل عراق زنگ بزنند .
وکلای مدافع از قاضی ، کاپیتان نیروی دریایی آرون Rugh درخواست کردند که برخی از جنبه‌های شهادت شاهدان عینی را سرکوب کند ، به ویژه تعداد افرادی که allegedly درباره قتل لاف می‌زدند .
شاهدان به NCIS investigators گفته‌اند که Gallagher در طی استقرار سال ۲۰۱۷ به حدود ۲۰۰ نفر می‌بالد . یک شاهد دیگر نیز گفت که Gallagher به او گفته‌است که " سه روز " را کشته‌است و " ریاضی " را برای تعداد کل کشته شدگان انجام داده‌است .
وکلای مدافع عنوان کردند که این ارقام به هیات داوران لطمه خواهد زد . قاضی این حرکت را رد کرد .
وکلای مدافع همچنین درخواست کردند که مدارک ضبط‌شده از سه تلفن همراه را سرکوب کنند . تمام شواهد موجود در این مورد تحت یک نظم حفاظتی است ، اما عکس‌ها ، ویدئو و پیام‌های متنی بخشی از پرونده government's در مقابل SEAL هستند .
Gallagher در جایگاه شهود قرار گرفت و شهادت داد که زمانی که در روز ۱۱ سپتامبر دستگیر شد ، به او اجازه تماس با وکیل وی داده نشد . او گفت که NCIS بازجویان از او خواسته‌اند تا از اثر انگشت خود برای باز کردن تلفن استفاده کند ، و بازجویان او را تحت نظر داشتند که وارد قانون عبور او می‌شدند که بعدا ً برای باز کردن وسایل دیگر از آن‌ها استفاده کردند .
قاضی تا غروب جمعه این حرکت را رد نکرده بود .
منبع سایت
هراسان تقسیم مشاوره معافیت موارد خاص سربازی شرایط معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی جدار شکم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.