شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

واقعی

۲,۳۶۹ بازديد
قانونگذاران Flustered گفتند که این نتایج می‌تواند یک بررسی واقعی باشد که باعث آغاز گفتگوها شود . در سراسر این دو طرف تقاضاهای انحصاری جداگانه صادر کرده‌اند که مانع از سرگیری مذاکرات از سوی کنگره شده‌اند : ترامپ از بازگشایی دولت تا زمانی که کنگره پول دیوار را به او اعطا کند خودداری کرده‌است ، و دموکرات‌های کنگره مذاکرات را تا زمانی که او دولت را باز کند رد کرده‌اند .
سناتور جان تیون از داکوتای جنوبی ، رهبر حزب کنگره شماره ۲ مجلس سنا ، گفت که آرای Thursday's می‌تواند " به ما یاد دهد که رهبران باید با هم جمع شوند و نحوه حل این مساله را مشخص کنند ." وی افزود : " یک راه یا راه دیگر باید از اینجا خارج شویم . " این پیروزی برای هیچ‌کس نیست ."
چون اکنون ، حزبی آزادانه جریان می‌یافت .
سخنگوی مجلس نانسی پلوسی ، D - کالیفرنیا ( ویلبر راس ) دبیر بازرگانی متهم به " اجازه دادن به آن‌ها برای خوردن کیک " پس از اینکه او در تلویزیون گفت که او درک می‌کند چرا کارمندان دولت پرداخت‌نشده از پناه‌گاه بی‌خانمان‌ها استفاده می‌کنند . حتی وقتی پلوسی پیشنهاد کرد که " هر زمانی " رئیس‌جمهور را ملاقات کند ، " ترامپ یک شرکت ایستاد ، و در توئیتر نوشت : " بدون یک دیوار همه کار ، ما غار نخواهیم داشت ! " و هیچ ملاقاتی برنامه‌ریزی نشده است .
در حالی که سنا دو پیشنهاد دوئل را مورد بحث قرار داد، رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، R - Ky . وی گفت که طرح حزب دموکرات اجازه می‌دهد که قانونگذاران party's " نکات سیاسی و هیچ چیز دیگر " را به این دلیل امضا کنند که ترامپ آن را امضا می‌کند . وی این موضع Pelosi's را " غیرمنطقی " خواند و گفت : " دموکرات‌های سنا موظف به پایین رفتن با کشتی نیستند ."
هوایی صورت تنش ساحل بخار سیاره ضایعات

چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، از طرح GOP برای تصویب لایحه Trump's برای جلوگیری از بسته نگه داشتن دولت تا زمانی که او آنچه را که می‌خواهد را به دست آورد ، انتقاد کرد .
شومر گفت : " اگر ما به او اجازه دهیم که این کار را امروز انجام دهد ، او فردا و فردا و فردا آن را انجام خواهد داد . …
با این وجود ، در مورد حرکت پیشنهادها نیز وجود داشت .
شرکت کنندگان گفتند که معاون رئیس‌جمهور مایک Pence قبل از رای‌گیری در یک ناهار با سناتورهای حزب جمهوریخواه شرکت کرد و از قانونگذاران مشتاق برای پایان دادن به این بن‌بست شنیده شد . سناتور روی بلانت ، R - Mo . آن‌ها گفتند که پیام آن‌ها به Pence " راهی رو به جلو است " .
در رایزنی با همتایان مجلس سنا ، دموکرات‌های مجلس در حال آماده کردن یک بسته امنیت مرزی جدید بودند که قرار بود روز جمعه به پایان برسد . علی‌رغم تعهد آن‌ها مبنی بر عدم مذاکره تا زمانی که موسسات بازگشایی شوند، پیشنهاد آتی آن‌ها به طور گسترده به عنوان مقدمه‌ای برای ترامپ تلقی می‌شود . پلوسی ابراز کرد که " برخی خوش بینانه ای هستند که همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد ."
انتظار می‌رود که بسته دموکرات ۵.۷ میلیارد دلار باشد ، همانطور که ترامپ به دنبال دیوار خود است ، اما به جای شمشیربازی ، فن‌آوری ، پرسنل و تدابیر دیگر از آن استفاده می‌کند . ترامپ در پیشنهادی که طرح حزب جمهوریخواه را رد کرد، روز شنبه پیشنهاد کرد که اگر پول دیوار را بگیرد ، دولت را بازگشایی کند . او همچنین پیشنهاد اصلاح قوانین مهاجرت از جمله محدودیت‌های جدید برای کودکان خردسال آمریکایی که به دنبال پناهندگی در ایالات‌متحده و حمایت‌های موقتی برای مهاجرانی که به طور غیرقانونی به عنوان کودکان وارد این کشور شدند را پیشنهاد کرد .
در یک نشانه دیگر از امید ، Thursday's به طرح دموکراتیک ارائه‌شده توسط مک کونل رای داد . هفته‌ها ، he'd از اجازه دادن به مجلس سنا در مورد هر چیزی که ترامپ اشاره کرد امتناع کرد و به ترامپ و دموکرات‌ها اجازه داد تا به توافق برسند . مک کانل دارای سابقه کمک به حل اختلافات حزبی قبلی است و توافق او برای اجازه دادن به رای Thursday's توسط برخی به عنوان نشانه‌ای که او به شدت درگیر شده‌است ، دیده شد .
به علاوه رئیس کمیته بودجه مجلس جان Yarmuth ، D - Ky . پلوسی گفت که در جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه در میان دموکرات‌های مجلس ، پلوسی ابراز امیدواری کرد که اوضاع به زودی تغییر کند " ، اما هیچ جزئیاتی ارائه نکرد .
با این حال ، با اثرات تعطیلی فزاینده تعطیلی ، قانونگذاران هر دو طرف تمایل خود را برای سازش در مبارزه با امنیت مرزی و مسائل مهاجرتی ، از جمله محافظت در برابر تبعید مهاجران به صورت غیر قانونی به عنوان کودکان ، در بوق و کرنا می‌کنند .
منبع سایت
مکزیک تلفیق واقعیت مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های غدد مترشحه داخلی شرایط معافیت پزشکی فتق‌ های دیافراگماتیک
محمد علی علم خواه

سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

ما رو پیوند کنین میمیریم...

منتظر حضور سبزتان هستیم در :

 

beanidha.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.