دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

تحمل

۲,۳۱۰ بازديد
جنگنده مشترک تندر " جی اف - ۱۷ " ( جی اف - ۱۷ ) به عنوان یک برنامه مشترک آمریکایی و چینی آغاز به کار کرد . در اواخر دهه ۱۹۸۰ ، "چنگدو " و "گرومن " به منظور ارتقای جنگنده‌های اف - ۷ ام اف - ۷ M به استاندارد سوپر ۷ ، مطالعاتی انجام دادند . این هواپیمای جدید برای صادرات به چین به عنوان جایگزینی کم‌هزینه برای the Northrop آمریکایی - ۵ ، چینی اف - ۶ و اف - ۷ و همچنین MiG - ۲۱ شوروی پیشنهاد شد . قرار بود این هواپیمای جدید مجهز به رادار ، موتور و ارتباطات هوایی غربی باشد . با این حال این برنامه در سال ۱۹۹۰ لغو شد . چین به پروژه سوپر ۷ خود ادامه داد و طرح را به عنوان مبارز چین - ۱ ( سپاه مرزی ۱ ) یا سپاه مرزی ۱ - ۱ ( Fiece ) تغییر داد . این طرح بعدها به طرح "جی اف - ۱۷ " تبدیل شد که به طور مشترک توسط چین و پاکستان توسعه داده شد . ساخت در سال ۱۹۹۹ آغاز شد . بیشتر این توسعه در چین توسط Chengdu انجام شد ، با این حال ، هزینه‌های توسعه به طور مساوی تقسیم شدند . گزارش شده‌است که دفتر طراحی Mikoyan روسی در توسعه این هواپیما کمک‌هایی را ارائه نموده‌است . هواپیمای جی اف - ۱۷ اولین پرواز خود را در سال ۲۰۰۳ انجام داد . در سال ۲۰۰۸ - ۲۰۰۸ ، ۸ مبارز ساخت چین به پاکستان تحویل داده شدند .
جمعه درک انتخابات دیوار بیضی
در سال ۲۰۰۹ یک دستور برای ۴۲ نفر از جنگجویان دیگر امضا شد . اینها مجوز تولید شده محلی از سوی مجتمع هوانوردی پاکستان بودند . تا سال ۲۰۱۵ ، نیروی هوایی پاکستان ۶۰ فروند از این هواپیماها را راه‌اندازی کرد و تولید ادامه دارد. تخمین زده می‌شود که کل نیاز نیروی هوایی پاکستان ۲۵۰ مبارز جدید است . در حال حاضر نیروی هوایی پاکستان با number A - ۵ C ، F - ۷ B ، میراژ ۳ و میراژ ۵ که قرار است جایگزین شود ، عمل می‌کند . هواپیمای جی اف - ۱۷ برای کشورهای در حال توسعه به عنوان جایگزینی کم‌هزینه برای انواع ageing پیشنهاد شده‌است . اخیرا ً آذربایجان به ۲۶ تن از این مبارزان چند ملیتی دستور داده‌است .
تندر "جی اف - ۱۷ " یک طرح آیرودینامیک متعارف دارد . هواپیما با موتور توربو جت Klimov - ۹۳ مجهز شده‌است . این یک مشتق از the - ۳۳ است که در ۲۹ - ۲۹ استفاده شده‌است . در سال ۲۰۰۷ قراردادی به منظور تامین ۱۵۰ و ۹۳ موتور هواپیمای جی اف - ۱۷ که به پاکستان صادر شد ، به امضا رسید . چین همچنین در حال توسعه یک موتور توربو جت بومی است که یک کپی از جدول ۹۳ - ۹۳ است ، اما کمی تغییر کرده‌است . این ماده به عنوان WS - ۱۳ شناخته می‌شود ( Tianshan - ۲۱ ) .
مبارزان multi هوایی که به پاکستان تحویل داده می‌شوند با رادار دوپلر Grifo S - ۷ ، رادار داپلر چند وجهی و چند مد مجهز شده‌اند . آن به پایین نگاه می‌کند و قابلیت شلیک به پایین را دارد . رادارهای دیگر می‌توانند نصب شوند . برخی منابع ادعا می‌کنند که این هواپیما مجهز به رادارهای روسی است . سیستم‌های Avionics به تدریج در دسته‌های بعدی ارتقا داده خواهند شد .
این هواپیما برای دفاع هوایی و ماموریت‌های حمله زمینی در نظر گرفته شده‌است . این موشک مجهز به یک تفنگ ۲۳ میلیمتری GSh - ۲۳ یا ۳۰ mm GSh - ۳۰ میلیمتری است . حداکثر ظرفیت سلاح حدود ۳.۷ % است . پنج hardpoints و دو wingtips برای موشک و تانک‌های سوخت وجود دارد . هواپیمای جی اف - ۱۷ فراتر از توانایی حمله برد بصری است . سلاح اولیه آن (PL ) - ۱۲ / SD - ۱۰ موشک هوا - به هوا با radar فعال - homing است . ۴ - ۴ ، PL - ۹ ، PL - ۹ ( AIM - ۹ P ، نصب‌شده بر روی ریل wingtip . جنگنده جی اف - ۱۷ نیز می‌تواند اهداف عمومی بمب‌های هدایت‌شونده لیزری را حمل کند . هواپیما هیچ قابلیت سوخت‌گیری در پرواز ندارد .
پاکستان در سال ۲۰۱۳ تولید تندر " جی اف - ۱۷ " را آغاز کرد ( بلوک ۲ ) . این سازمان سیستم‌های countermeasures را بهبود بخشیده‌است و قابلیت سوخت‌گیری مجدد را دارد . همچنین این هواپیمای جنگنده می‌تواند از سلاح‌های متفاوت بیشتری استفاده کند .
یک نوع twin از این جنگنده در حال ارائه است .
نوشته ربکا Shabad
واشنگتن - در روز بعد از اینکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ، وکیل و وکیل سابق ، مایکل کوهن ، ادعا کرد که ترامپ قوانین مالی کمپین را نقض کرده و به مردم آمریکا دروغ گفته‌است ، هنوز هم دموکرات‌های عضو کنگره هنوز به طور گسترده از استیضاح حمایت می‌کنند .
منبع سایت
سالانه لایحه مخارج رنج ساکنان مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های قلب و عروق مشاوره معافیت پزشکی بیاختیاری مدفوع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.