شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تضمین

۲,۲۸۶ بازديد
dailey گفت : " اگر آن‌ها می‌خواهند درخواست بازرسی تضمین کنند ، تماس بگیرند - - ما آن‌ها را به آنجا خواهیم برد ."
همسران نظامی نسبت به خصوصی‌سازی ابراز نگرانی کرده‌اند و اینکه این اصلاحات تا قبل از سال ۲۰۲۱ صورت خواهد گرفت . مگان کلاهرتی ، یکی از کهنه سربازان ارتش و همسر ، در این فکر بود که چه سود هزینه‌ای برای چنین سیستمی خواهد داشت .
آیا مطالعه‌ای برای حمایت از خرج کردن پول مالیات دهندگان در چنین تغییر مقیاس بزرگ انجام شده‌است ؟ " Harless " پرسید .
مقامات گفتند که TransCom در حال بررسی همه گزینه‌ها است .
مارک Esper ، دبیر ارتش ، نیز گفت که او در حال تاسیس یک صفحه وب جدید برای ارتباط بسیاری از سیاست‌های جدید است که ارتش در حال حاضر به آن‌ها کمک می‌کند . این وب سایت بر روی موضوعات تمرکز خواهد کرد که در هنگام صحبت با خانواده‌ها در طول خدمات با آن‌ها مواجه می‌شود .
او گفت : " شما می‌توانید مسائلی را ببینید که در جاده جمع می‌شوند ، پاسخ ما و نحوه برخورد ما با آن‌ها است . ما می‌توانیم آگاهی از جامعه وسیع‌تر ارتش ، خانواده ارتش وسیع‌تر ما را افزایش دهیم و به شما بگوییم که چه کاری انجام می‌دهیم و به شما می‌گوییم که چه کاری انجام می‌دهیم ، زیرا شامل کنگره است ."
فرمانده CentCom : من از اعلام خروج سوریه آگاه نبودم
ژنرال جوزف Votel ، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، در جلسه کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس سنا در ۵ فوریه ۲۰۱۹ در واشنگتن شهادت می‌دهد . ( عکس از آسوشیتدپرس / اندرو Harnik )
۵ فوریه ۲۰۱۹
دسته آزاد تبادل احتمالات توصیف محتوا

Military.com | نوشته ریچارد Sisk
ژنرال جوزف Votel ، فرمانده نیروهای ایالات‌متحده در خاور میانه ، روز سه‌شنبه گفت که دونالد ترامپ پیش از اعلام روز ۱۹ دسامبر با وی مشورت نکرده است و دستور خروج ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی در سوریه را صادر نموده‌است .
Votel ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، به کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا گفت : " من از اعلامیه خاصی آگاه نبودم . " اما وی افزود که او و دیگران در فرماندهی عالی به طور کلی از خواسته Trump's و قصد عزیمت به عراق برای ترک سوریه خبر دارند ."
سناتور آنگوس کینگ ، من - مین ، پرسید : پس قبل از اعلام این تصمیم با شما مشورت کردید ؟ "
Votel پاسخ داد : " ما نبودیم - - من با او مشورت نکردم ."
در روز ۲۰ دسامبر ، روز بعد از اعلام انصراف رئیس‌جمهور ، جیم mattis ، وزیر دفاع ، استعفا داد و گفت ترامپ به عنوان فرمانده‌کل باید یک منشی دفاعی داشته باشد که نظراتش " بهتر " با خودش است .
بیانیه Votel's به نظر می‌رسد که اولین تایید بر روی سابقه هر کسی در فرماندهی عالی است که فرمان Trump's برای خروج از سوریه به ارتش در ماموریت خود برای تحمیل یک شکست پایدار بر دولت اسلامی حمله می‌کند .
The ، رئیس سابق فرماندهی عملیات ویژه مشترک ، هم چنین به نظر می‌رسد که با ترامپ در حالت ارتجاعی دولت اسلامی در عراق و شام مخالف است و زمانی که نیروهای آمریکایی از آنجا خارج می‌شوند ، توانایی مقابله با تروریسم را افزایش می‌دهد .
ترامپ در ماه دسامبر در تویی‌تر نوشت : " ما شام خود را در سوریه شکست داده‌ایم ، تنها دلیل حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ است."
او از آن زمان گفته‌است که عقب‌نشینی تدریجی خواهد بود و برخی از نیروهای آمریکایی در سوریه مجددا ً به عراق باز می‌گردند در حالی که بقیه به آمریکا باز می‌گردند . هیچ گزارشی مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گزارش نشده است .
در پاسخ به سوالات کمیته ، Votel که در ماه‌های آینده پس از ۳۸ سال خدمت بازنشسته خواهد شد ، گفت که مبارزه علیه دولت اسلامی و شام در سوریه به پایان نرسیده است . او هیچ جدول زمانی برای انجام ماموریت نداد .
او گفت که در حدود ۱، ۵۰۰ تا ۲، ۰۰۰ تن از مبارزان دولت اسلامی و شام در حال حاضر در یک جیب ۲۰ مایلی در سوریه در نزدیکی مرز عراق باقی مانده‌اند . او همچنین برآورد کرد که در حدود ۲۰، ۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ جنگجو و ISIS در منطقه وجود دارند که اغلب به زمین افتاده‌اند و فعالیت‌های شورشی پراکنده را انجام می‌دهند .
Votel گفت : " مبارزه علیه دولت اسلامی و شام و افراط گرایان خشونت‌طلب تمام نشده است و ماموریت ما تغییر نکرده است ."
منبع سایت
راحت القا قربان رودبار مشاوره شرایط خروج از کشور برای مشمولین سربازی مشاوره معافیت پزشکی پرولاپس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.