شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

راحت

۲,۳۲۹ بازديد
جنبش Vest زرد به عنوان قناری معروف در معدن زغال‌سنگ ، معادل غربی بهار عربی توصیف شده‌است . این آخرین مدرک است که سیستم اقتصادی globalist که از اواخر جنگ جهانی دوم توسعه یافته‌است و از دهه ۱۹۸۰ به شدت شتاب گرفته‌است ، نیازمند اصلاحات ساختاری بلند مدت است . این امر به این معنا است که globalism به پایان خواهد رسید ، اما این بدان معنا است که سیاست‌های اقتصادی که عواقب ناخواسته آن باعث کاهش طبقه کارگر در اروپا و آمریکای شمالی می‌شوند ، در طولانی‌مدت پایدار نیستند .
پیامدهای اصلاح سیستم globalist فعلی احتمالا ً منجر به کاهش رشد اقتصادی کلی در زمانی خواهد شد که دولت‌های غربی در حال حاضر تحت کسری بی‌سابقه و سطوح بدهی عمومی عمل می‌کنند که آن‌ها را برای مقابله با دوره طولانی ضعف اقتصادی تجهیز می‌کند . عواقب آن ضعف در امنیت آمریکا و وضعیت جهانی America's اجتناب‌ناپذیر است .
پس بله ، آنچه در خیابان‌های پاریس اتفاق می‌افتد برای آمریکا اهمیت دارد .
پرواز Attendant به عنوان خلبان "J - ستاره‌ها " و "Blazes " به نام تریل " تبدیل شد .
اولین خلبان زن سیاه‌پوست در تاریخ گارد ملی نیروی هوایی گرجستان است . ( گارد ملی هوایی گرجستان )
۷ فوریه ۲۰۱۹
The Telegraph | با وین Crenshaw
برنامه درگیر پیام نامساعد پرداخت القا

- پایگاه نیروی هوایی robins ، Ga . اولین مادر "Lt. Andrea " روز چهارشنبه در محل کار خود از او دیدن کرد و دلایل خوبی برای غرور داشت .
"لوئیس " حرفه هوانوردی خود را به عنوان مهماندار هواپیما برای شرکت هواپیمایی دلتا آغاز کرد و در حال حاضر او یک خلبان برای سیستم رادار حمله حمله هدف مشترک در پایگاه نیروی هوایی Robins است . لوییس که در آتلانتا زندگی می‌کند اولین خلبان زن سیاه‌پوست در تاریخ گارد ملی هوانوردی گرجستان است و می‌خواهد اولین استقرار خود را انجام دهد .
"لوئیس " اولین کسی بود که به دنبال مادرش ، "شارون Pierrie اسکات "، که یک مهماندار پرواز هواپیمایی بلند مدت است ، به دنبال او آمد . اکنون لوییس پدرش را دنبال می‌کند که خلبان نیروی دریایی و سپس خلبان بازرگانی است . لوئیس پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۱۰ گفت که تصمیم گرفته‌است به خلبان تبدیل شود .
او در حالی که در کابین خلبان یک جت - می‌نشست گفت : " او همیشه می‌گفت که خلبانی بهترین شغلی است که تا کنون داشته‌است . این چیزی بود که من می‌خواستم انجام دهم زیرا او علاقه زیادی به آن داشت و زمانی که او گذشته بود ، می‌خواستم به همان اندازه احساساتی باشم که داشتم انجام می‌دادم ."
او به یک افسر مامور شده در گارد تبدیل شد ، آموزش خلبانی را انجام داد و برای مدت دو سال در مسیر J - ستاره‌ها ۸ - ۸ به پرواز درآمد .
وی گفت : " من احساس می‌کنم که کاری که می‌خواستم انجام دهم را دوست دارم .
براساس زمان‌بندی ، هدف و مکان استقرار او مخفی هستند ، اما او عازم جنوب غربی آسیا خواهد شد که شامل افغانستان و سوریه هم می‌شود .
مادر لوئیس از روی عرشه یک جت J با او بالا رفت و در مورد مسیر شغلی daughter's صحبت کرد .
اسکات گفت : " او این کار را به تنهایی انجام داده‌است و من تحسین نهایی را نسبت به او دارم . "
اسکات همچنین درباره چیزهایی که درباره استقرار دخترش فکر می‌کند صحبت کرد .
اسکات گفت : " به عنوان یک مادر این احساس را در قلب خود دارم که بیشتر مادران خواهند داشت ، اما می‌دانم که she's آموزش‌دیده اند و کاملا ً واجد شرایط هستند . "
لوئیس ۳۱ ساله هنوز یک مهماندار هواپیما تمام‌وقت است ، اما این شغل را به طور موقت برای استقرار وی ترک کرده‌است . او امیدوار است که در نهایت به J - ستاره‌ها تبدیل شود و بعدا ً یک خلبان تجاری شود . خدمه پرواز هم‌کار او در مورد شغل خلبانی او هیجان‌زده هستند و او امیدوار است روزی بتواند خلبان پرواز با آن‌ها باشد .
هیجان‌زده است که در حال استقرار است .
وی گفت : " من فکر می‌کنم که رفتن به این استقرار ، توانایی‌های مرا بیشتر افزایش خواهد داد."
سرهنگ دوم مایک روی ، افسر فرمانده او گفت که تحت‌تاثیر لوییس قرار گرفته‌است .
او گفت : " She's جوان اما she's انگیزه زیادی به دست آورده‌اند . او این پتانسیل را دارد که یک رهبر بزرگ در نیروی هوایی باشد .
لوییس گفت که او امیدوار است که شغل او بتواند الهام‌بخش جوانان دیگر باشد .
او گفت : " این به من اجازه می‌دهد تا افراد دیگر را تشویق کنم که کاری را که واقعا ً می‌خواهند انجام دهند و بر ترس آن‌ها غلبه کنند . "
منبع سایت
قربان رودبار دردسر تحمل مشاوره معافیت سربازی مشاوره معافیت پزشکی نقص ایمنی سلولی اکتسابی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.