چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

عکس

۲,۳۱۳ بازديد
ترامپ در مصاحبه " چهره ملت " گفت که نگه داشتن نیروهای نظامی در عراق برای خروج از پایگاه هوایی اسد می‌تواند به نظارت بر تهدیدهای تازه در حال ظهور از ایران کمک کند .
من می‌خواهم ایران را تماشا کنم . تنها کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که بتوانم تماشا کنم . او گفت : " ما یک پایگاه نظامی باور نکردنی و گران‌قیمت ساخت که در عراق ساخته شده‌است .
ترامپ در سوریه گفت : " اگر مجبور باشیم به دنبال عقب‌نشینی باشیم ، بر می‌گردیم ؛ ما هواپیماهای بسیار سریعی داریم ؛ ما هواپیماهای باری بسیار خوبی داریم . ما می‌توانیم خیلی زود برگردیم و I'm را ترک نکنیم ."
وی افزود : " ما یک پایگاه در عراق داریم و پایگاه یک بنای شگفت‌انگیز است . منظورم این است که من اخیرا ً [ قبل از کریسمس ] آنجا بودم ، و من معتقدم که پولی که در این باند وسیع خرج شد . و اینها - - من بندرت چیزی شبیه آن را دیده‌ام ."
" بالاتر " ، " سریع‌تر " : تیم اف - ۱۶ Viper مقام اول زن را می‌گیرد .
کاپیتان نیروی هوایی آمریکا (زو ) sis ، فرمانده نیروی هوایی اف - ۱۶ Viper Demonstration ( VDT ) و خلبان ، پس از یک پرواز گواهی در پایگاه مشترک لانگلی - Eustis ، واقع شده‌اند . در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ . Kotnik بیش از ۳۰ ماموریت تمرینی را پیش از صدور گواهی‌نامه انجام داد . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده : کاترین R.C. Reaves )
۴ فوریه ۲۰۱۹
فرماندهی فرودگاه اکثریت حواشی پمپ تضمین

فهرست ستاره‌ها و نوارها در چاد گارلند
نیروی هوایی اولین فرمانده مونث خود را از یک تیم نمایشی تک هواپیما اعلام کرده‌است ، چرا که این سرویس به دنبال استفاده از محبوبیت پیش‌بینی‌شده یک فیلم ابر قهرمان آینده است که یک خلبان زن جنگنده برای تحریک به استخدام است.
کاپیتان (زو ) " sis " (Kotnik " ) هفته گذشته پس از تکمیل مجموعه‌ای از پروازه‌ای اخذ گواهی‌نامه ، به عنوان خلبان و فرمانده تیم Combat اف - ۱۶ Viper اف - ۱۶ به عنوان خلبان منصوب شد . این تیم مسابقات اف - ۱۶ V Viper ، آخرین نوع جنگ با شاهین را ، که هر ساله در ده‌ها of نمایش داده می‌شود ، به نمایش می‌گذارد .
در اعلام انتخاب Kotnik's در تویی‌تر ، این تیم ویدیویی و تصویری را منتشر کرد که به صورت قاب comic نوشته شده بود .
" در آن لحظه … او می‌دانست که می‌تواند اف - ۱۶ بالاتر ، بیشتر و سریع‌تر از هر کس دیگری پرواز کند ." متنی را می‌خواند که در تصاویر دیده می‌شود .
این فیلم داستان فیلم " کاپیتان مارول " است که در ۸ مارس اکران خواهد شد و در نقش قهرمان titular بازی می‌کند که شخصیت تغییر آن کارول Danvers خلبان نیروی هوایی اف - ۱۶ است . خلبانان نیروی هوایی ، از جمله سرتیپ Jeannie Leavitt ، اولین خلبان زن service's ، در این تولید کمک کردند .
یک یدک‌کش جدید که در طی بازی سوپر بول در روز یکشنبه پخش شد نشان می‌دهد که شخصیت Larson's در خط پرواز کنار خلبان آلمانی ماریا Rambeau بازی می‌کند که توسط Lashana لینچ ساخته شده‌است .
لینچ می‌گوید : " می‌خواستم این پسرها را نشان دهم که چطور این کار را انجام می‌دهیم . "
Larson's پاسخ داد که تا حدودی در تمام این مکان ۳۰ ثانیه‌ای تکرار شد : " عالی ، بیشتر ، سریع‌تر ، بچه ."
با اشاره به فیلم ، سرویس استخدام نیروی هوایی عبارت hashtag # higherfurtherfaster را در روز جمعه اعلام کرد و اعلام کرد که Leavitt ، که سرویس استخدام را برعهده دارد، میزبان ده‌ها خلبان زن برای رویدادی در پایگاه نیروی هوایی ادواردز ، کالیفرنیا بود . Kotnik در میان آن‌ها بود .
این پست که عکسی از زنان بر روی یک باند مه‌آلود در جلوی تشکیل هواپیما قرار داشت ، گفت : " ما از بیش از ۸۰ خلبان زن خواستیم تا آن‌ها را به اشتراک بگذارند ."
داستان خاستگاه Kotnik's در Poynette ، ویسکانسین شروع شد ، جایی که او در خانواده‌ای از هوانوردان به دنیا آمد . عموی او skydiver و سالن fame چارلی Hillard بود که در سال ۱۹۷۲ برای اولین بار برنده مسابقات قهرمانی جهان شد . مادرش نیز یک خلبان خصوصی بود .
اما مسیر Kotnik's برای تبدیل شدن به یک خلبان جنگنده واقعا ً زمانی آغاز شد که او یک مربی جت مافوق صوت NASA - ۳۸ Talon را دید که در یک مصاحبه ویدئویی حضور داشت . خلبان موتور را خاموش کرد ، سایبان را برداشت و کلاه ایمنی پرواز را بیرون آورد و خلبان زن خلبان را آشکار کرد .
منبع سایت
محتوا راحت القا قربان شرایط معافیت کفالت سربازی مراحل معافیت پزشکی هیرشپرونگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.