پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

محتوا

۲,۱۲۲ بازديد
محتوای مرتبط :
۲۰ کهکشان برتر دوور می‌تواند دوباره پرواز کند
نیروی هوایی بیشتر کربن را می‌خواهد
نیروی هوایی بعد از نقص فنی دنده‌ها از دوور عبور می‌کند .
سخنگوی فرماندهی نیروی تحرک هوایی به نام رز رایلی گفت که آخرین رویداد ناگوار منجر به توقف عملیات پرواز بدون سرنشین نمی‌شود .
او در یک ایمیل گفت : " همه نشانه‌های اولیه این رویداد دورافتاده است ; بنابراین , بقیه ناوگان c - 1 m به عملیات‌های عادی پرواز ادامه می‌دهند . "
مقامات هفته گذشته گفتند که گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که خدمه مسائل هیدرولیکی را هنگام پایین آوردن دنده فرود بینی تجربه کرده‌اند .
در عین حال , مقامات در آن زمان اعلام کردند که در زمان محلی شرکت لاکهید مارتین و لاکهید مارتین - فوتی روی چرخ‌های عقب خود فرود آمد تا از قرار دادن وزن در جبهه جلوگیری کند .
طبق گفته نیروی هوایی , هواپیما از حمل و نقل به خاور میانه بازگشته بود .
چیدمان تیم شکن دوران نوار

در ماه ژوئیه , نیروی هوایی تمام عملیات c - 85 m را از پایگاه نیروی هوایی دوور , بعد از دو هواپیما با تجربه نقص فنی در خارج از کشور متوقف کرد . حوادث جداگانه مربوط به هواپیما از دوور , ماه مه و دوباره در ماه ژوئیه در ایستگاه نیروی دریایی روتا اسپانیا رخ داد .
با تلاش خدمه برای گرفتن قطعات یدکی برای رفع این مشکل , که مصمم بود " یک مکانیزم نوع پیچی باشد که به [ دماغ هواپیما ] اجازه دهد تا به طور اساسی بچرخد و به عقب بچرخد . "
این توده در مجموع شامل یک هواپیما از دوور , شامل شش هواپیمای اولیه و شش هواپیمای در حالت پشتیبان بود .
در حالی که روش c - ۵۵ برای اولین بار به صورت می‌دانی مورد استفاده قرار گرفت , برخی از هواپیماها قسمت‌هایی از سن - c قدیمی‌تر را به کار می‌برند .
ارتش برای محافظت از سربازان از آتش غیر مستقیم , گنبد آهنی ساخت اسرائیل را خریداری می‌کند .
یک راه‌انداز گنبد اهنی در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ توسط ویکی‌پدیا به کار گرفته شد .
۲۹ فوریه
نوشته متیو کاکس
ارتش اسرائیل سیستم پدافند هوایی گنبد آهنی را برای حفاظت از سربازان از تهدیدات غیر مستقیم آتش در میدان نبرد , خریداری خواهد کرد .
سخنگوی فرماندهی آینده‌های ارتش روز چهارشنبه در یک خبر رسمی گفت : " ارتش بلوچستان قصد خود را برای تهیه تعداد محدودی از سیستم‌های سلاح گنبد آهن برای پر کردن نیاز کوتاه‌مدت خود برای یک قابلیت حفاظت از آتش غیر مستقیم موقت اعلام کرده‌است . "
سیستم سلاح گنبد اهنی توسط شرکت اسرائیلی رافائل سیستم‌های دفاعی پیشرفته جهت شناسایی , ارزیابی و رهگیری موشک‌های دریافتی , توپخانه و خمپاره‌اندازها ساخته شد . " رافائل " برای تولید موشک‌های رهگیر غیر نظامی گنبد آهنی به منظور وارد کردن تهدیدات وارده از بالا تا ۶۴ مایلی , هم‌کاری کرده‌است .
براساس وب سایت وب سایت آسیای میانه آنلاین , " این سیستم بیشتر سیستم دفاع موشکی است که بیش از 80 / 80 درصد از میزان موفقیت را ردیابی می‌کند ; چرا که این سیستم به صورت دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد . "
دفاع هوایی و موشکی یکی از اولویت‌های مدرن‌سازی ارتش در تلاش برای جایگزین کردن پنج پایگاه بزرگ سلاح است - - که شامل سیستم دفاع هوایی پاتریوت - - - - می‌باشد .
در این بیانیه آمده‌است : " گنبد آهن مورد ارزیابی قرار گرفته و به عنوان سیستمی آزمایش خواهد شد که در حال حاضر برای حفاظت از اعضای خدمات نظامی مستقر در برابر طیف وسیعی از تهدیدها و تهدیدات هوایی غیر مستقیم در دسترس است . "
بیانیه ارتش جزئیاتی درباره میزان پرداخت آن برای سیستم‌های گنبد آهنی ارائه نداد .
در این گزارش آمده‌است که ارتش یک میلیارد دلار برای صرف کردن یک قابلیت تحمل ناپذیری که ممکن است بخشی از سیستم گنبد آهن باشد را پیشنهاد می‌دهد .
در دفاع داخلی در اوایل ماه ژانویه گزارش شد که ارتش دو باتری گنبد آهنی را برای تامین نیروهای زمینی به منظور فراهم آوردن توان میانی توسط دولت, خریداری خواهد کرد .
ب . "
منبع سایت
راحت القا قربان رودبار دردسر مشاوره نظام وظیفه تلفنی: انواع معافیت سربازی شرایط معافیت پزشکی فیستول‌ های مقعدی غیر قابل درمان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.