جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

هیجان

۲,۳۰۹ بازديد
مجموعه جدید of مبتنی بر plier ، P۲ و P۴ جدید را ارایه می‌دهد .
هر دو مدل از ۴۲۰ استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و " قوی‌ترین انبردست ها را داریم که در خط اندازه کامل ما داریم ؛ مکانیسم قفل نو reversible ؛ و یک معماری مغناطیسی جدید که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از ناخن همه چیز را بدون استفاده از Leatherman به همه چیز دسترسی داشته باشید .
او گفت که همه این ابزارها می‌توانند با هل دادن انگشت شما بر پایه آچار پیچ‌گوشتی یا ابزارهای دیگر ، در دسترس قرار بگیرند ، که باعث می‌شود آن‌ها باز شوند .
رودریگز گفت : " اگر شما از یک دست خود برای پشتیبانی از بار استفاده می‌کنید … و باید به ابزار خود دسترسی داشته باشید، می‌توانید آن بار را حفظ کرده و به ابزاری که با یک دست نیاز دارید دسترسی پیدا کنید .
P۴ جدید Leatherman . ( تصویر : Leatherman )
P۴ جدید Leatherman . ( تصویر : Leatherman )
این دو دارای یک تیغه ترکیبی ۷۵ اینچی و مجموعه‌ای از قیچی هستند . این ابزار همچنین دارای ابزارهای دوگانه استفاده از قبیل پیچ‌گوشتی کله فیلیپس و بازکن بطری است .
The دارای یک تیغه با ضخامت ۷۵ اینچ است و یک تیغه دندانه‌دار و یک تیغه دندانه‌دار دارد .
The با یک گیره جیبی به دست می‌آید ، در حالی که the با یک بند چرمی قابل جابجایی انجام می‌شود . هر دو با غلاف خاکستری پوشیده شدند .
هر دو ابزار در ماه آوریل در دسترس خواهند بود . قیمت در کارخانه ۱۲۰ دلار خواهد بود ؛ the ۱۴۰ دلار هزینه خواهد داشت .
رودریگز گفت : " از زمان معرفی موج ، چنین جهش بزرگی در طراحی و فن‌آوری چند ابزار وجود ندارد و ما واقعا ً در مورد این ابزارها هیجان‌زده هستیم ."
یک چیز دیگر
افتخارات نظرسنجی اذیت معاهده غرق سابق مرگ و میر

Magpul DAKA ( تصویر : Magpul )
همانطور که اغلب دیوانه‌ها ممکن است قبول کنند ، kit در جیب خود حمل می‌کنید و سپس کمد پر از لوازمی که می‌توانید از آن برای حمل یک بسته یا کیف برای ماموریت " ماموریت " استفاده کنید ، وجود دارد .
Magpul یک ظرف محافظ کوچک را ایجاد می‌کند که می‌توانید برای محافظت و سازماندهی آن‌ها در داخل کیف EDC ، چیزهای کوچکی برای محافظت از آن‌ها بگذارید .
DAKA Magpul جدید می‌تواند یک کانتینر ذخیره‌سازی پلیمر مقاوم در برابر گرد و غبار باشد که برای محافظت از eyewear و دیگر اقلام حساس طراحی شده‌است .
به گفته وب سایت Magpul's ، این طرح ۶.۴ اینچ ( ۲.۷ ) اینچ ( ۲.۵ اینچ ) را اندازه‌گیری می‌کند . فضای داخلی با کف محافظ احاطه شده‌است .
The اونس وزن دارد و در زمین تیره ، سیاه ، خاکستری و زیتونی روشن قرار می‌گیرد . هر کدام ۲۰ دلار هزینه دارند .
خودکشی افسر وظیفه فعال در رکورد Highs در سال ۲۰۱۸
ستوان کارن Downer ، در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۸ ، نام یک نام را بر روی یک شرکت کرباس یادبود خودکشی به نام " ماه آگاهی خودکشی " در بیمارستان نیروی دریایی ، در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ ، می‌نویسد . ( نیروی دریایی آمریکا / جیکوب Sippel ، بیمارستان نیروی دریایی Jacksonville ) .
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
یادداشت سردبیر : این داستان برای گنجاندن مجموع پایان سال ارتش به روز شده‌است .
ارتش آمریکا سال ۲۰۱۸ را با یک آمار آشفته و غمگین به پایان رساند : این آمار در بین پرسنل فعال در خدمت در حداقل شش سال ، بیش‌ترین میزان خودکشی را تجربه کرده‌است .
در مجموع ۳۲۱ عضو فعال در طول سال زندگی خود را به دست گرفتند ، از جمله ۵۷ نیروی دریایی ، ۶۸ ملوان ، ۵۸ نفر نیروی هوایی و ۱۳۸ سرباز .
این آمار برابر با تعداد کل پرسنل فعال در حال انجام‌وظیفه است که در سال ۲۰۱۲ براثر خودکشی کشته شده‌اند ، از زمانی که این خدمات در سال ۲۰۰۱ شروع به ردیابی دقیق این موضوع کردند .
خودکشی همچنان چالشی برای پنتاگون و خدمات نظامی است که برنامه‌های متعددی را برای نجات زندگی‌ها ، افزایش آگاهی و ترویج پیش‌گیری انجام داده‌است . فرمانده نیروی دریایی ، ژنرال رابرت Neller ، در راهنمایی سال ۲۰۱۹ به تفنگداران که روز جمعه آزاد شد ، آن‌ها را بر آن داشت تا تاثیر ماندگاری را که یک " راه‌حل دائمی برای یک مشکل موقتی " می‌تواند داشته باشد، در نظر بگیرند .
منبع سایت
عکس تضمین محتوا تحصیل در خارج از کشور در مقطع دکتری همه چیز درباره نحوه گرفتن پروانه نظام روانشناسی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.