چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

دلت

۲,۱۲۹ بازديد
کم‌تر از یک ماه به مجلس کنگره , قانونگذاران هر دو طرف راهرو در مجلس و سنا چهار لایحه را مطرح کرده‌اند که اگر به قانون تبدیل شوند , ملزم به انجام تحقیقات بر روی ماری جووانا هستند .
فیل کینگ , جمهوری‌خواه ایالت تنسی , یک پزشک و عضو بلندپایه کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , روز پنج شنبه قانونی را معرفی کرد که نیاز به تحقیقات در مورد شاهدانه دارویی دارد که شامل ماریجوانا و ماری‌جوانا می‌شود . این لایحه در روز چهارشنبه مشابه روز چهارشنبه توسط " لو کوره آ آ , دی - کالیفرنیا " معرفی شده‌است .
در سنا , جان تستر , d - مونتانا و دان سالیوان , آر - آلاسکا , لایحه‌ای را معرفی کردند . این آزمایش به منظور انجام آزمایش‌های بالینی بر روی تاثیر ماریجوانا در شرایط خاص درمانی انجام شد .
" مت ", " مت " , " آر - فلوریدا " , " آر - فلوریدا " , قانونی را معرفی کرد که برای تحقیق و تهیه ماریجوانا لازم است . با افزایش تعداد تولیدکنندگان ثبت‌شده در زیر مواد کنترل‌شده , تولید شاهدانه برای اهداف تحقیقاتی افزایش خواهد یافت . این سازمان همچنین به ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای ارائه اطلاعات در مورد سربازان قدیمی در هر دادگاه‌های عمومی فدرال مجوز می‌دهد .
در بیانیه‌ای گفت : " کنگره برای مدت زیادی با یک قانون مرتبط با شاهدانه مواجه شده‌است : ما نمی‌توانیم بدون تحقیق درباره امنیت , کارآیی و کاربردهای پزشکی آن , قانون شاهدانه را اصلاح کنیم - - اما نمی‌توانیم این تحقیق حیاتی را بدون اصلاح قانون شاهدانه انجام دهیم . "
زنان دشت توافقنامه اتمی طریقه نوجوان

تستر , عضو کمیته امور سربازان قدیمی سنا , در معرفی این لایحه گفت : " نیاز به گوش دادن به تعداد رو به رشد کهنه سربازان قدیمی که تاکنون موفقیت در شاهدانه پزشکی را در تسهیل درد و نشانه‌های دیگر یافته‌اند , نیاز است . "
قانون گذاران سال‌ها تلاش کرده‌اند تا بر بحث بر روی ماریجوانا پزشکی تاثیر بگذارند و پیشنهادهای متعددی درباره دسترسی سربازان قدیمی به ماریجوانا و مشتقات آن ارائه دهند . ماری‌جوانا به عنوان برنامه مبارزه با مواد مخدر تحت قوانین فدرال طبقه‌بندی می‌شود , به این معنی که آن‌ها پتانسیل بالایی برای اعتیاد دارند و " در حال حاضر استفاده پزشکی را نپذیرفته است . "
افزون بر این , لوایح معرفی شدند که ملزم به انجام تحقیقات بر روی ماری جووانا هستند , به ارائه دهندگان و ارائه دهندگان برای تکمیل مدارک پزشکی نیاز دارند تا در حالتی که مواد مخدر را بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنند قانونی کنند .
هیچ‌کس آن را به قانون تبدیل نکرد .
در ماه اوت , آزمونگر , roe , سالیوان و سوسیال دموکرات, رئیس سابق ایالت مینه‌سوتا , در حال حاضر فرماندار مینه سوتا , از او خواست تا از " آزمایش‌های بالینی شدید " بر روی ماری جووانا استفاده کند . آن‌ها اشاره کردند که در حال حاضر دو مطالعه در مقیاس کوچک انجام شده‌است و افزود که سربازان قدیمی " سزاوار آگاهی کامل از مزایای بالقوه و عوارض جانبی این روش درمانی جایگزین هستند . "
آن‌ها نوشتند : " فقدان تحقیقات گسترده کار ارائه دهندگان [ ارائه دهندگان ] را دشوارتر می‌کند و ترک متخصصان بالینی را بدون توصیه‌های واقعی به سربازان قدیمی , نابینا می‌کند . "
تا به امروز ایالات‌متحده آمریکا, ناحیه کلمبیا , گوام و پورتوریکو برای مقاصد پزشکی قانونی ماریجوانا تهیه کرده‌اند .
رو رو , به عنوان یک دکتر , معتقد است که تحقیقات پزشکی برای تعیین اینکه آیا درمان ایمن و موثر است , مورد نیاز است .
" در حالی که داده‌ها محدود باقی می‌ماند , مطالعات نشان داده‌اند که برخی از سربازان قدیمی از گیاه شاهدانه به عنوان وسیله‌ای برای کمک به ptsd استفاده می‌کنند . … اگر تحقیقات درباره استفاده از شاهدانه پزشکی مطلوب باشد , من مطمئن هستم که می‌تواند گزینه دیگری برای کمک به بهبود زندگی سربازان قدیمی و دیگر آمریکایی‌ها باشد . "
منبع سایت
تفنگداران شانه کاپیتان رسمیت راهنمای دریافت معافیت ایثارگری - مشاوره نظام وظیفه مراحل معافیت پزشکی ژیگانتیسم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.