یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

کاپیتان

۲,۵۲۶ بازديد
مقاله obituary گفت که Mariner ، که به عنوان کاپیتان بازنشسته شده‌است ، سرطان تخمدان داشته‌است . طبق این سرویس ، او در سال ۱۹۷۳ یکی از هشت زنی بود که برای پرواز به هواپیماهای نیروی دریایی انتخاب شد . او اولین خلبان زن جت است که پرواز A - ۴ C و A - ۷ E Corsair II را به پرواز در می‌آورد. در سال ۱۹۹۰ ، او اولین زن در ارتش شد که یک اسکادران هوایی عملیاتی را فرماندهی کند . در طی ۲۴ سال خدمتش ، وی بیش از ۳۵۰۰ ساعت پرواز در ۱۵ نوع هواپیما را وارد کرد .
او از زمانی که کودک بود می‌خواست خلبان شود . طبق دایره‌المعارف زنان آمریکایی در جنگ جهانی زنان ، پدر او که خلبان نیروی هوایی بود در سانحه سقوط هواپیما کشته شد . خانواده او به کالیفرنیا مهاجرت کردند و او با مشاهده هواپیماها در ایستگاه نیروی دریایی Miramar بزرگ شد . او هواپیماها را شست و خانه‌ها را تمیز کرد تا برای مدرسه پرواز پول بدست آورد .
Mariner در یکی از ویژگی‌های Glamour سال ۱۹۸۲ گفت که آیا یک عضو خدمات به جنگ می‌رود یا نه ، نه جنسیت .
او گفت : " در جنگ مدرن ، تاکید بر مقاومت فیزیکی نیست ، بلکه بر روی سیستم‌های پیچیده سلاح‌های خودکار است .
پس از فعالیت نیروی دریایی وی ، او کلاس‌های تاریخ نظامی در دانشگاه تنسی را تدریس کرد و مشاور دپارتمان نیروی دریایی و رسانه‌ها بود .
خانم نوریس در tenn زندگی می‌کرد . - تامی Mariner ، یک فرمانده بازنشسته نیروی دریایی ، با شوهر ۴۰ سال خود . دختر آن‌ها ، Emmalee ، در دانشگاه دوک تحصیل کرد .
عهده ترک کلاهبردار تصویب مصنوعی رسمیت

کرده‌ای سوریه می‌گویند ایالات‌متحده به دنبال معامله با ترکیه است
در این عکس مورخ ۲۵ ژوئیه ، الهام احمد ، رئیس مشترک شورای دموکرات سوریه ، جناح سیاسی نیروهای تحت رهبری کرد که توسط ایالات‌متحده در الرقه حمایت شده‌است ، مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس در Kobani در شمال سوریه انجام می‌دهد . ( عکس از آسوشیتدپرس / حسین Malla )
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد که سارا آل دیب
بیروت - یک مقام ارشد کرد گفت که ایالات‌متحده به دنبال ایجاد توافق بین نیروهای کردستان سوریه و ترکیه است تا از رفتن آن‌ها به جنگ در شمال شرقی سوریه پس از عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی جلوگیری کند .
الهام احمد ، رئیس مشترک شورای دموکرات سوریه که تحت حمایت آمریکا است، روز دوشنبه در مصاحبه‌ای با آسوشییتدپرس اظهار داشت که هنوز مشخص نیست که آیا تلاش‌های آمریکا موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر.
احمد برای چند روز گذشته در واشنگتن بوده‌است تا برای یک عقب‌نشینی مذاکره شده آمریکا که حضور نیروهای تحت رهبری کرد در مناطق شمالی سوریه را تضمین می‌کند ، با حمایت نظامی آمریکا از شبه نظامیان اسلامی تامین شود. مناطق نفت‌خیز و منابع غنی ۳۰ درصد از سوریه را تشکیل می‌دهند .
طرح‌هایی برای ایالات‌متحده برای بیرون کشیدن خلا ایجاد شده‌است که همه طرفین به دنبال پر کردن آن هستند .
ترکیه بارها تهدید کرده‌است که یک حمله نظامی تمام‌عیار برای بیرون راندن نیروهای کردی از مناطق مرزی آغاز کرده‌است . دولت سوریه نیروهای کمکی را به نیروهای تحت حمایت کرد در شرق اعزام کرده‌است .
آنکارا واحدهای حفاظت People's کرد یا YPG را در نظر می‌گیرد که هسته نیروی تحت حمایت ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهد تا یک گروه تروریستی باشد . ایالات‌متحده ماه‌ها تلاش کرده‌است تا از متحد ناتو برای حمله به شرکای خود در نبرد علیه دولت عراق و شام جلوگیری کند .
احمد گفت : " آن‌ها نگران هر گونه درگیری بین دو طرف هستند که آن‌ها را متحدان محسوب می‌کنند . اما چیزی که واضح است این است که آمریکایی‌ها به دنبال ملاقات بین ما و ترک‌ها با هدف آرام کردن وضعیت و رسیدن به یک راه‌حل یا توافق برای حفاظت هستند ."
در اواخر روز دوشنبه احمد با دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، در اولین برخورد با سطح بالا برای مقامات کرد کرد ، چند کلمه با دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، مبادله کرد .
هنگامی که از او پرسیده شد که اجازه خواهد داد مبارزان کرد مورد حمله قرار بگیرند ، ترامپ گفت که او مطمئن خواهد شد که محافظت می‌شود و افزود : " من کردها را دوست دارم " .
احمد در مورد این ملاقات اظهار نظر فوری نکرد . کاخ سفید اعلام کرده‌است که در مورد گفتگوهای خصوصی اظهار نظر نکرده است .
منبع سایت
ریش پس زمینه دموکرات هیجان تحصیل در خارج از کشور در مقطع کارشناسی مشاوره معافیت پزشکی سینوس نافی با ارتباط به روده یا مثانه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.