سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

گستر

۲,۱۲۵ بازديد
نیکولاس برنز ، یک افسر خدمات خارجی و معاون سابق دولت در دوران جرج دبلیو بوش به گفته او ، او فکر می‌کند که ترامپ حق دارد راهی پیدا کند تا سربازان آمریکایی را از افغانستان به خانه بیاورد . اما او نیز فکر می‌کند که بی‌صبری president's نیروی محرک پشت مذاکرات کنونی با طالبان است .
برنز که اکنون در مدرسه دولتی کندی در هاروارد بسر می‌برد ، گفت : " من فکر می‌کنم که این کار به کندی به این جا می‌رود و ما به سرعت می‌رویم و خطر زیادی به طالبان می‌دهیم ."
پنتاگون در حال توسعه طرح‌هایی برای خروج بیش از نیمی از ۱۴، ۰۰۰ نیروی آمریکایی است که هنوز در افغانستان هستند.
پت shanahan ، وزیر دفاع ، روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که هیچ تغییری در استراتژی ارتش آمریکا در افغانستان رخ نداده است، که این امر این است که طالبان را وادار کند تا با اعزام نیرو به افغانستان و پشتیبانی بیشتر از این منطقه ، طالبان را به سوی میز صلح هدایت کند .
shanahan گفت که مذاکرات به رهبری خلیل زاد ، باید زمان کار داده شود . با این حال هیچ‌کس نمی‌داند که ترامپ چقدر مشتاق است صبر کند .
خلیلزاد به خبرنگاران افغان گفت که او در ماه نوامبر می‌خواهد نتایج واقعی بهار را ببیند . به گفته یکی از مقامات سابق افغان که محرم جزئیات مذاکرات است و نخواست نامش فاش شود تا از منابع اطلاعاتی خود در مورد این مذاکرات حفاظت کند ، ترامپ شش ماه را برای نشان دادن نتایج به خلیل زاد داد .
این مقام گفت که این گروه ستیزه‌جو از مذاکره با دولت کنونی افغانستان خودداری کرده و بر ایجاد یک دولت موقت اصرار دارد . این مقام سابق افغان گفت که پس از آن که این اتفاق افتاد ، این گروه می‌خواهد یک مجلس ملی بزرگ تشکیل دهد تا قانون اساسی افغانستان را تغییر دهد تا آن را بیشتر به میل خود تبدیل کند .
این مقام رسمی گفت که طالبان don't دریافت که یک تعهد آمریکا برای کناره‌گیری ، مشروط به آتش‌بس و نیاز به مذاکره با دولت افغانستان است . علاوه بر آن ، این مقام گفت که غنی همچنان ناراحت است که آمریکا بدون حضور نمایندگان دولت خود با طالبان صحبت می‌کند .
کنتاکت آغاز قیچی باور اتصال آخر

همچنین مشخص نیست که چگونه آمریکا می‌تواند وعده‌های طالبان مبنی بر استفاده گروه‌های تروریستی از افغانستان به عنوان یک منطقه برای حملات را تایید کند .
Gina Haspel ، مدیر سازمان سیا ، روز سه‌شنبه به هیات مجلس سنا گفت : " اگر توافق نهایی صلح وجود داشته باشد ، " یک رژیم پایش قوی حیاتی خواهد بود و ما همچنان باید توانایی عمل در منافع ملی خود را در صورت لزوم حفظ کنیم ."
فرمانده ناتو از روسیه خواست تا با پیمان موشکی مقابله کند .
در روز دوشنبه ، ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹ ، دبیر کل ناتو ، جنز استولنبرگ ، دبیر کل ناتو ، در طی نشستی با پاتریک shanahan ، وزیر دفاع آمریکا ، در روز دوشنبه ، ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹ و در واشنگتن ، به پرسش از رسانه‌ها پاسخ می‌دهد . ( عکس از آسوشیتدپرس / آل کس براندون )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
بخارست ، رومانی - ژنرال NATO's روسیه از روسیه خواسته‌است تا به معاهده موشکی جنگ سرد احترام بگذارد و می‌گوید که موشک‌ها توانایی هسته‌ای دارند و می‌توانند به شهرهای اروپایی برسند .
جنز استولنبرگ ، نخست‌وزیر این کشور ، روز چهارشنبه در بخارست اعلام کرد که روسیه معاهده را نقض کرده‌است و " موشک‌های محدوده میانی جدیدی را گسترش داده‌است که " ردیابی ، تلفن همراه " دشوار است .
معاهده ۱۹۸۷ میانی نیروهای هسته‌ای بین ایالات‌متحده و اتحادیه شوروی تولید ، آزمایش و استقرار موشک‌های کروز و بالستیک با برد ۵۰۰ - ۵، ۵۰۰ کیلومتر ( ۳۱۰ تا ۳، ۴۰۰ مایل ) را ممنوع کرد . پنتاگون اطلاعات را با متحدان ناتو به اشتراک گذاشته‌است مبنی بر این که سیستم موشکی ۹ M۷۲۹ جدید در داخل معاهده سقوط می‌کند . مسکو اصرار دارد که این موشک دارای برد کم‌تر از ۵۰۰ کیلومتر است .
آمریکا می‌گوید که این کشور فرآیند شش ماه را برای ترک قرارداد INF از دوم فوریه آغاز خواهد کرد .
منبع سایت
حمل کرایه قسیم دلت زود انزالی در مردان و راهکارها خرید خدمت سربازی برای مشمولان خارج از کشور
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.