جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سوریه

۲,۲۹۲ بازديد
ترامپ هفته گذشته اعلام کرد که در اواخر فوریه با کیم برای دومین نشست در ویتنام خواهد نشست . اولین نشست آن‌ها در سنگاپور در ژوئن گذشته منجر به تعهد مبهمی به " تفسیر کامل شبه‌جزیره کره " شد ، اصطلاحی که ماشین تبلیغاتی او قبلا ً زمانی که ادعا می‌کرد تنها پس از عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از کره‌جنوبی به کار می‌رود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .
Stephen Biegun ، فرستاده ارشد کره‌شمالی در کره‌شمالی ، هفته گذشته از پیونگ یانگ دیدن کرد تا جزئیات نشست آتی را بررسی کند . دفتر ریاست‌جمهوری Korea's جنوبی پس از اینکه از by در مورد سفر پیونگ یانگ مطلع شد ، روز یکشنبه گفت که مقامات آمریکایی و کره‌شمالی قصد دارند در هفته ۱۷ فوریه در یک کشور آسیایی که نامش اعلام‌نشده است ، یکدیگر را ملاقات کنند .
ارتش آمریکا به کره‌جنوبی رسید تا ژاپن را خلع‌سلاح کند، که شبه‌جزیره کره را از سال ۱۹۱۰ تا ۴۵ تسخیر کرد و بعد از جنگ جهانی دوم آن را شکست داد. بیشتر سربازان آمریکایی در سال ۱۹۴۹ پس رفتند اما سال بعد برای جنگ در کنار کره‌جنوبی در جنگ کره برگشتند .
کاپیتان نیروی دریایی ، انتگرال رسمی Groton در حفظ پایگاه ، نمی‌میرد
در ۱۳ ماه مه سال ۲۰۰۵ در ورودی اصلی زیردریایی نیروی دریایی ایالات‌متحده در Groton ، Connecticut دیده می‌شود . ( اسپنسر پلات / گتی ایماژ )
۹ فوریه ۲۰۱۹
کن ، نیویورک ، کن . نویسنده : کیمبرلی Drelich
GROTON - - فرانک " میک " ( میک ) یک شخصیت کلیدی در خنثی کردن تلاش‌ها برای بستن پایگاه زیردریایی نیروی دریایی و یک مشاور بلندمدت شهر دوشنبه ، روز دوشنبه در سن ۸۲ سالگی درگذشت .
او این هفته را توسط اعضای جامعه به خاطر می‌آورد که در مورد اهدا او به هر دو جامعه و کشور سخن می‌گفتند .
کاپیتان او سی ' ۳۰ ساله در نیروی دریایی آمریکا به فرماندهی جرج واشنگتن کارور ( SSBN ۶۵۶ ) فرمانده زیردریایی نیروی دریایی به نام خلیج کینگز بی ، جورجیا ، و رهبری ترایدنت و programs موشکی Tomahawk در پنتاگون .
O ' Beirne ، یک ساکن Mystic ، در تلاش‌های محلی برای نجات پایگاه زیردریایی نیروی دریایی از Realignment اصلی و پیشنهادها خاتمه ، یا براک مشهور شد . بنا بر اعلام obituary ، وی همچنین از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۲ در شورای شهر Groton خدمت کرده‌است و همچنین یک دوره به عنوان شهردار منصوب شده‌است .
باب راس ، مدیر اجرایی اداره امور نظامی ایالت Connecticut ، گفت : " ما مدل آنچه در Connecticut تحسین می‌کنیم را بررسی می‌کنیم : کسی که تمام عمر خود را حتی پس از ترک خدمت سربازی ، تمام عمر خود را وقف خدمات عمومی می‌کند ."
تلاش برای تمام کردن راه از طریق
جو کورتنی ، نماینده ایالات‌متحده آمریکا ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که کانکتیکات " یک وطن‌پرست بزرگ " را با گذر O " Beirne " از دست داد که " داوطلب خستگی‌ناپذیر برای تیم Connecticut " در سد کردن براک در این پایگاه بود .
کورتنی عقیده دارد " میراث او برای این منطقه نسل‌ها ادامه خواهد یافت ."
Stonington راب سیمونز ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در زمان فرآیند براک در سال ۲۰۰۵ خدمت می‌کرد ، گفت که Beirne تخصص خود را در مورد عملکرد مفصل پایه ، زیردریایی‌ها و کیفیت زندگی در جنوب شرقی کانکتیکات به ارمغان آورد که در ساخت یک استراتژی برای نجات پایه بسیار مفید بود .
سیمونز گفت : " هیچ شکی نیست که دخالت او در حفظ این روز کمک کرده و به نجات پایه کمک کرده‌است . "
سام Gejdenson ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در سال ۱۹۹۳ بود ، زمانی که پیشنهاد BRAC برای انتقال زیردریایی از Groton وجود داشت ، گفت که Beirne برای حفظ پایگاه زیردریایی بسیار حیاتی بود .
او گفت : " شما می‌توانید بسیاری از افرادی را پیدا کنید که داوطلب می‌شوند، وقت خود را داوطلب می‌کنند و اعتماد ، سطح توانایی و تلاش او را دارند .
مدیر سابق شهر " مارک Oefinger "، مارک Oefinger ، گفت که " Beirne " به موفقیت نبرده‌ای region's در برابر براک مشهور است و دیدگاه منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌است .
منبع سایت
مسیری گاردی کنگره ها چرخه فوت زاده آتش بس برنامه نکتار گستر سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی مشاوره معافیت پزشکی گزرودرماپیگمانتوزا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.