جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

انتصاب

۲,۲۶۰ بازديد
کشته شدن Linguist نیروی دریایی در سوریه Posthumously
جنگ Cryptologic گروه ۶ گارد احترام تشریفاتی ۶ ، رنگ‌ها را در بنای یادبودی که در یک بنای یادبود در Interpretive Technician، رئیس ارشد پلیس، حاضر است ، نشان می‌دهد . افتخار کنت . کنت در حالی کشته شد که در روز ۱۶ ژانویه در حالی که از عملیات مشترک عملیاتی مشترک حمایت می‌کرد ، تصمیم خود را گرفت . ۲۰۱۹ . ( عکس از نیروی دریایی آمریکا : ویلیام سایکس / Released )
۹ فوریه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط کلودیا Grisales
واشنگتن - - سرویس خبری اعلام کرد که شانون کنت ، زبان‌شناس نیروی دریایی که ماه گذشته در یک انفجار بمب انتحاری در سوریه کشته شد ، پس از مرگش روز جمعه ترفیع یافت .
کنت ، مادر ۳۵ ساله دو ساله ، به سمت یک افسر ارشد منصوب شده‌است . او در روز ۱۶ ژانویه در رستورانی در شهر Manbij سوریه کشته شد . این پنجمین سفر جنگی او بود .
این سرویس روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد : " نیروی دریایی درخواست Kent's پس از مرگ او را تایید کرده‌است . "
کنت در هفته آینده در آرامگاه ملی آرلینگتون در ویرجینیا به خاک سپرده می‌شود . اعلام ترفیع او در مراسم یادبود روز جمعه در کلیسای آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس ، Md صورت گرفت . گروهبان علی Hassoon ، یکی از دوستان قدیمی خانواده کنت که در این بنای یادبود شرکت کرده بود ، گفت :
در اوایل این هفته ، نیروی دریایی اعلام کرد که چندین تغییر را به یک فرآیند معافیت و معافیت ناقص که منجر به استقرار Kent's می‌شود ، انجام داده‌است .
پاییز گذشته ، کنت برای شرکت در یک برنامه دکترای روانشناسی بالینی به جای استقرار در نظر گرفته شد . اما نیروی دریایی این حرکت را معکوس کرد زیرا او قبلا ً سرطان داشت ، این درخواست را رد کرد و دستور داد به جای آن به سوریه اعزام شود .
او کم‌تر از دو ماه بعد کشته شد .
دریاسالار ویلیام موران ، نایب‌رئیس عملیات دریایی ، در نامه ۵ فوریه خود خطاب به خانواده کنت نوشت : " من در طی درخواست Shannon's برای تبدیل شدن به یک روانشناس بالینی بارها و بارها مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌ام .
موران در نامه خود چندین تغییر ایجاد شده توسط مقامات نیروی دریایی را توضیح داد که بیش‌ترین توجه را به ملوانان مستقر کرده ، یک روند درخواست استاندارد شده با گزینه جستجوی یک نظر پزشکی دیگر ، نیاز به مرور همتا در waivers برای بالا بردن تضمین کیفیت و ثبات ، و نیاز به همه مراجع پزشکی در یک سیستم نرم‌افزاری برای تضمین تداوم وجود دارد .
این تغییرات کم‌تر از دو هفته پس از درخواست خانواده کنت در نامه‌ای ۲۴ ژانویه به موران انجام شد .
موران گفت که چهار تغییر قانون جدید در حال حاضر در مفاد فصل ۱۵ از کتابچه راهنمای دارویی اداره پزشکی منعکس شده‌است که استانداردهای فیزیکی برای امتحانات پزشکی را پوشش می‌دهد و چندین شرایط سلامتی از جمله سرطان را لیست می‌کند که می‌تواند مانع از دریافت یک کمیسیون شود .
شوهر و پدر دو فرزند their گفتند که خانواده از حرکات آن‌ها راضی است .
جو کنت ۳۸ ساله روز چهارشنبه گفت : " نیروی دریایی تمام این کارها را انجام داده‌است و سریع‌تر حرکت کرده‌است . " آن‌ها " به اندازه یک خدمات انفرادی ، روند فرآیند ساخت و اسقاط کردن را تغییر داده‌اند ."
اکنون ، یک مبارزه برای خانواده باقی می‌ماند تا یک قانون اداره دفاع فراگیر و فراگیر را تغییر دهد که Kent's را خنثی می‌کند تا به یک افسر تبدیل شود .
بخش آموزش دفاع ، " استانداردهای پزشکی برای انتصاب ، نام‌نویسی یا القا در خدمات نظامی " نیازمند برآورده کردن استانداردهای پزشکی بالاتر برای پیوستن به خدمات در برابر الزامات برای باقی ماندن یک servicemember فعال است .
منبع سایت
بندری طولانی سده میشل پازهر مرکز سوریه زاده آتش بس برنامه مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی شرایط معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی اینگوئینال
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.