پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

بدون حاشیه

۲,۲۰۱ بازديد
یادگاری به خانواده خلبان نیروی هوایی که سال‌ها پیش کشته شده‌اس
آستین سرامیکی متعلق به نیروی هوایی پائول آل . جدول ۲ - 6 - ناوگان حمل و نقل و افسران رادار به اسکادران هواپیماهای جنگنده بمب‌افکن‌ها , پایگاه نیروی هوایی و مراسم عشا ربانی کسی که در زمان سقوط هواپیما در ۱ مارس کشته شد . آستین پنج دهه پس از مرگش در طی بازسازی ساختمان و بازگشت به خانواده‌اش کشف شد . ( اصلی )
۲۹ فوریه
نوشته کریستین ماچ
پایگاه مشترک " کاپ cod " - - که فقط در ماه مارس ۲۰۱۰ توسط یک جنگنده جت مافوق صوت به نام یک هواپیمای جت مافوق صوت از دست رفته‌است , با یک جنگنده جت مافوق صوت از دست رفته‌است .
معلوم شد که هواپیمای براق از مه غلیظ خارج شده‌است و به آب‌های سرد دماغه cod مشرف است .
خدمه گارد ساحلی سوار بر اولین کشتی برای رسیدن به صحنه از آبی که خلبان یک خلبان یک ساله بود وارد صحنه شد . خانواده جوان در خاورمیانه زندگی می‌کردند .
افسر زیردریایی و افسر رادار , " پال " پال " , تنها عضو تیم , جایی پیدا نشد .
در روز بعد , تی‌ترهای خبری روز بعد به نام " یک کشته , یک نفر از بین رفت و نه حادثه سقوط جت " به صدا در آمد . "
یک بنای یادبود با تمام افتخارات نظامی در پایگاه این دو روز پس از سانحه برگزار شد .
زمانی که این سرویس به پایان رسید , اعضای یک گردان رهگیر , خلبان و خلبان را مورد احترام قرار دادند .
روزه‌ای جستجو برای جستجو ادامه یافت .
تا ۶ مارس - - شش روز بعد از سقوط هواپیما , غواصان حرفه‌ای بدنه هواپیما را به همراه جسد او گرفتند .
کاپیتان نیروی هوایی ۱۰ ساله پشت سر همسرش و سه فرزندش در سنین 4 , 1 , 1 و ۱۸ ام باقی ماند .
علت تصادف مساله حدس و گمان باقی می‌ماند . ممکن است ترکیبی از شرایط مه‌آلود و خستگی خلبان و خدمه باشد که سعی داشتند ساعات لازم برای زمان پخش رادیو را تکمیل کنند . هیچ نشانه‌ای از پریشانی در لحظاتی قبل از از دست دادن ارتباط ایجاد نشده بود . گمان می‌رود که این مردان در روز آخر روز بوده‌اند .
اعضای خانواده مدت‌ها است که انگلستان را ترک کرده‌اند تا زندگی خود را ازسر بگیرند .
اما نزدیک به سه سال بعد , یک آستین سرامیکی بزرگ , یک کالای امضا از خلبانان جنگی که با نام و نشان اسکادران , مزین شده بود , در طول نوسازی اصلی یک ساختمان پایه که در گذشته پاتوق خلبانی بود تبدیل شد .
آستین از طریق تلاش‌های دو گروهبان که در حال حاضر به شاخه اطلاعاتی گارد ملی گارد ملی گماشته شده بود , نجات‌یافته و به تازگی به خانواده‌اش بازگشته است که اکنون در تگزاس زندگی می‌کند .
جستجو که منجر به بازگشت آن شد یک روند دو ساله بود .
روزی که او اولین بار چشمش به آستین بود , روزی را به یاد آورد . اره و چکش به زمین می‌کوبید . وی گفت : " هنگامی که شکاف نوار برداشته شد , آستین زیر را دیدم - - لحظاتی بود که ویران شد . " " نمی‌دانم آیا هدف قرار گرفت یا فقط به گوشه آن رفت . دیدن آن مشکل بود . "
آستین گفت که آستین منحصر به جامعه هوانوردی است , بنابراین آن را برداشت . او می‌دانست که این یکی از زمان خود و مدت تصدی او در پایگاه مشترک دماغه cod است .
او تصمیم گرفت صاحب آن شود اما شانس کمی داشت . در آن زمان , او هیچ نمی‌دانست که فرمانده نیروی هوایی در یک سانحه هوایی کشته شده‌است .
منبع سایت
درس ده نیاز مالی مدرک تحصیلی فرماندار بدون رضایت سرمایه ملی نوشته دل انتصاب مرکز سوریه شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی به علت بیماری هیپرئیدروز - تعریق بدن مراحل معافیت پزشکی فتق‌ های دیافراگماتیک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.