پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

واحد کالا

۲,۱۷۱ بازديد
مقامات نظامی تاکید می‌کنند که هیچ طرحی فوری برای کاهش این شمش وجود ندارد ، هر چند که بازبینی جهت اصلاح اندازه واحدهای پزشکی کل در حال انجام است .
فرشته لوپز ، سخنگوی کل جراح نیروی هوایی ، گفت : " هر اصلاحاتی که منجر به انجام این کار شود با تلاش‌های Department's برای تضمین مزایای پرسنل پزشکی ما ، بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها انجام خواهد شد ."
اد Gulick ، سخنگوی نیروی دریایی نیروی دریایی ، گفت که در حدود یک چهارم نیروی دریایی حدود ۱، ۶۰۰ تن از پرسنل سلامت فکری در اختیار ناوگان نیروی دریایی و نیروی دریایی قرار دارند و امیدوارند که این برنامه را گسترش دهند .
او گفت : " پزشکی نیروی دریایی دریافته است که تعبیه ارائه دهندگان بهداشت روانی مستقیما ً به واحدهای عملیاتی نیروی دریایی و نیروی دریایی تاثیر زیادی بر کاهش ننگ و دسترسی بیشتر به اعضای سرویس ما داشته‌است ."
کاپیتان تارا اسمیت با شاخه پیش‌گیری از خودکشی Navy's گفت : فقط منتظرم که ملوانان به بیمارستان یا درمانگاه کمک کنند ، یک مانع برای مراقبت است . او افزود که ارائه دهندگان Embedding در سطح واحد مراقبت‌های بهداشتی را به افراد نیازمند نزدیک‌تر می‌کند .
با این حال ، خودکشی یک مشکل جدی در میان نیروی کار فعال باقی می‌ماند . سال گذشته ، ۳۲۱ نیروی کار فعال خودکشی کردند و یک رکورد شش ساله را به ثمر رساندند . پنجاه و هفت ملوان ، ۶۸ ملوان ، ۵۸ نفر نیروی هوایی و ۱۳۸ سرباز جان خود را گرفتند .
با وجود تلاش‌های رهبران نظامی برای پایان دادن به ننگی که به دنبال کمک به مشکلات سلامت روانی هستند ، مشکلات شغلی شما را از مسیر خارج خواهند کرد ، مشکلات هنوز وجود دارند . از آنجایی که او در حال حاضر برای یک سازمان خدمات قدیمی کار می‌کند ، با شرط ناشناس ماندن ، صحبت کرد تا به نظر برسد که از تغییرات در واحدهای پزشکی حمایت نمی‌کند .
او گفت که در حالی که برای صحبت کردن در مورد عوامل استرس زای مرتبط با ارتش با فردی دیگر در یونیفرم وجود دارد ، او گفت که هنوز هم ترس از آن است که بعدا ً علیه شما استفاده شود ، که برخی از آن‌ها به دنبال کمک به خارج از ارتش هستند .
او گفت : " این درک که it's بر زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت هنوز واقعی است و باید صادقانه بگویم ، من فکر می‌کنم که خدمات می‌دانند چطور این مساله را حل کند چرا که این مساله مربوط به سلامت روانی و خودکشی است ."
رهبران خدماتی می‌گویند آن‌ها متعهد به پایان دادن به این ترس هستند . دریادار جان ریچاردسون رئیس عملیات نیروی دریایی هفته گذشته به خبرنگاران گفت که رهبران به تلاش برای " هر حقه‌ای در این کتاب " ادامه خواهند داد تا این کار را تحت کنترل درآورند .
او گفت : " این مشکل دشوار است . … [ برنامه‌های ] که بیش‌ترین امید را نشان می‌دهند ، آن‌هایی هستند که در آن ما واقعا ً به انسجام واحد کوچک برسیم به طوری که همه افراد ما احساس می‌کنند ، مهم نیست که آن‌ها چه وضعیتی داشته باشند - یک چالش حرفه‌ای ، یک چالش شخصی ، یک چالش شخصی ، و این که آن‌ها بخشی از یک تیم هستند ."
نیروی هوایی که لوپز در حال حاضر حدود ۱، ۶۰۰ نفر از افراد متخصص سلامت روانی را در اختیار دارد ، در حال تلاش برای هدف نهایی از دست دادن نیروی هوایی دیگر است . سرتیپ مایکل مارتین ، رئیس نیروی هوایی Resilience ، گفت که برنامه پیش‌گیری از خودکشی نه تنها برای تامین حداکثر حمایت از نیروی هوایی و خانواده‌هایشان طراحی شده‌است ، بلکه به فرماندهان نیروی هوایی آن‌ها نیز کمک می‌کند .
او گفت : " این در مورد فرهنگ مراقبت و احترام است که توسط فرماندهان و رهبران ارشد نظامی ایجاد شده‌است که در تمام سطوح با آموزش و ابزار برای لبه قاطع در زمانی که wingmen در بحران هستند ، به کار گرفته شوند ."
به عنوان فرآیند برنامه‌ریزی بودجه ۲۰۲۰ ، که در مورد نتیجه تعداد کالاهایی که واحدهای پزشکی یونیفورم پوش در سال پیش از آن خواهند دید تصمیم‌گیری خواهد کرد ، Gulick گفت که هدف حفظ حمایت از استراتژی دفاع ملی در عین حال مسئول stewards دلارهای مالیات دهندگان است .
او گفت : " اولویت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که پرسنل پزشکی ما آموزش‌دیده ، تجهیز شده و آماده پشتیبانی از نیروهای عملیاتی هستند ، در حالی که خدمات بهداشتی بخش خصوصی و بخش خصوصی ما را به حداکثر می‌رسانند و دسترسی به موقع به مراقبت‌های عالی را به حداکثر می‌رسانند ."
منبع سایت
کار خیر تلاش زیاد زمان مناسب کار کرد شیوع سرخک بدون حاشیه سرمایه ملی نوشته دل انتصاب مرکز شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی رباط صلیبی قوانین معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی اینگوئینال
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.