جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دشمن محیط

۲,۵۰۵ بازديد
ارتش برای کسب جایزه ممتاز در آخرین تلاش برای ارتقا مدال از صلیب استفاده کرد .
در حالی که در زمان آتش‌سوزی , توماس ادیسون خود را در مقابل یک نیروی عظیم دشمن قرار داد تا نیروهای شبه‌نظامی را در پست فرماندهی خود پوشش دهد تا زمین قابل دفاع در افغانستان را جابجا کند . ( بازنشسته )
پایان مارس
نوشته متیو کاکس
ارتش این سرویس برجسته را در روز جمعه برای اعضای خانواده یک چترباز که جانش را برای سربازان هم‌کار خود در افغانستان فدا کرد , ارائه خواهد کرد , یکی از جدیدترین پیشرفت‌ها در اعطای جایزه دوم ملی برای شجاعت در برنامه‌های خدمت به دنبال بررسی دقیق جایزه‌ای است .
بیست و سوم , توماس گوردون براون , فرمانده تیپ هوابرد , که در روز ۲۳ مارس کشته شد , یکی از پنج ارتقا ستاره نقره‌ای به dsc است که ارتش تاکنون اعلام کرده‌است .
مقامات ارتش اخیرا ً اعلام کردند که این سرویس در نظر دارد ستاره‌های نقره‌ای هفت سرباز دیگر را به صلیب برجسته خدمت برساند
این ارتقا جایزه مجموعه نهایی اقداماتی است که برای ارتش در پرتو بازبینی گسترده جوایز جنگی ارائه‌شده پس از آن صورت می‌گیرد . این بررسی , که قصد آن را داشت تا اطمینان حاصل کند که اعمال قهرمانانه از درگیری‌های معاصر , شناسایی مناسب را دریافت می‌کند , شامل یک جایزه تخمین زده‌شده می‌باشد . مقامات ارتش فاش نمی‌کنند که چگونه جوایز خدمات به عنوان بخشی از بازبینی ارزیابی شدند .
سخنگوی ارتش در بیانیه‌ای کتبی گفت : " سربازان سوار بر شجاعت , شجاعت و شجاعت در بالا و فراتر از ندای وظیفه , صلیب خدمات ممتاز را دریافت خواهند کرد . " " پیش از این برای شجاعت آن‌ها توسط جایزه " ستاره نقره‌ای " شناخته شده‌بود , وزارت دفاع مدال سربازان را به عنوان بخشی از یک بررسی جامع در مورد رشادت در عراق و افغانستان ارتقا داد . "
ارتش علاوه بر جایزه پس از مرگ وی , مراسم روز رسانی مدال‌ها را برای آن‌ها برگزار کرده‌است :
خانم اندرو آل . در ماه مارس در دانشگاه مینه سوتا
دانیل ای . در ماه مارس در فورت هود , تگزاس
رابرت ک . اول مارس در فورت رایلی , کانزاس
اعضای خانواده کارکنان a . بوکر , پس از مرگ .
مقامات ارتش از انتشار اسامی هفت سرباز دیگر که ارتقا مدال را دریافت خواهند کرد خودداری کردند .
اورتیز گفت : " برای حفظ یکپارچگی این بازبینی , ما جزئیات مشخصی درباره فرآیند جذب پرسنل داخلی منتشر نمی‌کنیم . "
بنا بر یک خلاصه ارتش از این اقدام , در طی یک حمله وحشیانه دشمن در کوهستان افغانستان , او خود را بین دشمن و سربازان قرار داد .
او ادامه داد تا زمانی که او کشته شد , به جنگ با دشمن ادامه داد . اقدامات از خود فداکارانه برای سربازانش تضمین می‌کرد که سربازانش زمان کافی برای عقب‌نشینی از طریق منطقه خطرناک برای جستجو و زنده ماندن در این حمله داشتند . "
او در طی حمله به قرارگاه جنگی کیتینگ ستاره نقره گرفت . در این موقع ستوان یکم , فرمانده هنگ گارد , هنگ سوار هنگ سوار بود .
او به طور غیر مستقیم به مواضع دشمن که از یک دهکده در آن نزدیکی به کیتینگ حمله می‌کرد دستور داد . اما وقتی جنگ به پایان رسید , او مجبور بود برای مقابله با مبارزان دشمن در محیط کیتینگ تصمیم بگیرد .
منبع سایت
مشق شب خاورمیانه تحقیق محور حین حمله جنگ عراق معلوم الحال سر فصل واحد کالا بدون حاشیه سرمایه ملی اعلام زمان نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ شرایط معافیت پزشکی توبروز اسکلروزیس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.