چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

معلوم الحال

۱,۹۹۲ بازديد
پیش از برخورد رقت‌انگیز فیتزجرالد , خدمه با این مشکلات بزرگ مواجه شدند
در این فیلم که توسط اداره اطلاعات نیروی دریایی ژاپن تهیه شده‌است , این عکس متعلق به ناوشکن ساخته‌شده توسط نیروی دریایی است .
۲۹ فوریه
نوشته جی نا بل
تحقیقات جدید در مورد برخورد مرگبار شب به یک ماموریت مخفی در دریای جنوب چین , نشانه‌های هشداری را نشان می‌دهد که منجر به حادثه غم‌انگیز هفت ملوان شد .
در این هفته , یک موسسه غیرانتفاعی که روزنامه‌نگاری تحقیقی تولید می‌کند, یک سری از گزارش‌ها را در این هفته در برخورد با یک کشتی باربری از ساحل ژاپن منتشر کرد . این گزارش با عنوان " مبارزه با کشتی : مرگ و دلاوری در یک کشتی جنگی محکوم به نیروی دریایی خود ", اشتباه‌ات نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهد که توسط رهبران نیروی دریایی صورت‌گرفته است که برخی از آن‌ها قبلا ً فاش نشده بودند .
همچنین به جزئیات اقدامات شجاعانه و انتخاب‌های دلخراش توسط خدمه کشتی می‌پردازد .
او بیش از ۸۰۰ هزار صفحه از سوابق تحقیقات را جستجو کرد و با تعدادی از اعضای خدمه فیتزجرالد , افسران نیروی دریایی و کارشناسان دریایی مصاحبه کرد . در اینجا نگاهی به برخی از یافته‌های این گزارش می‌اندازیم :
ب .
حتی وقتی ناوشکن هدایت یک ماموریت محرمانه را به سمت آبه‌ای مورد مناقشه در دریای جنوب چین رهبری می‌کرد , فیتزجرالد الزامات آمادگی آن را برآورده نکرده بود .
وستی دات رو گزارش داد : " نیروی دریایی لازم است تا آزمایش صدور گواهی برای اثبات خود و آماده کردن خود را قبل از حرکت انجام دهد . " " فیتزجرالد فقط هفت مورد از این آزمایش‌ها را گذرانده بود . "
بنا به گزارش این گزارش , شاید مهم‌ترین مشکل این است که " فیتز " نیز صلاحیت انجام ماموریت اصلی خود یعنی دفاع موشکی ضد موشک را ندارد . "
تماس‌های نزدیک دیگری نیز وجود داشت .
همانطور که قبلا ً توسط نیروی دریایی گزارش شده‌بود , فیتزجرالد قبل از برخورد با یک کشتی بازرگانی , یک سری از خطاهای نزدیک را داشت .
به گزارش دان , ناوشکن , " در سه مورد به طرز خطرناکی نزدیک به کشتی‌ها بود " . اما این حوادث اغلب گزارش نشده اند . اریک مک میلان , یکی از افسران ارشد فرانسوی که مسئول حرکت ایمن کشتی بود , با نام سین شان به بیت گفت که مشکل جدی در کشتی وجود دارد .
او افزود : " و تنها راه برای بهتر شدن این است که ما یک حادثه جدی داشته باشیم یا کسی بمیرد . "
خاموشی کامل کشتی .
طبق گفته‌ها , حدود یک هفته قبل از برخورد , آتش‌سوزی در کشتی فیتزجرالد پیدا شد . این کار منجر به خاموشی گسترده کشتی شد و سیستم‌های پست الکترونیکی طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی نشده شکست خوردند .
به گزارش وستی .
مشکلات رادار
گزارش‌ها نشان می‌دهد که رادارهای فیتزجرالد به طور کامل کار نمی‌کنند . به گزارش وستی . این گزارش بیان می‌کند که این نشریه متکی بر یک سیستم ناوبری با نرم‌افزار ۲۱ ساله بود و از آنجا که صفحات به طور خودکار برای نشان دادن حضور کشتی‌های جدید به روز رسانی نشدند , یک ملوان مجبور بود برای اینکه آن‌ها را تازه کند , هزار بار دکمه را بزند .
به گزارش وستی .
منبع سایت
انجام ماموریت حد اندازه دو طرف شرکت مهندسی خاموشی گسترده سر فصل واحد کالا بدون حاشیه سرمایه ملی نوشته دل دریافت دفترچه ٬ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ مشاوره معافیت پزشکی آلبینیسم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.