پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سر فصل

۲,۱۸۵ بازديد
تجلیل از شرکت پلیس نظامی برای خدمت در افغانستان
در روز چهارشنبه , دسامبر سال ۲۰۱۸ , در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ , در یک جلسه مشترک از قانون گذاری داکوتای شمالی در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ در بیسمارک , N.D. ( تام Stromme / بیسمارک Tribune از طریق آسوشییتدپرس ) سخنرانی بودجه خود را ارائه می‌دهد .
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
FARGO ، N.D. - فرماندار داکوتای شمالی ، داگ Burgum و رهبران گارد ملی سربازان را از غرب میانه که در حدود یک سال خدمت در افغانستان گذرانده بودند مفتخر کردند .
مراسم ویژه‌ای بعد از ظهر روز یکشنبه در مرکز رزرو نیروهای مسلح در فارگو برای حدود ۳۰ عضو گروه ملی نیروی نظامی داکوتای شمالی برگزار شد . این سربازان از ۲۰ جامعه در داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی و مینسوتا هستند .
Burgum گفت که تشخیص و تشکر از خانواده‌های سربازانی که این همه وقت را گذرانده اند ، حائز اهمیت است . گروهبان اول تایسون Mattson گفت که همسرش این خانواده را در حالی که مشغول خدمت بود ، با هم نگه داشت .
این واحد جزئیات خدمات حفاظتی و حمل و نقل ایمن را در حالی که به ناتو محول شده بود در ماه دسامبر تامین کرد .
چرا گوانتانامو به دنبال یک سلول سه سلول مناسب است؟
پرونده - در این عکس مورخ ۳۰ مارس ۲۰۱۰ ، یک سرباز آمریکایی در برجک یک وسیله نقلیه با مسلسل ، سمت چپ ایستاده و نگهبانی از برج در پایگاه دریایی گوانتانامو در کوبا به بیرون نگاه می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / برنان Linsley ، بایگانی )
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
میامی هرالد | با کارول روزنبرگ
زندان خلیج گوانتانامو برای یک مجتمع مسکونی سه‌طبقه جدید برای معلولین ، خرید می‌کند - - کامل با یک سگ ۱۱۵ فوتی که می‌تواند به شبکه اینترنتی سری Pentagon's برسد . چرا ؟
آدام Bashaw سخنگوی نیروی دریایی روز جمعه گفت : " ما باید برای احتمالات متعدد آماده شویم و ساختمان‌های پیمانه‌ای را می‌توان برای فراهم کردن انعطاف مورد نیاز برای انطباق با شرایط متعدد ، تطبیق داد ."
او به طور خاص از پاسخ به این سوال خودداری کرد که آیا این ترکیب جدید پیشنهاد شده برای دادگاه نظامی است؛ the مخفی برای زندانیان سابق سازمان سیا ، کمپ ۷ ؛ یا برای یک سایت به نام کمپ اکو که اسرا با وکلای آن‌ها ملاقات می‌کنند .
اکو همان چیزی است که مقامات پنتاگون به عنوان " مشکلات میراث " توصیف می‌کنند ، به این معنی که آن‌ها در گذشته با گوش دادن به تجهیزات و دوربین‌هایی که وکلای مدافع می‌گویند ، اجازه استراق‌سمع را می‌دهد که محرمانه بودن محرمانه موکلش را نقض می‌کند.
این زندان درخواست سه واحد سلول پیش‌ساخته برای سه فوتی را پست کرد - - هر یک با یک حمام موفق آمریکایی به علاوه تلویزیون ، تخت و دستشویی ، دیوار نصب دیوار و چهار پایه در روز چهارشنبه با یک زمان واکنشی مختصر در تاریخ ۲۱ فوریه .
در همان هفته ، یکی از سخنگویان پنتاگون به McClatchy گفت که دولت ترامپ هنوز در نظر دارد که گوانتانامو به عنوان محل نگهداری زندانیان دولت اسلامی که توسط یک گروه شبه‌نظامی عمدتا ً کرد متحد در سوریه بازداشت شده‌اند ، در نظر گرفته شود .
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورها را بر آن داشت تا شهروندان خود را به خانه ببرند و اتباع خود را تحت پی‌گرد قرار دهند که جنگجویان تروریست خارجی توسط نیروهای دموکراتیک سوریه در آن حضور داشتند . چهار سناتور جمهوری‌خواه که خواهان برخی از زندانیان گوانتانامو می‌باشند ، می‌گویند SDF ۷۵۰ اسیر را نگه می‌دارد .
JLTV سخت‌تر و سریع‌تر است ، اما نیروهای نظامی همچنان به نبرد در Humvees ادامه خواهند داد.
A نیروی دریایی و وسایل مشترک نوری مشترک در کنار هم در Quantico قرار دارند که Va است. ( متیو Cox / ستاد )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
واحدهای رزمی سپاه تفنگداران دریایی و افسران نیروی دریایی شروع به دریافت محصولات جدید ، با عملکرد بالا ، با عملکرد بالا دارند . اما اگر جنگ با قدرت اصلی در آینده نزدیک شعله‌ور شود ، بخش عمده‌ای از نیروهای زمینی ایالات‌متحده با همان Humvees که برای زنده ماندن در آخرین جنگ تقلا می‌کند ، وارد جنگ خواهند شد .
منبع سایت
رفتار سرد کاهش قیمت مراسم یادبود روند پزشکی متن موثق واحد کالا بدون حاشیه سرمایه ملی نوشته دل انتصاب شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت کف پای صاف شرایط معافیت پزشکی آکرو مگالی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.