سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

پناه گاه

۲,۳۴۵ بازديد
ترامپ ، کیم اجلاس ، در بحبوحه عدم موفقیت به Deal ، تسلیم شدند.
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ پس از نشستی با کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی در روز پنج شنبه ، ۲۸ فوریه ۲۰۱۹ در هانوی ، به عنوان وزیر امور خارجه سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان Vucci )
۲۸ فوریه - ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس : By klug ، دب Riechmann و جاناتان Lemire
HANOI ، ویتنام - نشست هسته‌ای بین رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و کیم جونگ کیم جونگ اون در روز پنج شنبه پس از آنکه دو طرف نتوانستند به توافقی بر سر تحریم‌های ایالات‌متحده بر روی این کشور منزوی برسند ، شکست خوردند . این نشست به منظور خلع‌سلاح یک تهدید جهانی به پایان رسید .
ترامپ ، در یک کنفرانس خبری پس از اینکه نشست به طور ناگهانی در اوایل صبح تعطیل شد ، به دلیل پافشاری کره‌شمالی مبنی بر لغو همه تحریم‌های اعمال‌شده بر پیونگ یانگ بدون اینکه کشور متعهد به حذف زرادخانه هسته‌ای خود شود ، را مقصر دانست .
ترامپ توضیح داد : " بعضی اوقات باید پیاده‌روی کنید " و افزود که او یک قرارداد پیشنهادی دارد که " آماده امضای آن " بود .
رئیس‌جمهور گفت : " ما به جای انجام این کار ، کار بسیار ویژه‌ای انجام می‌دهیم .
دو ساعت پس از آن که هر دو کشور امیدوار به توافق رسیدند ، کاروان موتوری Trump's و Kim's کاروان موتوری از مرکز شهر هانوی در فاصله چند دقیقه با یکدیگر غرش کردند ، ناهار رهبران لغو شد و مراسم امضا از بین رفت . کنفرانس خبری اختتامیه با عجله به سمت واشنگتن رفت و او بیش از دو ساعت جلوتر از برنامه به واشنگتن رفت .
تجزیه و تحلیل گفتگوها پس از آن صورت گرفت که ترامپ و کیم برای رسیدن به عادی‌سازی روابط بین دو کشور در حال جنگ و هم به عنوان رهبر آمریکا به توافق رسیدند که مذاکرات آن‌ها منجر به موافقت کره‌شمالی برای برداشتن گام‌های محکم برای پایان دادن به برنامه هسته‌ای خود خواهد شد .
ترامپ در چیزی از برگشت نقش ، عمدا ً برخی از فشارها بر پیونگ یانگ را کاهش داده و معانی آتشین خود را رها کرده و اعلام کرده بود که می‌خواهد " معامله درست " را با یک قرارداد سریع انجام دهد. به سهم خود ، کیم ، زمانی که از او پرسیده شد که آیا او آماده است ، گفت : " اگر مایل نبودم این کار را بکنم ، الان اینجا هستم ."
شکست ترامپ یک پیروزی بزرگ را در میان رشد آشوب داخلی در خانه تکذیب کرد ، از جمله شهادت کنگره در این هفته توسط مایکل کوهن ، وکیل شخصی سابق او ، که ترامپ را یک " نژاد پرست " و " conman " نامید و از تلاش‌های قدرت‌های خارجی برای کمک به ترامپ در سال ۲۰۱۶ مطلع شد .
ترامپ اصرار داشت که روابط او با کیم گرم باقی بماند، اما متعهد به نشست سوم با رهبر کره‌شمالی نبود ، اگرچه او و وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo گفتند که پیشرفت قابل‌توجهی در هانوی ایجاد شده‌است ، اما دو طرف به نظر می‌رسد که با توافقی که با اهداف اعلام‌شده در آمریکا زندگی می‌کند ، تفاوت دارند .
ترامپ به خبرنگاران گفت : " اساسا ً، آن‌ها می‌خواستند که این تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود و ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم . " او توضیح داد که کیم با تمایل به بستن تاسیسات هسته‌ای اصلی خود ، مرکز تحقیقات علمی هسته‌ای Yongbyon ، در صورتی که تحریم‌ها برداشته شد ، حاضر شد . Pompeo گفت که اما این کار او را با موشک ، کلاهک و سیستم‌های سلاح به حال خود رها می‌کند . همچنین سایت‌های تولید سوخت هسته‌ای مخفی در سراسر کشور وجود دارند .
Pompeo گفت : " امروز ما کاملا ً به آنجا می‌رسیم ، و چیزی که به نظر می‌رسد شکاف بین دو طرف است را به حداقل می‌رساند .
سیاست ایالات‌متحده پافشاری می‌کند که تحریم‌های آمریکا در کره‌شمالی تا زمانی که کشور متعهد به لغو ، تکمیل ، قابل رسیدگی و برگشت‌ناپذیر نشود ، برداشته نخواهد شد . ترامپ با تاکید بر اینکه او در مذاکرات با کیم می‌خواهد انعطاف‌پذیری لازم را داشته باشد ، از تکرار این هدف خودداری کرد و گفت : " من می‌خواهم خود را از دیدگاه مذاکره در این موقعیت قرار دهم ."
منبع سایت
اندازه قلم بیانیه مهم تصویب شده آب و هوا شکل و رخ دشمن محیط معلوم الحال سر فصل واحد کالا بدون حاشیه اعمال سهمیه ۵٪ ایثارگران در کنکور ۹۶ [تمدید شد] معافیت از خدمت سربازی نظام وظیفه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.