دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

روابط خارجی

۱,۹۶۴ بازديد
مارکو مارکو روبیو از فلوریدا سناتور ارشد ایالت فلوریدا است . او در کمیته روابط خارجی مجلس سنا قرار دارد .
آینده کار در آمریکا در قرن بیست و یکم تحت سلطه علم , تکنولوژی , مهندسی و ریاضیات ( ساقه ) و علوم کامپیوتر است . برای افزایش بیشتر موقعیت آمریکا به عنوان یک رهبر رقابتی جهانی , سازندگان مشاغل باید به سربازان قدیمی کشورمان نگاه کنند تا این نقش‌های مهم را پر کنند .
سربازان قدیمی ما در جایگاه ویژه‌ای برای برتری در نقش علوم بنیادی و بنیادی قرار دارند . دانشجویان دانشگاه خدمت ما در رشته‌های پایه تحصیل می‌کنند تا آماده رویارویی با خواسته‌های ارتش باشند . در حالی که در خدمت , بزرگی آموزش و مهارت‌های منحصر به فرد - - در آموزش نظامی, هوانوردی , هوانوردی , آموزش سلاح , فیزیک هسته‌ای و پزشکی , برای نامگذاری چند نفر - - اعضای نظامی فعال ما می‌توانند به خوبی در انواع مشاغل غیر نظامی ادغام شوند .
برای مثال در نیروی دریایی پاکستان , تکنسین‌های مواد منفجره در سراسر طیف وسیعی از رشته‌های ساقه آموزش می‌بینند . آموزش خنثی‌سازی مواد منفجره در ساحل شهر پاناما در فلوریدا آغاز می‌شود . در این بخش از آموزش , دانش آموزان از فیزیک و غواصی یاد می‌گیرند . جراحی غواصی نیاز به ریاضیات برای محاسبه تحمل هوا و زمان پایین آن دارد و دانش آموزان یاد می‌گیرند که نقایص عصبی مرتبط با بیماری رفع فشار و علایم آمبولی شریانی را تشخیص دهند .




مراقبت از جامعه خانه های چند خانواری جنبه های گیج کننده سرباز بی خانمان مهندس مکانیک ناامنی غذایی سربازان پناه گاه






در پی اچ آی وی , دانش آموزان به مراکز خنثی‌سازی مواد منفجره در پایگاه نیروی هوایی ایالت فلوریدا در فلوریدا گزارش دادند تا مرحله اصلی آموزش خنثی‌سازی مواد منفجره را آغاز کنند . واحدهای خنثی‌سازی مواد منفجره در حال حاضر اقدامات ایمنی مواد منفجره مانند فشار انفجاری انفجاری و فواصل تکه‌تکه شدن خطرناک را محاسبه می‌کنند . در بخش وسایل انفجاری دست‌ساز , دانش آموزان عملیات رباتیک , تئوری برق و مکانیکی و مدیریت ریسک عملیاتی را برای وسایل انفجاری دست‌ساز از راه دور می‌آموزند .
پس از تقسیم وسایل انفجاری دست‌ساز, دانش آموزان ترکیب شیمیایی و شیمیایی , خطرات , اقدامات حفاظتی و روش‌های آلودگی‌زدایی را می‌آموزند . بلوک بعدی آموزش , تقسیم هسته‌ای , شامل فیزیک هسته‌ای و محاسبات زمان باقی مانده در رابطه با سلاح‌های هسته‌ای است . مرحله نهایی آموزش خنثی‌سازی مواد منفجره نیروی دریایی , دانش آموزان را در آب فرو می‌برد و در آنجا باید مهارت‌های خنثی‌سازی مواد منفجره را در محیط آبی یاد بگیرد . در پایان سال تحصیلی , دانشجویان از بین بردن مواد منفجره از بین بردن مواد منفجره از بین بردن مواد منفجره استفاده می‌کنند .
متاسفانه , این آموزش دست‌اول , خدمت پس از خدمت را تضمین نمی‌کند . در حالی که شما فکر می‌کنید که بازگشت به خانه پس از سپری کردن کشور ما , چندین در را به سمت یک شغل جدید موفق باز خواهد کرد , حتی در واقع , بسیاری از سربازان قدیمی به مبارزه با انتقال به این مشاغل غیر نظامی جدید ادامه می‌دهند .
نتایج نشان می‌دهد که بیش از ۹ میلیون شغل بنیادی وجود دارد . در همین دوره زمانی , بیش از ۴۰۰ میلیون نفر از اعضای نیروهای مسلح ناشناس از خدمت بازنشسته خواهند شد و به دنبال شغل جدیدی می‌گردند . علی‌رغم افزایش فرصت‌های موجود در رشته‌های ساقه , سربازان قدیمی ما همچنان با چالش‌هایی روبرو هستند که هنگام بازگشت به خانه به این نیروی حیاتی وارد می‌شوند . اغلب اوقات , این موانع به سادگی مسایل مربوط به انتقال اعتبارهای نظامی به اعتبارهای دانشگاهی به منظور احراز شرایط خاصی هستند.
سربازان قدیمی پشتیبان ( s . . اوایل امسال , من به پیوستن به " ای می " " ای می " ( د - مینه سوتا ) و " مک نیل دان " ( r - فلوریدا ) افتخار می‌کردم .






دشمن محیط معلوم الحال سر فصل نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید اطلاعات جامع امریه آموزش و پرورش





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.