شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نیروهای نظامی

۲,۱۴۵ بازديد
حامیان نیروهای نظامی که در معرض هوای آزاد قرار دارند ، متحدان خود را در کاپیتول هیل استخدام می‌کنند تا وزارت امور سربازان را تشویق به توسعه مراقبت‌های بهداشتی و غرامت برای سربازان قدیمی بیمار کنند .
گروهی که در روز سه‌شنبه مبارزه خود را با کنگره صرف کردند، Pits Pits را آتش زدند و پزشکان و محققان غیرنظامی که با آن‌ها رفتار می‌کردند و مطالعه می‌کردند، با قانونگذاران و کارکنان دیدار کردند تا the را تحت فشار قرار دهند .
اعضای خدمات در عراق ، افغانستان و جاه‌ای دیگر در معرض مواد شیمیایی و دود از حفره‌های هوای آزاد بزرگ قرار داشتند که برای دفع زباله ، پلاستیک و سایر مواد خطرناک مورد استفاده قرار می‌گرفتند . برخی از آن‌ها بیماری‌های تنفسی ، سرطان‌های نادر و اختلالات عصبی را نسبت به نوردهی ‌های محیطی دارند .
نماینده کنگره Tulsi Gabbard ، D - هاوایی ، یکی از اعضای گارد ملی ارتش که در سال ۲۰۰۵ در عراق خدمت کرد، یک لایحه به نام H.R. ۶۶۳ را حمایت کرد که به اداره دفاع نیاز دارد تا اطمینان حاصل کند که اعضای خدمات در مرکز VA برای سربازان در معرض سوختگی ثبت شده‌اند .





تحصیل آنلاین امور سربازان بازنشستگان ارتش کهنه سربازان گسترش مزایا روابط خارجی





محتوای مرتبط :
لایحه خانه Unanimously بیل را برای بهبود اداره ثبت Burn
وزارت دفاع و وزارت دفاع در Conference بسته در Pits را مسدود کردند .
کمیته بیماری‌های تنفسی مربوط به Pits را مطالعه خواهد کرد .
" واقعیت روزانه این ابر سیاه دود و سموم بود که از حفره‌های آتش در اردوگاه‌های ما می‌امد . … بوی تعفن تا به حال بود . ما شاهد تلفات ویرانگر بسیاری از دوستان خود بوده‌ایم ."
بیش از ۱۷۵، ۰۰۰ نفر از اعضای سرویس در مورد خطراتی که در Airborne هوابرد وجود دارد ، ثبت‌نام کرده‌اند . Gabbard گفت که ممکن است میلیون‌ها نفر در معرض خطر قرار گرفته باشند اما در مرکز ثبت قرار ندارند ، یک کاستی که بر درک تاثیر حفره‌ها تاثیر می‌گذارد .
او گفت : " هر روز که بدون اقدام فوری دولت ما می‌گذرد ، اعضای بیشتری از خدمات رنج می‌برند ."
یک معیار شبیه به Gabbard's توسط امی Klobuchar ، D - مینه سوتا ، در سنا معرفی شده‌است .
دیگر لوایح در حال حاضر به اعضای خانواده افراد مسن و یا ناتوان اجازه می‌دهد تا نام خود را به نام و تجربیات خود برای ثبت و یا حداقل به روز رسانی به هنگام فوت یک سرباز قدیمی به روز کنند .
دسترسی عضو خانواده به قانون Burn Pit ، H.R. ۱۰۰۱ ، که توسط Rep. Castro کاسترو ، D - تگزاس حمایت مالی شد ، و اثر اف . ۵۵۴ ، اجازه می‌دهد یک فرد تعیین‌شده ، یک سرباز قدیمی ثبت‌نام کند و یا ثبت را به روز کند .
کاسترو همچنین لایحه‌ای را معرفی کرده‌است که فرآیند درجه‌بندی معلولیت را برای obliterative bronchiolitis تغییر می‌دهد که شرایط ریه اغلب برای آسم اشتباه گرفته می‌شود که برخی از سربازان در معرض سوختگی قرار گرفته‌اند .
H.R. ۱۰۰۵ ، این لایحه ، یک کد تشخیصی و یک درجه‌بندی معلولیت را برای شرایط ایجاد می‌کند .
کاسترو گفت : " ما نمی‌توانیم چشم کور به سطح نوردهی بیندازیم و با آن ، تاثیر آن، " کاسترو گفت : " خدمات ما و قرار گرفتن در معرض این سمیت ، غیرقابل‌انکار است ، و این سطح را نمی‌توان زیر سوال برد ."
بیش از ۲۵۰ حفره سوزش در پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق ، افغانستان و جیبوتی برای سوزاندن زباله‌های جامد ، از جمله زباله ، لاستیک ، پلاستیک ، نفت و زباله‌های پزشکی به کار گرفته شدند .
ده‌ها نفر از اعضای سرویس دادخواستی را علیه شرکت پیمانکاری kbr که بسیاری از حفره‌های سوختگی را اداره می‌کرد ، تشکیل دادند ، اما دادگاه عالی در ماه ژانویه درخواست استیناف را رد کرد مبنی بر اینکه این مساله یک کنگره است و رئیس‌جمهور باید آن را حل کند .
سناتور تام Udall ، D - نیومکزیکو ، در سال ۲۰۱۳ در ایجاد مرکز ثبت VA VA نقش داشت . او ابراز نگرانی کرد که این اداره قصد دارد بودجه تحقیقاتی خود را به میزان ۱۷ میلیارد دلار کاهش دهد و احساس می‌کند که دولت باید " مطالعات ردیابی سریع " درباره بیماری‌های مربوط به حفره را انجام دهد .
Udall گفت : " سربازان قدیمی که براثر سوختگی بیمار شده‌اند استحقاق برخورداری از مراقبت‌های بهداشتی را دارند ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که این میهن پرستان از بیماری‌ها و زخم‌هایی که در خدمت به ملت ما دریافت می‌کنند ، مراقبت کنند . It's اساسا ً به سادگی این است ."



ناامنی غذایی سربازان پناه گاه دشمن محیط معلوم الحال آدرس و تلفن مدارس نمونه دولتی در تهران چه کسانی می توانند سربازی را بخرند




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.