پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سربازان قدیمی

۲,۱۱۱ بازديد
گلو درد داری یا قوزک شکسته‌ای پیدا کردی و don't میخ وای به بیمارستان سربازان کهنه سرباز بدی ؟ ساعت ۸ صبح روز جمعه مریض شدم و نمی‌خواهم تا دوشنبه صبر کنم تا دکتر VA را ببینم ؟ یک برنامه جدید VA ممکن است برای شما باشد .
از ششم ژوئن ۲۰۱۹ مراقبت‌های پزشکی به سربازان واجد شرایط در تسهیلات مراقبت‌های فوری مدنی در سراسر کشور ارائه می‌دهد .
این بسط قانون ماموریت VA's است ، که خود بسط قانون انتخاب سربازان قدیمی بود . قانون انتخاب در سال ۲۰۱۴ در نتیجه مشکلات بسیار عمومی با سربازان قدیمی تصویب شد که نتوانسته اند به موقع در بیمارستان VA قرار بگیرند .
محتوای مرتبط :
چگونه از VA's مزایای مراقبت‌های فوری جدید استفاده کنیم
سربازان قدیمی معلول می‌توانند به فضا پرواز کنند - الف
نمره VA گرفتم ؟ شما می‌توانید از گردنه پارک ملی پارک‌های ملی استفاده کنید
تحت این برنامه توسعه جدید ، سربازان قدیمی واجد شرایط مراقبت فوری از پزشکان غیر نظامی بدون توجه به این که چقدر به یک ساختمان VA نزدیک هستند ، هستند .






اتلاف وقت سلول خورشیدی اواخر سال خانواده جدید روح جان پناه گاه



شایستگی
اگر در ۲۴ ماه گذشته در سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA و مراقبت‌های پزشکی دریافت کرده‌اید ، باید واجد شرایط این برنامه باشید . با این حال ، پیش از بازدید از یک ارائهکننده خدمات مراقبت‌های پزشکی ، باید با پزشک محلی your تماس بگیرید . فقط برخی خدمات و ارائه دهندگان تحت این مزیت جدید پوشش داده می‌شوند . اگر از a که بخشی از برنامه است بازدید کنید ، یا تحت این برنامه درمانی دریافت کنید که تحت این برنامه تحت پوشش قرار می‌گیرد، ممکن است به جیب خود پایان دهید .
اگر مایل باشید باید به پزشک غیر نظامی مراجعه کنید . The می‌گوید که بیشتر مکان‌ها ، از جمله بیمارستان‌ها و کلینیک‌های سرپایی در بیماران سرپایی، خدمات روزمره را برای اغلب موقعیت‌ها ارائه می‌کنند .
باید با دفتر پزشکی محلی خود تماس بگیرید تا صلاحیت خود را چک کنید . یا می‌توانید تماس بگیرید ( 866 ) ۶۰۶ - 8198 . همچنین می‌توانید مکان‌های مراقبت از جامعه مدنی را در نزدیکی خود در https: / /www.va.gov / find-locations /. پیدا کنید.
پرداخت
یک راه این برنامه با مراقبت‌های پزشکی معمولی تفاوت دارد این است که شما ممکن است مجبور باشید با مراجعه به پزشک غیر نظامی ، یک پیش‌پرداخت انجام دهید . این مقدار به گروه اولویت شما بستگی دارد و هر ساله چند بار به پزشکان غیر نظامی مراجعه می‌کنید . به طور معمول ، شما هر ساله سه بازدید رایگان دریافت می‌کنید .
پرداخت حقوق برای بازدید از دفتر
گروه‌های اولویت ۱ - ۵ هیچ وجه مشترک برای سه بازدید اول در طول سال تقویمی وجود ندارد . برای همه بازدیدهای بعدی ، پیش‌پرداخت ۳۰ دلار است .
گروه اولویت ۶ . اگر این دیدار برای درمان پزشکی مربوط به رزم و نوردهی‌های شیمیایی مثل عامل نارنجی ، آب آلوده در اردوگاه Lejeune ، NC شمالی ، سندرم جنگ خلیج و غیره باشد ، و همچنین برخی بیماری‌های روانی ، هیچ هم‌کاری برای سه بار اول در طول سال تقویمی وجود ندارد . برای همه بازدیدهای بعدی ، پیش‌پرداخت ۳۰ دلار است . اگر این دیدار ربطی به این شرایط نداشته باشد ، پیش‌پرداخت ۳۰ دلار برای هر دیدار است .
گروه‌های اولویت ۷ - ۸ پرداخت در هر دیدار ۳۰ دلار است .
هیچ وجه مشترک برای گروه اولویت برای گرفتن واکسن وجود ندارد . پرداخت دست‌مزد برای Prescriptions
اگر شما یک نسخه از یک مرکز مراقبت فوری دریافت کنید ، باید آن را در یک داروخانه شبکه VA پر کنید . اگر شما به داروخانه خارج از شبکه بروید ، باید هزینه کامل را در فروشگاه مواد مخدر بپردازید و سپس ادعا کنید که the این کار را انجام می‌دهید .
اگر یک نسخه برای آن چه که VA در نظر می‌گیرد داروهایی تجویز می‌کنند ( مانند فشار خون و یا مواد مخدر کلسترول ) ، باید آن‌ها را از the دریافت کنید .
ممکن است برخی از سربازان قدیمی نیاز به پرداخت پول برای دارو داشته باشند . قیمت‌ها براساس گروه اولویت شما و نیز نوع داروهای تجویز شده قرار دارند . برای جزئیات ، https: / /www.va.gov / COMMUNITYCARE / revenue_ops / copays.asp. را ببینید .


دشمن محیط معلوم الحال سر فصل واحد کالا دانلود کارنامه کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد جزئیات آیین نامه های معافیت سربازی



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.