جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ریچارد استون

۲,۱۰۸ بازديد
Military.com | نوشته ریچارد آ . Stone ، M.D.
دکتر ریچارد استون رئیس اداره بهداشت سربازان قدیمی است .
دپارتمان امور سربازان قدیمی در خط مقدم ابتکارات تکنولوژی پزشکی دیجیتال قرار دارد . این کشور پیشگام در زمینه پزشکی از راه دور است و پیشرفت‌های اخیر در زمینه ارائه خدمات پزشکی از راه دور این کشور را به بزرگ‌ترین برنامه راه دور در کشور تبدیل کرده‌است .
the برای اولین بار از سال مالی گذشته بیش از یک میلیون بیمار در سال مالی از راه دور پیشی گرفته‌است . بیش از ۳۹۳، ۰۰۰ سرباز قدیمی از فن‌آوری ویدیو برای نظارت بر prescriptions در خانه استفاده می‌کنند ، با تیم‌های مراقبت اولیه خود کنترل می‌کنند و صدها مایل دورتر با متخصصان مشورت می‌کنند .
بیش از ۷۸۰، ۰۰۰ کهنه سرباز از یکی از سه پایگاه پزشکی از راه دور در طی بیش از ۲.۲ میلیون محل تعامل با بیش از ۹۰۰ عمل پزشکی برای دستیابی به مراقبت بالینی در بیش از ۵۰ متخصص پزشکی استفاده کردند .
اما موفقیت telehealth's بیشتر از اعداد است . It's در مورد تحویل خدمات پزشکی بهتر به سربازان قدیمی ما - مانند جیم Doray که در سال ۲۰۱۳ دچار آسیب نخاعی شد . شرایط او نیازمند checkups منظم با provider است . پیش از دریافت مراقبت‌های پزشکی از راه دور ، او و همسرش پاولینا ، مجبور شدند تا حدود ۶۵ مایل از خانه خود در کوهستان خارج از سن دیگو را تا مرکز VA در لا جولا هدایت کنند . آن‌ها این حرکت را چندین بار در هفته انجام دادند، از جمله قرار ملاقات اضافی یا سفر به داروخانه برای برداشتن نسخه .
این خواب جیم و Paulina's بود که یک خانه در کوهستان بسازیم و ساعت‌های بی شماری را صرف آماده شدن، رانندگی کردن و شرکت در جلسات پزشکی کنیم . بسیاری از سربازان قدیمی خود را در شرایط مشابه در جوامع روستایی در سراسر آمریکا می‌یابند . نیاز به ارائه مراقبت‌های بهداشتی بهتر ، کارآمد و شخصی به سربازان ما ، و به آسانی شامل مراقبت کنندگان در این جلسات مراقبت بهداشتی ، نیروی محرک پشت تلاش‌های ما برای توسعه بازدیدهای پزشکی از راه دور بود .


فواید سلامتی هزینه های اضافی مواد شیمیایی کنار قبر عملیات جنگی مراقبت فوری





در اوت ۲۰۱۷ ، VA هر جایی را به ابتکار اعلام کرد و قول داد که به سربازان قدیمی اجازه دسترسی بی‌سابقه به مراقبت‌ها را بدهد ، اهمیتی ندارد که آن‌ها در کجای آمریکا هستند . اعلام با راه‌اندازی برنامه اتصال ویدیویی VA انجام شد که به بیماران اجازه می‌دهد تا در انتصاب‌های مجازی از راه دور با ارائه دهندگان خود مشارکت داشته باشند . بیش از ۱۰۰، ۰۰۰ قرار ملاقات مجازی تا به امروز انجام شده‌است .
تصویب قانون ماموریت در ژوئن ۲۰۱۸ مرحله را برای ابتکارات بیشتر تنظیم کرد . این قانون اختیارات قانونی VA's را برای ارائه خدمات بالینی از راه دور به سربازان قدیمی در مناطق روستایی یا محروم کشور ، حتی در سراسر خطوط کشور ، تقویت می‌کند . آن به حرکت به بیرون از امکانات و خانه‌های سربازان قدیمی از طریق رایانه و دستگاه‌های تلفن همراه کمک می‌کند . این روش توانایی VA's برای استخدام بهترین ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در مراکز شهری را تقویت می‌کند و تضمین می‌کند که سربازان قدیمی در مناطق روستایی یا دور افتاده با عرضه‌کننده مناسب در زمان مناسب برابری می‌کنند . این انعطاف‌پذیری به ویژه در حمایت از جوامع روستایی با خدمات پزشکی متخصص اهمیت ویژه‌ای دارد . در حال حاضر شمار فزاینده‌ای از مراکز پزشکی از راه دور در سراسر کشور به ارائه خدمات اولیه ، سلامت روانی و خدمات مراقبت تخصصی می‌پردازند . هدف ما این است که همه پزشکان مراقبت‌های اولیه و بهداشت روانی را از راه دور تا پایان سال ۲۰۲۰ داشته باشیم .
یکی از چالش‌هایی که هنوز با آن مواجه هستیم دسترسی برابر به خدمات پزشکی از راه دور برای میلیون ‌ها سرباز در سراسر کشور است . بسیاری از سربازان قدیمی در مناطق روستایی به اینترنت پهن باند دسترسی ندارند . VA متعهد به پل کردن این شکاف دیجیتالی با جستجوی مشارکت با بخش خصوصی است تا به ما در رسیدن به این جوامع کمک کند .

پناه گاه دشمن محیط معلوم الحال سر فصل نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید اطلاعات جامع امریه آموزش و پرورش






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.