پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مراقبت فوری

۲,۱۵۶ بازديد
یک برنامه مراقبت فوری و فوری اجازه خواهد داد تا سربازان قدیمی که در سیستم مراقبت بهداشت و درمان ثبت‌نام کرده‌اند از یک ارایه‌دهنده مراقبت فوری غیرنظامی بدون یک قرار ملاقات بازدید کنند .
این برنامه که در ژوئن ۲۰۱۰ اجرا شد بخشی از عملیات ماموریت هیات سربازان قدیمی است . این برنامه جدید به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد که در سیستم مراقبت بهداشتی و درمانی ثبت‌نام کنند و از یک پزشک و یا یک پزشک غیرنظامی تحت برنامه انتخابی خود دیدن کنند تا به یک پزشک مراقبت‌های فوری تحت شرایط خاص رسیدگی کنند .
سربازان قدیمی در گروه‌های اولویت , مانند برخی از سربازان قدیمی در گروه اولویت , می‌توانند هر سال از یک مرکز مراقبت فوری مجاز برای آزاد کردن هر ساله بازدید کنند . پس از آن هر بازدید هزینه‌ای بالغ بر ۱ دلار خواهد داشت . سربازان قدیمی در گروه‌های اولویت ۱ میلیون دلار برای هر دیدار دریافت خواهند کرد .




اتلاف وقت سلول خورشیدی اواخر سال خانواده جدید روح جان پناه گاه




بیشتر در مورد گروه‌های اولویت
چگونه از پزشک غیرنظامی مراقبت کنیم
va می‌گوید که بیشتر انواع مراقبت‌های فوری تحت این برنامه شامل رگ‌به‌رگ شدن , تب و سرفه ناشی از سرما است . باید برای چیزهایی مثل شکستگی استخوان و یا اره موتوری به اتاق اورژانس بروید .
شما می‌توانید تنها از یک عرضه‌کننده مراقبت کنید که بخشی از شبکه قرارداد است . می‌توانید در وب سایت va یک ارائهکننده آنلاین جستجو کنید .
زمانی که یک ارائهکننده پیدا می‌کنید , باید با va تایید کنید که واجد شرایط سود و درمان هستید که تحت برنامه پوشش داده می‌شود . احتمالا ً باید این کار را فقط یک‌بار انجام دهید , اما ایده خوبی است که مطمئن شوید همه چیز به مجذور خواهد رسید . اگر شما از یک ارائهکننده مراقبت فوری دیدن کنید که واجد شرایط نیستید , یا درمان پزشکی را که تحت برنامه جدید تحت پوشش قرار نگرفته اید, برای مبلغ کامل این لایحه تنظیم می‌کنید .
شما می‌توانید به دفتر مراجعه کنید .
اگر در غیر اینصورت واجد شرایط بازپرداخت سفر هستید , هزینه سفر به مرکز مراقبت فوری را نیز پرداخت خواهد کرد .
بعد از سه دیدار از یک ارائهکننده مراقبت فوری در یک سال تقویمی , شما باید برای هر ملاقات یک پیش‌پرداخت بابت هر بازدید بپردازید . شما مجبور نیستید که این پول را در دفتر دکتر بپردازید ; آن را برای آن خواهید پرداخت .
مراقبت فوری از آنفولانزا در طول سه دیدار انجام نمی‌شود .
با این حال , بازدیدهای بعدی از یک ارائهکننده مراقبت فوری در برابر محدودیت سه دیدار شما انجام می‌شود . va می‌گوید شما باید برای هر گونه پی‌گیری از ارایه‌دهنده و یا نرمال خود بازدید کنید .
تجویزات
اگر به یک ارایه‌دهنده مراقبت‌های فوری بروید و داروهای تجویز شده را تجویز کنید , شما نیز واجد شرایط تامین روزانه داروهای مربوط به شرایط خود هستید .
در صورت امکان باید سعی کنید نسخه خود را از مرکز مراقبت فوری یا داروخانه شبکه‌ای بگیرید . در غیر این صورت باید قیمت کامل داروخانه را بپردازید و سپس ادعای پول خود را بکنید .
اگر به بیش از یک منبع تغذیه روزانه نیاز دارید , باید آن را از پزشک و یا پزشک خود بگیرید .
va سوابق پزشکی خود را با عرضه‌کننده مراقبت‌های فوری به اشتراک می‌گذارد تا مطمئن شوید که هیچ تعاملاتی با دارو , شرایط پزشکی زمینه‌ای یا " خرید دکتر " برای مسکن وجود ندارد که پزشکان غیرنظامی باید درباره آن بدانند . این نیز شامل اطلاعات درباره مسکن تجویز شده , و احتمالا ً سلامت روان و سایر مسایل حساس پزشکی است .
در صدر فواید نظامی خود باشید
مطمئن نیستید که فواید مراقبت‌های بهداشتی کهنه تان چه هستند ? تمام تغییرات و جزئیات را حفظ کنید . برای عضویت آزادانه در اینترنت ثبت‌نام کنید و تازه‌ترین خبرها را مستقیما ً به صندوق دریافت کنید .




دشمن محیط معلوم الحال سر فصل واحد کالا دانلود کارنامه کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد جزئیات آیین نامه های معافیت سربازی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.