پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

اجلاس سران

۲,۲۰۰ بازديد
ریچارد استون , مدیر اجرایی اداره بهداشت سربازان قدیمی است . اداره امور سربازان قدیمی در خط مقدم نوآوری فن‌آوری پزشکی قرار دارد . مرکز پزشکی از راه دور و پیشرفت‌های اخیر در ارائه خدمات از راه دور , بزرگ‌ترین برنامه پزشکی از راه دور در کشور ساخته‌است . برای اولین بار در سال مالی گذشته , آمریکا بیش از یک میلیون بازدید از پزشکی از راه دور انجام داد . بیش از ۶۰ سرباز قدیمی از فن‌آوری ویدیویی برای نظارت بر تجویزات خود در خانه استفاده می‌کنند , با تیم‌های مراقبت اولیه خود چک می‌کنند , و با متخصصان صدها مایل دورتر مشورت می‌کنند . بیش از ۴۰۰ هزار نفر از سربازان قدیمی از یکی از سه ویژگی پزشکی از راه دور در طی بیش از ۵۰۰ میلیون متخصص پزشکی استفاده کردند تا به مراقبت‌های بالینی بیش از ۸۰۰ متخصص پزشکی دسترسی داشته باشند . اما موفقیت از راه دور بیش از تعداد افراد است . این در مورد تحویل خدمات پزشکی بهتر به سربازان قدیمی مان است - مانند جیم ران که دچار آسیب نخاعی شد . شرایط او نیازمند معاینات منظم با ارائه‌کننده خدمات پزشکی است . او قبل از دریافت مراقبت‌های پزشکی از راه دور , مجبور بود هر مسیر از خانه شان در کوهستان خارج از سن دیگو را به نزدیک‌ترین مرکز و مرکز خود در لا جولا راه دهد . آن‌ها رانندگی را چندین بار در هفته انجام دادند , نه شامل انتصابات اضافی و یا سفر به داروخانه برای برداشتن نسخه‌ها .
این رویای جیم و دستور بود که خانه‌ای در کوهستان بسازد تا ساعت‌های بی‌شماری را برای تدارک , رانندگی و حضور در انتصابات پزشکی سپری کند . بسیاری از سربازان قدیمی خود را در موقعیت‌های مشابه در جوامع روستایی در سراسر آمریکا می‌یابند . نیاز به ارائه خدمات بهداشتی مناسب , موثر و شخصی به سربازان قدیمی مان و به راحتی شامل مراقبان در این جلسات مراقبت بهداشتی , نیروی محرک در پشت تلاش‌های ما برای گسترش بازدید از راه دور بود .



وزارت دفاع عملکرد شناختی نیروی دریایی بازنشستگان نظامی بیمه وام جبران خسارت





در ماه اوت یکا , va در هرجایی با ابتکار عمل کرد و قول داد که به سربازان قدیمی دسترسی بی‌سابقه‌ای به مراقبت بدهد , مهم نیست آن‌ها در ایالات‌متحده باشند . این اطلاعیه با راه‌اندازی برنامه اتصال ویدیویی و تصویری , هماهنگ شد , که به بیماران اجازه می‌دهد تا در انتصابات مجازی از راه دور با ارائه دهندگان آن‌ها شرکت کنند . تاکنون بیش از دو انتصاب مجازی انجام شده‌است .
تصویب قانون ماموریت در ماه ژوئن ۲۰۱۰ , مرحله را برای ابتکارات بیشتر تنظیم کرد . این قانون اختیار قانونی و قانونی برای ارائه خدمات بالینی از راه دور به سربازان قدیمی در نواحی روستایی و محروم کشور , حتی در سراسر خطوط دولتی را تقویت می‌کند . آن به حرکت در خارج از تسهیلات و به خانه‌های قدیمی از طریق رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه کمک می‌کند . این برنامه توانایی va را برای استخدام بهترین ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در مراکز شهری تقویت می‌کند و تضمین می‌کند که سربازان قدیمی در مکان‌های دورافتاده و روستایی با عرضه‌کننده مناسب در زمان مناسب تطبیق داده می‌شوند .
این انعطاف‌پذیری به ویژه در حمایت از جوامع روستایی با خدمات پزشکی تخصصی بسیار مهم است . تعداد رو به رشد مراکز از راه دور در سراسر کشور اکنون خدمات اولیه , بهداشت روانی و خدمات مراقبت ویژه ارائه می‌دهند . هدف ما این است که همه مراقبت اولیه و سلامت روان پزشکان از راه دور را داشته باشیم . یکی از چالش‌های ما تامین دسترسی برابر به خدمات از راه دور برای میلیون ‌ها سرباز در سراسر کشور است . بسیاری از سربازان قدیمی در مناطق روستایی دسترسی قابل اطمینانی به اینترنت پهن باند ندارند . آمریکا متعهد به ایجاد پل ارتباطی با بخش خصوصی است تا به ما در رسیدن به این جوامع کمک کند .
شراکت جدید اعلام کرد که در هر کجا و هر جایی , اجلاس سران برای کمک به توسعه ابتکارات استراتژیک ما راه درازی را طی خواهد کرد . این پروژه‌ها از ایجاد کلینیک‌های پزشکی از راه دور برای سربازان قدیمی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی روستایی برای ارائه داده‌های رایگان برای بازدید از راه دور کهنه سربازان قدیمی , متفاوت هستند . هدف هر مشارکت یک‌سان است : ایجاد مراقبت کیفی بیشتر و راحت‌تر





روابط خارجی ناامنی غذایی سربازان ریچارد استون مراقبت فوری معرفی رشته های دانشگاهی - رشته شیمی قوانین معافیت پزشکی فلج تارهای صوتی







منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.