چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دیگر اقدامات

۲,۱۹۰ بازديد
خانم پتی ماری . او از اداره امور سربازان قدیمی , روبرت , و از طرف هزاران مراقب سربازان قدیمی که دچار جراحت‌های جسمانی و روانی شدیدی شده‌اند , سپاسگزار است .
در درخواست ماری , در دسامبر گذشته به منظور تایید این که امکانات مراقبت‌های بهداشتی در سراسر کشور در حال اجرا و تامین مالی برنامه مراقبتی به طور مداوم و همانگونه که کنگره در نظر داشت , دستور تعلیق یا توقف منافع مراقبت کننده برای دریافت کنندگان فعلی را صادر کرد .
از سوی دیگر , موری گفت که او و همکاران دموکراتیک در سنا از دیگر اقدامات و اقدامات انجام‌شده در رابطه با گسترش برنامه کمک جامع برای مراقبان خانوادگی به نسل‌های قدیمی از سربازان قدیمی که به شدت زخمی شده‌اند به عنوان کنگره تحت هدایت سال گذشته هشدار داده‌اند .
او در مصاحبه تلفنی روز چهارشنبه گفت : " va ادامه دارد و آن را درست دریافت نمی‌کند . " و ما باید آن‌ها را به بشقاب ببریم و این کار را انجام دهیم . "
در یکی از نامه‌های پرس و جو , موری , موری و نه تن دیگر از دموکرات‌های عضو مجلس سنا , از جمله اعضای رتبه‌بندی در امور سربازان قدیمی و کمیته‌های سرویس‌های مسلح , ادعا می‌کنند که در حال حاضر چند ماه از پیشرفت‌های مورد نیاز برای فن‌آوری اطلاعات پشتیبانی می‌کنند تا به سربازان باتجربه در دوره‌های جنگ ویتنام و کره کمک کنند .


مجوز تجاری شبکه مراقبت انگیزه خوب تایید شده 0 سفر دور





این نامه همچنین مقامات و مقامات را با عدم شفافیت به عنوان پیش‌نویس مقررات برای اجرای توسعه مراقبت کننده متهم می‌کند و برخی اقدامات را مورد انتقاد قرار می‌دهد . این نامه به او هشدار می‌دهد که سازمان ملل فاقد اختیار انجام برخی تغییرات بدون ایجاد کنگره برای تغییر در قانون است .
به گفته این برنامه , از زمان تاسیس این برنامه , بیش از ۴۰ نفر از مراقبان به این برنامه کمک کرده‌اند . هزینه سالانه بالغ بر ۱۹۰ میلیون دلار است و با افزایش برنامه به نفع مراقبین خانوادگی جانبازان بازمانده از جنگ جهانی دوم افزایش می‌یابد .
va می‌گوید که می‌خواهد تعیین شایستگی را شفاف‌تر و ثابت کند . همان طور که عمل ماموریت ایجاب می‌کند , واجد شرایط بودن براساس یک سرباز قدیمی است که نیازمند کمک با حداقل یک فعالیت زندگی روزمره , یا نیاز به نظارت یا حفاظت از باقی ماندن در جامعه است . اما برای اطمینان از سازگاری , قرارداد به تعریف سفت و سخت از آسیب جدی و نیاز صریح به کمک روزانه , با بازدید بیشتر و ارزیابی مجدد سالانه نیاز دارد .
موری و همکارانش جزئیات بیشتری در مورد آنچه که برنامه‌ریزی شده‌است می‌خواهند .
موری در مصاحبه گفت : " در این مرحله , آن‌ها به هیچ یک از تحقیقات ما پاسخ نداده اند . " آن‌ها به پرسش‌های ما پاسخ نمی‌دهند . آن‌ها به ما نمی‌گویند که چه چیزی در ذهن دارند . بنابراین , ما هر کاری را که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا این کار را به صورت قابل‌رویت انجام دهیم . "
" موری " یکی از مدافعان اصلی کنگره برای ایجاد و گسترش منافع مراقبت از خانواده بود که به شدت زخمی شدند ; چرا که کنگره ابتدا یک بسته برنامه جامع به نفع مراقبین را تصویب کرد .
" موری " , به عنوان رئیس جدید کمیته امور سربازان قدیمی سنا , از دولت اوباما در مورد پیش‌نویس قوانین برای اجرای آن سود انتقاد کرد و از مهلت تعیین‌شده و زبان محدودکننده برای محدود کردن دسترسی انتقاد کرد .
هنگامی که مراقبان و کهنه سربازان قدیمی دوران جنگ از نابرابری گسترش سود تنها به نسل بعد از جنگ انتقاد کردند , موری یک مبارزه دو حزبی را برای گسترش شایستگی رهبری کرد . با کمک همکاران , سرانجام این کار را به عنوان بخشی از برنامه ماموریت و ماموریت انجام داد .





اجلاس سران جبران خسارت روابط خارجی ناامنی غذایی سربازان تکنیک تست زنی در کنکور به تفکیک دروس مشاوره معافیت پزشکی سینوسهای صورت و منضمات اعضای فوق




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.