جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تمام وقت

۲,۱۹۴ بازديد
ایالت ویسکانسین مزایای چندی دارد . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه‌های قدیمی " ویسکانزین "
ویسکانسین خانه‌های کهنه سربازان قدیمی را در فالز هیلز , پادشاه و یونیون گروو گذراند . شما مجبور نیستید که مقیم " ویسکانزین " باشید , اما ساکنان ویسکانسین اولویت دارند .
باید صادق باشی .
همسران , همسران و والدین آن‌ها نیز واجد شرایط پذیرش هستند .
هزینه ماهانه وجود دارد .
مزایای مالی کهنه‌کار ویسکانسین
مالیات بر درآمد
بازنشستگی ارتش بدون مالیات است .
معلولان دارای اعتبار مالیاتی
سربازان قدیمی و اعتبار مالیاتی که در ایالت ویسکانسین وجود دارند , به سربازان و سربازهای قدیمی واجد شرایط , اعتبار مالیاتی اموال برای اقامت اولیه شان را می‌دهد .
سربازان قدیمی ۳۵ درصد از افراد معلول یا غیر دولتی را مجاز می‌دانند . همسران باقیمانده ممکن است واجد شرایط باشند اگر به dic برسند .
کمک به کمک بلاعوض کهنه سربازان
این برنامه کمک‌های مالی محدودی به نیازمندان کمک می‌کند و تمام منابع کمک‌های دیگر را از دست داده‌اند . این کمک‌ها ممکن است برای مراقبت‌های بهداشتی مشخص‌شده و نیازهای معیشتی به حداکثر حد مجاز برسد .
مزایای شغل قدیمی ویسکانسین
بازآموزی مجدد سربازان قدیمی
سربازان قدیمی که به تازگی بی‌کار یا بی‌کار هستند , ممکن است به مدت دو سال , به مدت حداکثر دو سال , کمک‌هزینه دریافت کنند .
اولویت سربازان قدیمی
سربازان قدیمی که شرافتمندانه اخراج شده‌اند , امتیازات اضافی خود را به امتیازات گذرایی به یک بررسی خدمات شهری اضافه می‌کنند . سربازان قدیمی با ناتوانی در ارتباط با خدمت کم‌تر از 55 / 1 درصد حق امتیاز انحصاری دارند و آن‌هایی که دارای درجه لیسانس یا بالاتر هستند مستحق امتیاز دادن به امتیازات هستند .



حقوق محفوظ خطوط هوایی کنگره قانونی آلاینده های هوا خدماتی کهنه بهداشت روان





برخی از همسران جانبازان یا جانبازان ممکن است به امتیاز گذرایی نیز اشاره کنند .
سربازان قدیمی با ناتوانی در ارتباط با خدمت , ممکن است برای یک شغل ثابت و دایمی با دولت به صورت مداوم استخدام شوند . برای اطلاعات بیشتر با آژانس استخدام چک کنید .
مزایای آموزش کهنه‌کار ویسکانسین
لایحه ویسکانسین
این لایحه , شهریه کامل و هزینه‌های تحصیل شده را برای کهنه سربازان واجد شرایط و وابسته آن‌ها به هشت ترم تمام‌وقت یا اعتبار تحصیلی , در هر دانشگاه ویسکانسین یا دانشکده فنی دانشگاه ویسکانسین پرداخت می‌کند .
به طور کلی , این کهنه سرباز باید دارای دبی شرافتمندانه , خدمات زمان جنگ و اقامت ایالت ویسکانسین باشد . این کهنه‌کار باید واجد شرایط باشد . با مدرسه تان چک کنید یا ویسکانسین را بررسی کنید .
اعطای کمک‌هزینه تحصیلی
برنامه کمک بلاعوض آموزش سربازان قدیمی یک کمک بازپرداخت مبتنی بر یک سیستم بانکی اعتباری ارائه می‌کند که براساس طول خدمت وظیفه فعال است . سربازان قدیمی که هنوز مدرک کارشناسی دریافت نکرده اند ممکن است واجد شرایط باشند .
این دانشگاه شهریه و دست‌مزد را پس از تکمیل موفقیت‌آمیز در یک دانشکده فنی , دانشکده فنی , یا کالج خصوصی تایید می‌کند. تفریح کهنه سرباز ویسکانسین
کهنه کاران معلولان
جانبازان " ویسکانزین " دارای ناتوانی و ناتوانی حداقلی برای یک مجوز ماهیگیری کاهشی هستند .
شکار , دام و مجوزهای ماهیگیری
ساکنان ویسکانسین در ویسکانسین می‌توانند مجوز بازی رایگان و رایگان دریافت کنند . آن‌ها همچنین می‌توانند یک برچسب گوشت گوزن را برای هر واحد با یک سهمیه خریداری کنند; حتی اگر واحد پول آن را به فروش برساند , حتی اگر واحد آن را به فروش برساند , ماهی خاویار پس از ضرب العجل ۲۳ اکتبر , از طریق انتهای فصل باز برای زدن ماهی خاویار , مجوز دریافت کرد .
بقیه شکار , به دام انداختن یا مجوزهای ماهیگیری را می‌توان با نرخ مقیم خریداری کرد .




دیگر اقدامات سفر دور اجلاس سران جبران خسارت با خصوصیات دانش آموزان تیزهوش آشنا شوید شرایط معافیت پزشکی سینوسهای صورت و منضمات اعضای فوق




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.