شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

عضو مجلس

۲,۱۵۳ بازديد
گروهی از دموکرات‌های عضو مجلس سنا از دپارتمان امور سربازان قدیمی درخواست کرده‌اند که توضیح دهند چرا این هزینه برای کمپین ‌های تبلیغاتی رسانه‌ای که به جلوگیری از خودکشی منجر به جلوگیری از خودکشی می‌شود خرج شده‌است , یک نقص که آن‌ها را " وحشتناک " نامیدند .
قانون گذاران به رهبری عضو عالیرتبه عضو کمیته امور سربازان قدیمی سنا , جان تستر در مونتانا , خواستار محاسبه کامل ۴۰۰ میلیون دلار بودجه شده توسط va در زمینه پیش‌گیری از خودکشی شدند, که شامل تبلیغات پرداختی مانند آگهی‌های خدمات عمومی , تبلیغات اجتماعی و وب سایت خط بحران خود می‌باشد .
بنا به گفته اداره پاسخگویی دولت , دخل و تصرف بخش‌هایی از محتوای وب سایت‌های ارتباط جمعی را برای بیش از یک سال در رادیو یا تلویزیون پخش کرد ; و با وجود داشتن بودجه‌ای معادل ۳۳۰ میلیون دلار , هیچ آگهی پرداختی جدیدی را برای این شرکت توسعه نداد .
گزارشی که در ماه نوامبر منتشر شد , کاهش حجم مبادلات رهبری و سازماندهی مجدد درون سازمان را مورد سرزنش قرار داد .
در طول چارچوب زمانی که توسط گا او مورد بررسی قرار گرفت, اقدامات پیش‌گیری از خودکشی در آستانه از پیش‌گیری از خودکشی گرفته تا دسترسی به بهداشت روانی , در درجه اول به خاطر سازماندهی مجدد دفاتر پیش‌گیری از خودکشی در پیشاور منتقل شد . مدت سه ماه , شغل مدیر ملی پیش‌گیری از خودکشی خالی بود . در ماه اکتبر , کیتا , کیتا , که در آن زمان رئیس اداره پیش‌گیری از خودکشی بود , با جزئیات به عنوان مدیر ملی بازی کرد . او در آوریل ۲۰۱۰ به عنوان مدیر دائمی منصوب شد .



کهنه کار مصارف شخصی صلیب سرخ دانشگاه های دولتی سایرمخارج کهنه کار



یک کارمند به او گفت که برای یک دوره طولانی رهبری برای جلسات بحث در مورد فعالیت‌های توسعه‌ای در دسترس نبود .
در واکنش به این مساله , سناتورها در نامه‌ای به منشی و وزیر امور خارجه , رابرت تی وی , نامه‌ای نوشتند و به دلیل مسائل مربوط به تامین پرسنل از مسئولیت خود در قبال سربازان کهنه سرباز زدند . "
سناتورها نوشت : " اختلال در va نمی‌تواند بهانه‌ای برای نبود برنامه‌ای برای اجرای برنامه‌های پیش‌گیری از خودکشی باشد . " تلاش‌ها برای جلوگیری از خودکشی باید در خط مقدم مراقبت از سربازان قدیمی باقی بماند . "
در شهادت در کنگره و واکنش به گزارش گائو , مقامات و مقامات اعلام کردند که از ۱۴۰ میلیون دلار - - نه هزار دلار - از ۸۰۰ میلیون دلار استفاده کرده‌اند و یک psa را به وجود آورده‌اند که در این گزارش گنجانده نشده است .
بنا به گفته سازمان امنیت و هم‌کاری , هماهنگ کنندگان پیش‌گیری از خودکشی , در طی یک هفته تنها در ماه اکتبر به بیش از ۱۴۰ میلیون نفر رسید ; در طی یک هفته تنها در ماه اکتبر , بیش از ۴۰۰ میلیون نفر را به وسیله رسانه‌های اجتماعی تحت‌تاثیر قرار دادند .
استیون لیبرمن , مدیر اجرایی اداره بهداشت سربازان قدیمی , در یکی از کمیته‌های امور سربازان قدیمی مجلس سنا و کمیته امور سربازان قدیمی مجلس گفت : " امسال , من اطمینان دارم که ما بودجه را به میزان ۹۰ درصد خرج می‌کنیم . " " ما قطعا ً تمام دلارها را متعهد کرده‌ایم و در سال جاری برنامه‌هایی برای دسترسی داریم . ما باید درستش کنیم . "
با توجه به آمار و آمار استنباطی, سربازان قدیمی نسبت به آمار و آمار خودکشی , درصد کل خودکشی‌ها را در منطقه مورد بررسی قرار می‌دهند , و نرخ خودکشی در میان سربازان قدیمی , در زمان تغییر در سن و جنسیت , برابر است .
در سال‌های اخیر , با توجه به گا - - - - نرخ خودکشی در میان سربازان جوان در سنین پایین تا بالا , به طور قابل‌توجهی افزایش یافت , از تعداد کشته شدگان در هر جمعیت در هر نفر جمعیت, تا خودکشی در هر نفر .



پلاک کهنه مشاوران وام تمام وقت بهداشت روان لیست پنجاه دانشگاه برتر جهان در رشته برق و الکترونیک مشاوره معافیت پزشکی فلج تارهای صوتی





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.