شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

پنبه کاران

۲,۱۶۴ بازديد
گروهی از پرورش دهندگان پنبه کاران در شمال کالیفرنیا بخشی از محصول خود را به سربازان قدیمی در این ناحیه اهدا می‌کنند .
تعداد زیادی از سربازان قدیمی در سانتا کروز ، اخیرا ً در ساختمان یادبود سربازان قدیمی که از سوی متحدان قدیمی سانتا کروز مورد حمایت مالی قرار گرفته‌است ، صف کشیده‌اند .
این گروه برای سربازان قدیمی در یک بخشش ماهانه که شامل lotions ، قرص ، روغن و آب‌نبات‌ها و همچنین گل smokable است ، به سربازان قدیمی کمک می‌کند .
این اتحاد که توسط سربازان قدیمی آرون Newsom و جیسون Sweatt بنیان گذاشته شده‌است ، شاهدانه را افزایش داده و میزان بخشش فروش به درمانگاه‌های شاهدانه را تامین می‌کند . آن‌ها ماری جووانا را به عنوان جایگزین بهتری نسبت به مواد مخدر اعتیاد آور مشاهده می‌کنند که به طور معمول برای درد یا استرس پس از حادثه تجویز می‌شوند .
یکی از سربازان کهنه‌کار ویتنام گفت که او از ماری‌جوانا استفاده می‌کرد تا سرطان لوزالمعده را درمان کند، دیگری گفت که سیگار کشیدن باعث تسکین درد جراحی جایگزینی کفل اخیر شده‌است . چندین نفر به خاطر اثر PTSD از حادثه جان سالم به در بردند .
آیا ماری جووانا برای سربازان قدیمی کار می‌کند ؟
حکم مبهم است …
اگر شما باور کنید که آنچه می‌خوانید ، cannabis برای درمان همه چیز از بواسیر گرفته تا سرطان مغز ، و نه اثرات جانبی آن که بسیاری از داروها حمل می‌کنند ، جلب شده‌است .



کارت شناسایی پایان بخشی تامین اجتماعی افزایش رضایت نرخ تکمیل کمک بلاعوض



THC ، ماده شیمیایی in که شما را بلند می‌کند و CBD ، همانی که شما را mellow می‌کند در دنیای غیر نظامی مورد مطالعه قرار گرفته‌است ، و در درمان درده‌ای مزمن و هزاران شرایط پزشکی دیگر به شما قول داده‌است .
با این حال ، تاثیر آن‌ها بر اختلال استرس پس از حادثه مهم نیست .
بسیاری از سربازان قدیمی که خود را درمان می‌کنند می‌گویند که این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا بیش از داروهایی که توسط VA داده شده‌اند ، اثرات جانبی بدی نداشته باشد .
با این حال ، منتقدان می‌گویند که هیچ مدرک علمی در این مورد وجود ندارد و پزشکان اشاره می‌کنند که خطر سو استفاده از مواد مخدر نیز وجود دارد .
Cannabis - حقوقی ، اما نه از the
در تحقیق اخیر VA حاکی از آن است که نزدیک به یک میلیون نفر از سربازان قدیمی ممکن است از ماری‌جوانا استفاده کنند .
در وب سایت آن‌ها می‌گوید : " به دلیل استفاده از ماری‌جوانا ، کهنه سربازان از مزایای VA محروم نخواهند شد " و " سربازان قدیمی تشویق می‌شوند تا در مورد استفاده از ماری‌جوانا با ارائه دهندگان their بحث و گفتگو کنند ."
شواهد حاکی از آن است که این مساله ممکن است همیشه صادق نباشد . برخی پزشکان در صورتی که استفاده از ماری‌جوانا را گزارش کند ، گزارش شده‌است که برخی از پزشکان داروهای دیگر را نگه دارند یا درمان را متوقف می‌کنند . با این حال ، پزشکان دیگر ، با این حال ، درباره تعاملات احتمالی با داروهای تجویز شده و سلامت کلی veteran's بحث و گفتگو خواهند کرد .
قانون در "افق "
VA با وجود قانونی بودن برای استفاده پزشکی در ۳۰ ایالت ، و استفاده تفریحی در ۹ ایالت ، هنوز توسط قانون فدرال از حتی بحث درباره شاهدانه با بیماران خود ، منع می‌شوند .
لایحه خانه بیل ۵۵۲۰ که تحت حمایت تیم walz ( D - MN است ) و فیل رو ( R - TN ) که یک پزشک است به دنبال پایان این ممنوعیت است.
The می‌گوید که حتی اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، مطالعه اثرات پزشکی شاهدانه از زمانی که گیاه شاهدانه به عنوان یک دارو در نظر گرفته شود ، دشوار خواهد بود . از آنجا که چنین VA نیاز به تایید پنج نهاد جداگانه برای انجام مطالعات دارد .
VA زمانی که متفاوت بودند ، مطالعات زیادی در مورد حشیش انجام دادند اما این کار را انجام دادند تا ببینند که مواد مخدر تا چه حد مضر است ، نه این که چقدر مفید باشد .
تا زمانی که دولت فدرال تصمیم خود را بگیرد ، سربازان قدیمی با ابزارهای مالی محدود ، همچنان باید به مهربانی غریبه‌ها ، مانند کالیفرنیا ، برای مقرون‌به‌صرفه یا رایگان ماری‌جوانا وابسته باشند .
موضوعات مرتبط
مزیت ارتش پس از اختلال استرس پس از حادثه : کهنه سربازان کهنه‌کار که از آن مراقبت می‌کنند .
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


منافع نظامی عضو مجلس کهنه کار پلاک کهنه شرایط ادامه تحصیل در کشور آلمان - بخش اول مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی فلج تارهای صوتی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.