جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

عضو کنگره

۲,۱۵۳ بازديد
دموکرات‌های عضو کنگره و گروه‌های سربازان قدیمی ، آخرین اتهام از cronyism سیاسی در وزارت امور سربازان قدیمی را مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد مسائل مربوط به سربازان قدیمی و کمک کنندگان کمپین خود ، متوقف می‌کند ، توقیف کردند .
لژیون آمریکایی پیشنهاد کرد که ترامپ پیش از اتکا به سه عضو باشگاه گلف و املاک و مستغلات در فلوریدا ، باید با مشاوران بازنشسته خدمات سربازان بازنشسته ارتش و تصمیمات سیاسی در the مشورت کند .
قانونگذاران دموکرات و لژیون دو نور به این نکته اشاره کردند که این سه نفر - - Marvel Entertainment ، وکیل مارک شرمن ، و دکتر بروس Beach، دکتر بروس Moskowitz - - هیچ تجربه دولتی یا نظامی نداشتند ، اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن بودند که Perlmutter در نیروهای دفاع اسرائیل خدمت کرده‌است .
دنیز اچ گفت : " ما قصد نداریم به رئیس‌جمهور ترامپ بگوییم که او می‌تواند از او مشاوره بگیرد یا نمی‌تواند از آن مشاوره بگیرد ، اما ما امیدواریم که او به دقت صلاحیت و انگیزه‌های آن پیشنهادها را در مورد درمان و رفاه سربازان کهنه‌کار می‌داند . " رو هان ، فرمانده ملی لژیون ۲ میلیون‌دلاری ، در بیانیه‌ای اعلام کرد .
دموکرات‌ها و لژیون در واکنش به یک گزارش طولانی و انفجاری دست‌ساز توسط ProPublica ، یک سازمان خبری غیر انتفاعی ، واکنش نشان دادند . این گزارش می‌گوید Perlmutter ، شرمن و Moskowitz در خفا بر روی مسائلی همچون مراقبت بهداشتی خصوصی و حتی هدایت کسانی که در این بخش استخدام و اخراج می‌شوند ، تاثیر داشته‌اند .



درمان خانگی نظر عمومی ائتلاف نظامی اختلال استرس شبه افیونی پنبه کاران



گزارش ProPublica همچنین گفت که مقامات VA به طور منظم به هزینه مالیات دهندگان برای گرفتن مشاوره از سه مرد احضار شده‌اند .
ProPublica در این گزارش براساس صدها سند بدست‌آمده از طریق آزادی درخواست اطلاعات ، گزارش داد که رابرت Wilkie ، منشی جدید VA ، در میان کسانی بود که به مر - احضار شده بودند .
این سه نفر در ابتدا حامی دکتر دیوید Shulkin بودند که در ماه مارس توسط ترامپ سرنگون شد . Shulkin در حرکت stormy از VA نشان داد که او توسط مشاوران ترامپ و گماشتگان سیاسی در کاخ سفید و در the تضعیف شده‌است .
ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ، هنگامی که نامزد اعلام کرد که در حال پریدن بر علیه مخالفان جمهوری‌خواه برای نگه داشتن یک سرمایه‌گذار برای سربازان قدیمی است ، توجه خود را به تبلیغات انتخاباتی جلب کرد . ترامپ در این رویداد گفت که Perlmutter ۱ میلیون دلار کمک کرده‌است .
نشریه "ProPublica report's " روز چهارشنبه ، نماینده تیم walz ، D - مینه سوتا ، عضو عالی‌رتبه کمیته امور سربازان قدیمی را به عهده گرفت و او را " وضعیت بوی فساد و cronyism " خواند .
walz گفت که کارکنانش شروع به تحقیق کرده‌اند و خواستار تبدیل شدن همه مکاتبات بین the و سه مار - ترامپ شدند .
walz در بیانیه‌ای گفت که اگر " VA " به طور مخفیانه از سایه " مار - a " توسط افراد بدون پاسخگویی به مالیات دهندگان اجرا شود و چه کسی هرگز در ایالات‌متحده یا دولت خدمت نکرده است ، این منجر به خیانت بی‌سابقه ، آزاردهنده و عمیقا ً غیرقابل پذیرش سربازان قدیمی ما خواهد شد ."
سناتور مگی حسن ، D - نیوهمپشایر ، Wilkie را بر آن داشت که " ورودی " مار - a - " را نادیده بگیرد و " عمل خرج کردن دلارهای مالیات دهندگان را متوقف کند تا به اعضای باشگاه گلف President's توجه کند ."
پاول مک مولان ، مدیر اجرایی سربازان قدیمی عراق و افغانستان ، در a گفت که دوستان ثروتمند مقامات ارشد دولتی اغلب به دنبال تاثیر گذاری بر روی سیاست VA هستند .
Rieckhoff در توئیتر نوشت : " اکنون نیروهای سیاه سال‌ها است که در حال حمله هستند و اولویت‌ها و صداها برای منافع سیاسی ( احتمالا مادی ) درهم و نابود می‌شوند ."




کمک بلاعوض منافع نظامی عضو مجلس کهنه کار رمز یک مصاحبه موفق برای ویزای غیر مهاجرتی قوانین معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی فمورال





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.