پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مشاوران وام

۲,۱۷۷ بازديد
وام مسکن قدیمی
بحث در مورد disbeliefs رایج نشان می‌دهد که وام‌های تحت حمایت صفر پایین ، به سختی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند .
گم کردن اساطیر خانه VA در مورد دولت فدرال ، یک برنامه وام صفر است .
افسانه # ۱ - وام‌های خرید برای فروش کوتاه‌مدت یا سلب حق املاک سلب نمی‌شود - همسران باقی مانده واجد شرایط اعطای وام‌های VA هستند ۳ - اعضای نظامی مستقر در خارج از کشور نمی‌توانند وام تضمین‌شده VA دریافت کنند . افسانه # ۴ - همه realtors به عنوان مشاوران وام مسکن و افسانه # ۵ - VA برای همیشه در نظر گرفته می‌شوند
واقعیت # ۱ : وام‌های خانگی می‌توانند برای خرید foreclosed و فروش کوتاه با کم‌ترین مقدار پولی مورد استفاده قرار گیرند . VA واجد شرایط ممکن است نسبت به کسانی که به ۲۰ % پول نقد نیاز دارند تا واجد شرایط برای وام‌های متعارف باشند ، مزیتی داشته باشند . A برای تایید ارزش و امنیت آموزش‌دیده است و می‌تواند پرچم‌های قرمز ویژگی‌های مشکل‌دار را تشخیص دهد .
واقعیت شماره ۲ : سربازان قدیمی , وظیفه فعال و همسران زنده خاص واجد شرایط اعطای مزایای وام به خانه هستند . همسران بازمانده واجد شرایط ممکن است به ۴۱۷,۰۰۰ دلار ( بیشتر در بخش‌های با هزینه بالا ) پول قرض بگیرند . و همسران بازمانده از پرداخت هزینه سرمایه VA معاف هستند .
واقعیت شماره ۳ : اعضای نظامی مستقر در خارج از کشور می‌توانند یک سند موسوم به قدرت وکیل یا ( POA ) را امضا کنند که یک همسر یا فرد دیگر را تعیین می‌کنند تا از طرف آن‌ها برای تراکنش وام VA عمل کنند . اتحادیه اروپا به وکیل اجازه می‌دهد تا به نمایندگی از طرف وام‌گیرنده واجد شرایط عمل کند . عضو خدمات باید قصد دستیابی به یک وام VA از طریق ایمیل ، نامه و یا دیگر مکاتبات را داشته باشد . تنها یک همسر می‌تواند قانون سکونت ( نقل‌مکان را در فاصله ۶۰ روز از بسته شدن) به جای serviceperson مستقر کند . در غیر این صورت ، وام‌گیرنده از خانه به مدت ۱۲ ماه تمدید خواهد شد تا خانه را اشغال کند .



وظیفه فعال حرفه پزشکی فرزندان مجرد دریافت کنندگان فواید تحصیل تمام وقت




واقعیت شماره ۴ : گواهی‌نامه VA برای عوامل املاک و مستغلات وجود ندارد . بنابراین ، یک عامل املاک و مستغلات نباید به عنوان یک منبع قابل‌اعتماد برای اطلاعات وام VA استفاده شود . آژانس‌های املاک و مستغلات که به خوبی از وام‌های VA مطلع نیستند ، می‌توانند وام گیرندگان واجد شرایط را از انتخاب برنامه‌ای که ممکن است برای آن‌ها بهتر باشد ، دلسرد کنند . A ، یک وام‌دهنده تخصصی است که از وام‌های تحت حمایت VA بهره می‌برد ، می‌تواند حقایق وام قابل اعتمادی را فراهم کند .
واقعیت شماره ۵ : اگر یک وام‌دهنده در بازپرداخت وام‌های خانگی تخصص داشته باشد ، آنگاه بسته شدن می‌تواند در عرض ۳۰ روز رخ دهد . وام‌دهنده تایید شده انعطاف‌پذیری لازم را برای تصمیم‌گیری درباره اینکه آیا وام‌گیرنده ریسک اعتبار رضایت‌بخشی دارد یا نه ، داده‌است . حتی یک وام‌گیرنده با شرایط extenuating ممکن است به سرعت نزدیک شود .
برای رد کردن افسانه وام‌های مورد حمایت VA و تهیه یک داستان وام مسکن ، با یک متخصص قرض دهنده تماس بگیرید .
سربازان قدیمی یک نام تجاری وام مسکن ، بخشی از شرکت تراست & Bank Barrington ، یک بانک جامعه Wintrust است . من # ۴۴۹۰۴۲ را به عنوان lender اسکان برابر انتخاب کردم
موضوعات مرتبط
Veteran وام مالی شخصی VA
حق نسخه‌برداری از نخستین وام مسکن قدیمی . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
موضوعات وام VA
یک VA پیدا کنید
VA
شرایط وام VA
انواع وام
فرآیند وام VA
سوالات وام VA
قرض گرفتن وام
خرید خانه
Streamline refinance
نقد آزاد
راهنمای وام VA
برنامه پرداخت وام VA
انتخاب سرویس
ارتش
تفنگداران
دریایی
نیروی هوایی
گارد ملی
گارد ساحلی
همسر
ورود به سیستم
موضوعات پول
پول
VA
مالکیت خانه
بیمه
PCS و Relocation
بازنشستگی مرکزی
امور مالی شخصی
توصیه & دادن به اخبار
شهروندان لوییزیانا در مورد بیمه اتومبیل تخفیف نظامی دریافت می‌کنند
زوج‌ها و پول نظامی
خدمات اشتراک زندگی را آسان‌تر ساخته‌است ، اما هزینه‌ها می‌توانند به هم اضافه شوند
۵ تاکتیک پول برای Deployments نظامی
چگونه کارت‌های اعتباری برای خانواده نظامی تان کار کنید
نمایش بیشتر
اصول وام نقش دوم




بهداشت روان دیگر اقدامات سفر دور اجلاس سران آیین نامه انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی سینوسهای صورت و منضمات اعضای فوق






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.