جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آموزش فشرده

۲,۱۵۰ بازديد
پروژه جنگ جوی زخمی در روز سه‌شنبه وعده داد که طی پنج سال آینده ۷۰۰ میلیون دلار به چهار موسسه آموزش فشرده برای سربازان قدیمی مبتلا به ptsd و آسیب مغزی ضربه بزند .
پرسنل بازنشسته ارتش که " شجاعت را دارند - - بله , شجاعت - وقتی به خانه باز می‌گردند تا به دنبال کمک باشند " . " وقتی به خانه باز می‌گردند , حمایت ما را کسب کرده‌اند و این واقعا ً همان چیزی است که امروز است . "
با توجه به برنامه‌ها , شبکه مراقبت از جنگ جوی یک میلیون دلار برای برنامه " پایگاه خانگی " در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون توزیع خواهد کرد .
کل این مبلغ بالغ بر ۱۹۰ میلیون دلار می‌باشد . راب لوئیس , یکی از سخنگویان " راب لوئیس " , گفت که یک میلیون دلار دیگر برای پروژه‌های آزمایشی در پایگاه خانگی در بوستون و سایر پروژه‌ها در " خانه جاده " در شیکاگو برای یک میلیون دلار برآورد شده‌است .
لوئیس گفت که بنیاد فرشتگان آبی در حال حاضر ۱۴۰ میلیون دلار به برنامه جمع‌آوری کمک‌های مالی اختصاص داده‌است , و انتظار می‌رود که حجم بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در طی پنج سال آینده از ادامه کمک‌های مالی بهره‌مند گردد .
او گفت : " برای بیشتر آن‌ها , این مردم آمریکا هستند که مشارکت خواهند کرد .


شواهد کافی خدمات مناسب آسیب نخاعی بخش اعظم کمیته فرعی یک فریب



ما از حمایت ملتی که به ما اجازه ارتکاب به این مراقبت را می‌دهد متشکریم . "
با توجه به این که بسیاری از افراد در سه سال گذشته از نوعی اختلال استرس پس از سانحه رنج می‌برند , بیش از سه سال است که در درمان بیماری‌های روانی رنج می‌برند . رئیس بازنشسته ارتش , مایک ریچاردسون , معاون رئیس خدمات مستقل و بهداشت روانی , گفت که ۳۰۰ میلیون دلار برای گسترش خدمات امکان پذیر خواهد بود .
ریچاردسون , مدیر سابق سیستم ارزشیابی ناتوانی در پزشکی ارتش , گفت : " کهنه سربازان یک پنی هم برای درمان ندارند . "
او گفت که در مورد کهنه سربازان قدیمی که تحت حمایت شبکه مراقبت از مجروحان قرار گرفته بودند, برنامه مراقبت ویژه دو یا سه هفته مراقبت شدید با ۲۴ ساعت از برنامه‌های اختصاصی انجام شد , و انتظار می‌رفت که یک شرکت دیگر در طی پنج سال آینده از ۱۴۰ میلیون دلار دریافت کنند .
ریچاردسون گفت که این برنامه‌ها , که به خوبی از طریق تبلیغات تلویزیونی شناخته شده‌اند , در مقایسه با نرخ‌های تکمیل در سایر برنامه‌ها , به طور متوسط نرخ تکمیل ۹۷ درصد داشته‌اند .
بر روی بی‌باک , سرباز کهنه‌کار ارتش که از زندانیان با ارزش بالا در پایگاه دریایی خلیج گوانتانامو در کوبا و در اردوگاه‌های عراق به عنوان یک پلیس نظامی محافظت می‌کرد , طغیان خشم را توصیف کرد که او نمی‌توانست قبل از رفتن از طریق درمان متمرکز در بوستون توضیح دهد یا توضیح دهد .
" من نمی‌دانستم چه اتفاقی دارد می‌افتد . "
به نقطه‌ای رسید که همسرش به او گفت : " اگر می‌دانستم قرار است این طور باشد , با تو ازدواج نمی‌کردم . "
در ریکاوری , او به این نتیجه رسید که " پایین افتادن است " و با آموزش تاب آوری , ما برمی گردیم . "
" بنابراین من عالی نیستم , راه زیادی برای رفتن دارم . " " من یاد گرفتم چطور در ارتش بجنگم . من فقط یه راه دیگه برای مبارزه پیدا می‌کنم . "
پروژه جنگ جوی مجروح به شکل بهبودی حاصل از از دست دادن اعتماد اهدا کننده به دنبال مجموعه‌ای از رسوایی‌های مربوط به مخارج و شکایت تبدیل یک محیط کار سمی در برنامه است . دو مدیر ارشد ارشد اخراج شدند .



سازمان امنیت عضوکنگره پنبه کاران کمک بلاعوض ۶۴ نکته برای مطالعه و یادگیری بهتر شما مراحل معافیت پزشکی فکین





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.