جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

به روز رسانی

۲,۱۲۹ بازديد
به روز رسانی تام , به روز رسانی , اداره پاسخگویی دولت بیش از ۲۳۰ شرکت برنامه‌ریزی مالی و دفاتر قانون املاک , سربازان قدیمی یا بازماندگان آن‌ها را به یک مقرری گزاف و یا به تعلیق مجدد دارایی‌های خود متهم کرده‌است تا آن‌ها واجد شرایط بازنشستگی و حقوق بازنشستگی باشند .
از آن زمان , اداره امور سربازان قدیمی و کنگره در حال خزیدن به سمت اقدامات برای متوقف‌کردن اقدامات توهین‌آمیز هستند , که هدف از مزایای بازنشستگی به شیوه‌های کمک به برخی از سربازان قدیمی , قرار دادن دیگران در تامین مالی , و ایجاد سود یا سود یا جریان ساکنان برای مردم است .
خزیدن به سمت اصلاحات ادامه دارد . و هنوز مشغول کار بر روی پیش‌نویس قانون است که برای نظر عموم در ژانویه ۲۰۱۰ منتشر شد . انتظار می‌رود که در تابستان گذشته , انتشار نهایی " ارزش خالص , انتقال دارایی و معافیت درآمد برای قانون مزایای مبتنی بر نیاز " انجام شود . یک سخنگوی در روز چهارشنبه اظهار داشت : " با این حال , " در فرآیند توافق درونی " است .
در همین حال , کمیته فرعی کمیته فرعی امور مربوط به امور کمک‌رسانی و امور یادبود اولین جلسه دادرسی ماه گذشته را برای رسیدگی به تخلفات مالی برنامه بازنشستگی برگزار کرد . قانون حفاظت مالی قدیمی ( که اکنون منابع انسانی نامیده می‌شود) در ابتدا به عنوان اولین بار معرفی شد .
برنامه حقوق بازنشستگی برای کمک به سربازان قدیمی در بحران مالی , در صورتی وجود دارد که حداقل یک روز خدمت در زمان جنگ , حداقل سه روز پیاپی بر سر کار فعال بوده و یک تخلیه شریف یا عمومی به دست آورند . سربازان قدیمی که واجد شرایط دریافت حقوق و حقوق اساسی هستند , باید تنها درآمد متوسط سالانه داشته باشند .

سطح سیستم کلینیک محلی خدمات شما مسائل دشوار تامین مسکن آموزش فشرده




با این حال , آن‌ها می‌توانند به کمک مالی بیشتری واجد شرایط باشند , با این حال , اگر آن‌ها ناتوان هستند و نمی‌توانند بدون کمک خانه‌هایشان را ترک کنند , یا نیازهای زندگی روزانه را برآورده نکرده باشند یا با هزینه‌های گزاف پزشکی , مراقبت کمکی یا هزینه‌های خانه پرستاری مواجه شوند . کمک مالی اضافی , کمک و منفعت شرکت خوانده می‌شود .
جان کتز , دستیار لژیون آمریکایی حقوق بازنشستگی در دفتر منطقه‌ای va در فیلادلفیا , اواخر سال گذشته گفت : " این یک شاهرگ حیاتی برای کهنه سربازان قدیمی است که مشکلات سلامتی قابل‌توجهی دارند . " بسیاری از افرادی که جانشان را در مسیر کشور خود قرار داده‌اند , امروزه قادر به مراقبت از خود بدون استفاده از مزایا و یا کمک و حضور , علاوه بر حقوق بازنشستگی غیر خدماتی [ va ] هستند . هیچ راه دیگری برای بقا وجود ندارد . "
درباره سربازان قدیمی زمان جنگ و نجات یافتگان از مزایای بازنشستگی . حامیان کهنه‌کار معتقدند که اگر این برنامه وجود داشته باشد , هزاران نفر دیگر صلاحیت خواهند داشت . آنچه که پروفایل حقوق بازنشستگی را به تازگی افزایش داده‌است , گزارش‌های سو استفاده و بازاریابی هدفمند توسط برنامه ریزان مالی , وکلا یا حتی تسهیلات مراقبت برای دامپزشکان است که بیمار یا مسن هستند .
حقوق بازنشستگی یک منفعت مبتنی بر نیاز است که با استفاده از آستانه ‌های درآمد سالانه و دارایی‌های یا ارزش خالص تعیین می‌شود . برای مثال , یک دامپزشک در زمان جنگ با هیچ فرد وابسته نمی‌تواند واجد شرایط برای همه یا بخشی از مزایای پایه حقوق بازنشستگی باشد , در صورتی که درآمد داشته باشد , از جمله امنیت اجتماعی , کم‌تر از هر ساله . برای مثال , در صورتی که درآمد 000 / 000 دلار باشد , سود حاصل از طریق حداکثر میزان سالانه حقوق بازنشستگی در هر سال به ازای هر یک دلار در هر سال محاسبه می‌شود .
با این حال , مزایای بازنشستگی منحصر به فرد است که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا از هزینه‌های پزشکی برای جبران محاسبات درآمد و افزایش سود استفاده کنند . در صورت نیاز به کمک و کمک‌های بیشتر , حتی اگر مدعیان به فعالیت‌های روزانه کمک کنند , مبالغ بیشتری قابل پرداخت‌است .
یک سرباز متاهل که نیازمند کمک و شرکت است می‌تواند در صورت عدم افزایش درآمد ماهیانه خود , واجد حداقل یک مستمری بازنشستگی باشد . حقوق بازنشستگی یکی از بازماندگان نیز کوچک‌تر است , بلکه نیازمند توجه به هزینه‌های پزشکی است .



یک فریب سازمان امنیت عضوکنگره پنبه کاران آیین نامه امتحانات ابتدایی و دوره متوسطه اول مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی فکین





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.